Ik neem het altijd opquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Desperate housewives komt pas in de avond dus ik kan gerust werken.
Hey.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henkie terug
[..]
Had jij niet afgeteld op een kalender dan ?
Al goed, kusje op je poeper.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ik hield geen rekening met het schrikkeljaar excuus.
Ik zal t even screenshotten en doorgeven.quote:
Vind Gary Unmarried maar niks eigenlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:42 schreef Oceanview het volgende:
Two and a half man and Gary unmarried
Weet ik maar iets trekt mij aan om het toch te kijken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vind Gary Unmarried maar niks eigenlijk
Gary Unmarried is fucking vet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:42 schreef Oceanview het volgende:
Two and a half man and Gary unmarried
Je kent mij niet eens.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:46 schreef Beach het volgende:
ik denk niet dat ik vrienden met jou zou kunnen zijn Furdinand
Moet dat dan? Ik baseer me op het beeld hier op Fok!.quote:
Gisteren met die one-night stand.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gary Unmarried is fucking vet.En de oude TAAHM.
Biatchquote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gisteren met die one-night stand.
[..]
Biatch
Lijkt me lastig om een beeld van een persoon enkel te baseren op onsamenhangende teksten op internetfora.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik baseer me op het beeld hier op Fok!.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:45 schreef Furdinand het volgende:
Mensen die neukseks respectloos vinden
Ik heb niks anders om me op te baseren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om een beeld van een persoon enkel te baseren op onsamenhangende tekste op internetfora.
omg rate mij @:@:@:@:@:@:@::@@:@:quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb niks anders om me op te baseren.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
omg rate mij @:@:@:@:@:@:@::@@:@:
R&R = R&R trug![]()
![]()
![]()
![]()
Dus is elke mening over mijn internet persona verwerpelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb niks anders om me op te baseren.
Dat vindt jij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dus is elke mening over mijn internet persona verwerpelijk.
mooiboi omgquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
omg rate mij @:@:@:@:@:@:@::@@:@:
R&R = R&R trug![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |