abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107921441
Hier is K3 momenteel heilig trouwens.

"Mama ik wil K3 kijken en dan moet jij dansen"
  maandag 13 februari 2012 @ 09:38:46 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107921515
och mignonne, wat sneu zeg! Beterschap voor je mup!

Hier een overprikkeld jongetje dat niet zo best heeft geslapen vannacht. Zelfs tot aan huilen met dikke tranen toe. Hij is nu lekker met opa en oma mee. Kan ik strakjes ook even bijslapen.

Hier is overigens Bob de Bouwer ('bohbohboh') helemaal hip!
pi_107921608
beterschap voor je grote mignonne :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107921620
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef Asyniur het volgende:
Hier is overigens Bob de Bouwer ('bohbohboh') helemaal hip!
Dokter Bouwer heet die knakker.

Sterkte met je overprikkelde ventje!
  maandag 13 februari 2012 @ 09:47:33 #255
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_107921701
Beterschap voor je grote mignonne! :* (helemaal vergeten net, sorry)

Tirza is fan van het popcorn filmpje op joetjoep van 'weefestokje' (rara wat is dat?!)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_107921716
Leander speelt ook altijd alleen. Ik mag nooit mee doen. Hele verhalen heeft ie op zijn manier. Tegen zijn auto's, boerderijdieren, Bobo poppetjes. En die doen altijd stoute dingen en Leander doet dat nooit ;) :P Neeej mama Bobo dat!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_107921872
weefestokje? Géén idee!
pi_107921976
Google vind niet sop weefestokje ;) Ik zou het niet weten..

Hier trouwens nog steeds Dora helemaal hip en het umizoomiteam vind ze leuk, En het is best erg maar ze kent een heleboel beginliedjes van die series uit haar hoofd kwam ik laatst achter.. Hoe bedoel je mijn kind kijkt veel tv. (het valt wel mee hoor, maar in de periode dat Sarah veel huilde was ik wel erg makkelijk met ach kijk maar tv dan had ik tenminste echt mijn handen vrij voor Sarah.)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator maandag 13 februari 2012 @ 10:06:12 #259
5428 crew  miss_sly
pi_107922059
Om mijn vraag om tips volledig overbodig te doen lijken, speelt ze al bijna de hele morgen zelf. We met contact- en aandachtspunten, natuurlijk, maar ik hoef niet mee te doen, alleen te reageren. Ze speelt wel bloot, want ze wil niet aankleden :')

Beterschap voor je grote, mignonne.

Haha Tirza :D wat goed dat ze dat weet van die tand.

Sorbootje, we moeten ze bij elkaar zetten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 februari 2012 @ 10:13:01 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107922200
miss_sly, zul je altijd zien :D

Ow en tussendoor contact maken doet Harry ook hoor!
Ik denk dat mensen ook een andere definitie hebben van zelf/alleen spelen. Harry kan prima alleen spelen. Tussen door komt hij eens een auto laten zien en dan gaat hij weer verder waar hij mee bezig was. Of hij schuift even bij op de bank en gaat dan weer weg om te bouwen.
Maar ik noem dat dus allemaal alleen spelen omdat hij niet meer van mij nodig heeft dan even wat bevestiging.
  maandag 13 februari 2012 @ 10:15:18 #261
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_107922258
MP hier ook zoeentje! Dan zegt of zingt ze iets en denk ik echt van :? waar heeft ze dat nu weer van? En ff later hoor/zie ik dat bij bijv. Umizoomi oid.

Enne, 'weefestokje' is deze hier:

pi_107922264
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:13 schreef Asyniur het volgende:

Ik denk dat mensen ook een andere definitie hebben van zelf/alleen spelen. Harry kan prima alleen spelen. Tussen door komt hij eens een auto laten zien en dan gaat hij weer verder waar hij mee bezig was. Of hij schuift even bij op de bank en gaat dan weer weg om te bouwen.
Maar ik noem dat dus allemaal alleen spelen omdat hij niet meer van mij nodig heeft dan even wat bevestiging.
Ja precies dat doet Leander ook. Even iets laten zien, of iets vragen. En daarna gewoon weer verder spelen. Vooral met de duplo moet ik vaak even kijken en zeggen dat ie iets moois heeft gemaakt.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_107922327
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:15 schreef Elmo76 het volgende:
MP hier ook zoeentje! Dan zegt of zingt ze iets en denk ik echt van :? waar heeft ze dat nu weer van? En ff later hoor/zie ik dat bij bijv. Umizoomi oid.

Enne, 'weefestokje' is deze hier:

Ow die kreeg ik wel als eerste in beeld toen ik bij youtube popcorn intypte, maar dacht ach dat zal het wel niet zijn _O-
Maar wat is nou weefestokje want die snap ik nog even niet...

Jaël maakt ook van alles een toverstaf en roept dan abakadabra!! (is van mickey mouse clubhouse ;))
  maandag 13 februari 2012 @ 10:38:23 #264
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_107922709
Weefestokje = Zweedse kokje ;)
pi_107922718
Logisch
pi_107922743
Maar goed, hier dus vooral van die treinspotters filmpjes. En dan beledigd zijn als ik de verkeerde opzet. Ze wil steeds het filmpje van groene hondekoptreinen bij Utrecht :')
pi_107922785

Deze mag ook
  Moderator maandag 13 februari 2012 @ 10:49:04 #268
5428 crew  miss_sly
pi_107922946
quote:
2s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:13 schreef Asyniur het volgende:

Hogere verwachtingen dan dat heb ik ook niet, hoor ;)
Ik verwacht zeker niet dat ze zich heel lang alleen kan vermaken zonder enig contact en ik vind contact ook niet erg.

Twinkly, wat jij zegt doen we al heeeeel lang, zonder resultaat.

Ze wil echt het liefst de hele dag rollenspellen spelen, waarbij wij achtereenvolgens roodkapje, de wolf, Dora, klein duimpje of wat dan ook zijn. Ik heb al verschillende malen gezegd en voor gedaan hoe ze met haar popjes van alles kan naspelen, maar dat is kennelijk niet voldoende. Die zijn ook vrij statisch natuurlijk, hebben geen echte inbreng.

Van de andere kant bedacht ik me vanochtend dat het nog maar anderhalf jaar duurt, en dan gaat ze naar school. Dus misschien toch nog maar even van genieten dat ze nog zoveel bij ons is en met ons wil doen ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107922951
HAha Isabeau :)

En ja logisch, Jaël noemt hem gewoon kokkie ;)
pi_107923613
Lente dr babypop heet Nils, hoor ik zojuist. :')
pi_107923652
O, nu Laura.

Moet ik me zorgen maken?
  maandag 13 februari 2012 @ 11:30:17 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107924056
Nee, popje is gewoon óf schizofreen óf heeft een multipele persoonlijkheid. Niks van aantrekken ;)

Weefestokje :D
pi_107924647
Tyler kan zich prima alleen vermaken. Alleen snap ik neit altijd waar hij mee wil spelen. Doen we hints :D
Hij was vanmorgen verdrietig en heel boos. Kwam er ineens uit IK WIL KIM NU!
Miste hij Kim gewoon. O+
pi_107925849
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:07 schreef Twinkly het volgende:
Maximaal 15 minuten denk ik hoor, peuters hebben nog maar een korte aandachtsboog.
Hopelijk leg ik zo goed uit wat ik bedoel ;)
Ja, maximaal? Lena speelt al veel langer dan dat alleen. Ivan is ook altijd zo geweest (op fases na waarin hij zich moeilijker kon vermaken).

Even een vraag aan jullie over een situatie die nu bij Lena speelt: hoe weet je nou zeker dat je kind de waterpokken heeft? Ik dacht dat ze bij Lena vrij duidelijk waren, maar ze heeft er niet zoveel en ze heeft er bovendien amper last van. Ik meen me te herinneren dat een van de peuters hier als dreumes ook erg weinig last ervan had gehad?

En zegt het ook iets over de kans dat het nog een keer terug kan komen? Of maakt het daarvoor niet uit hoe erg het is geweest?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107926045
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, maximaal? Lena speelt al veel langer dan dat alleen. Ivan is ook altijd zo geweest (op fases na waarin hij zich moeilijker kon vermaken).

Even een vraag aan jullie over een situatie die nu bij Lena speelt: hoe weet je nou zeker dat je kind de waterpokken heeft? Ik dacht dat ze bij Lena vrij duidelijk waren, maar ze heeft er niet zoveel en ze heeft er bovendien amper last van. Ik meen me te herinneren dat een van de peuters hier als dreumes ook erg weinig last ervan had gehad?

En zegt het ook iets over de kans dat het nog een keer terug kan komen? Of maakt het daarvoor niet uit hoe erg het is geweest?
Úit eigen ervaring, ik heb ze toen ik anderhalf was heel erg gehad!! En toen ik een jaar of 6 was weer, dus over nog een keer krijgen durf ik geen uitspraak te doen.
Jaël heeft ze hier wel gehad, maar was toen nog net geen 1 en toen vertelde de HA dat het dan een grillig verloop heeft, zij heeft ze dus ook niet erg gehad en geen last, volgens de HA kan ze ze zeker nog een keer krijgen. Het is dus een beetje lastig te zeggen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')