quote:Zwette, gisteren 10cm
Dille, gisteren 10cm
Sneek, gisteren 10cm
IJlst, gisteren 9cm
Tussen IJlst en Woudsend, gisteren 9cm
Woudsend, vandaag 10 cm, gisteren 10cm
Slotermeer, gisteren8cm
Sloten, gisteren 8cm
Balk, vandaag 10 cm, gisteren 7cm
Fluessen (alternatieve route), vandaag 11cm, gisteren 10cm
Stavoren, vandaag 10 cm, gisteren 9cm
Workum, vandaag 11 cm, gisteren 11cm
Bolsward, gisteren 11cm
Harlingen, vandaag 8cm, gisteren 8cm
Wier, gisteren 12cm
Vrouwbuurt, gisteren 11cm
Franeker, gisteren 10cm
Oude Leije, gisteren 10cm
Bartlehiem, vandaag 11cm, gisteren 11cm
Burdaard, gisteren 13cm
Dokkum, gisteren 13c
Leeuwarden, vandaag 10 cm, gisteren 10cm
En dan gaan gillen "Zie je wel, ik had gelijk!!!!!"quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Gelijk hebben' is ook leuk, vooral als de rest van de mensen ergens van baalt..
haha dit wilde ik dus gaan zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan gaan gillen "Zie je wel, ik had gelijk!!!!!"
Zal ik je eens wat vertellen? Ik had de WK-finale Spanje-Nederland goed voorspeld. En ik had Spanje als winnaar voorspeld.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:20 schreef Silenus het volgende:
Zo'n type die ook tijdens de hele WK-finale roept 'we gaan toch verliezen'. Godsgruwelijk irritant.
Niks aan de hand dusquote:Morgenochtend neemt de bewolking verder toe en een gebied met lichte sneeuw (in het noordwesten natte sneeuw) trekt van noordoost naar zuidwest over het land. De wind wordt tijdelijk noordelijk en wordt matig, in het noordelijk kustgebied (vrij) krachtig. De temperatuur stijgt hierdoor in de noordwestelijke helft naar enkele graden boven nul. In de zuidoostelijke helft blijft het licht vriezen. Later in de middag draait de wind naar oost tot noordoost, lost de bewolking geleidelijk op en stroomt de vrieslucht weer het land binnen. In de avond koelt het dan weer snel af naar -6 tot -8 graden.
Ja, en dan zo'n zelfvoldane blik he.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan gaan gillen "Zie je wel, ik had gelijk!!!!!"
Ja, het is er een.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen? Ik had de WK-finale Spanje-Nederland goed voorspeld. En ik had Spanje als winnaar voorspeld.
kerel de KNMI voorspelt helemaal geen dooi, die voorspelt alleen incidenteel 2 graden boven nulquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen? Ik had de WK-finale Spanje-Nederland goed voorspeld. En ik had Spanje als winnaar voorspeld.
Als je het zo wilt bekijken, kun je maar beter wat meer waarde hechten aan mijn woorden.
twitter:JohannKoss twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 15:27:21I'm extremely excited that it might be 11-city race in Holland this weekend and I will skate for #righttoplay.nl in #Elfstedentocht reageer retweet
Jij bent een octopus ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Als je het zo wilt bekijken, kun je maar beter wat meer waarde hechten aan mijn woorden.
Niemand stelt je aanwezigheid op prijs. Dus:quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kerel de KNMI voorspelt helemaal geen dooi, die voorspelt alleen incidenteel 2 graden boven nul
positiever nieuws: Koss doet ook weer mee!twitter:JohannKoss twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 15:27:21I'm extremely excited that it might be 11-city race in Holland this weekend and I will skate for #righttoplay.nl in #Elfstedentocht reageer retweet
Nou nou... even nuanceren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niemand stelt je aanwezigheid op prijs. Dus:
TS moet even OP updaten aub, dat is het risico van een nieuw topic openen he.
Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt (of gaat krijgen). Maar op mijn verjaardag word je in ieder geval nooit uitgenodigd, meneer de partypooper.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Koss like a bossquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kerel de KNMI voorspelt helemaal geen dooi, die voorspelt alleen incidenteel 2 graden boven nul
positiever nieuws: Koss doet ook weer mee!twitter:JohannKoss twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 15:27:21I'm extremely excited that it might be 11-city race in Holland this weekend and I will skate for #righttoplay.nl in #Elfstedentocht reageer retweet
Nou, post jij even de actuele ijsdiktes, pleur ik ze d'r inquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niemand stelt je aanwezigheid op prijs. Dus:
TS moet even OP updaten aub, dat is het risico van een nieuw topic openen he.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt (of gaat krijgen). Maar op mijn verjaardag word je in ieder geval nooit uitgenodigd, meneer de partypooper.![]()
(Nu kom jij weer met de vrolijke reactie: ik had al voorspeld dat ik niet op jouw verjaardag mocht komen en dat wil ik ook helemaal niet. Te voorspelbaar)
het dooit pas als het ijs smelt. en dat doet het echt niet als het ff om 12 uur 2 graden celsius wordtquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef marcodej het volgende:
We staren ons nu blind op een graad dooi. Maar feit is ook dat 80% van de route er goed genoeg bij ligt. Vanavond horen we denk ik of het alternatief voor die zuidelijke 20% een reeele optie is voor dit weekend.
Voorpret
Dan ook nog maar op sommige plekken en incidenteel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het dooit pas als het ijs smelt. en dat doet het echt niet als het ff om 12 uur 2 graden celsius wordt
wauw, held. Handtekening aubquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Laatst gemeten minimale ijsdikte per rayon:quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, post jij even de actuele ijsdiktes, pleur ik ze d'r in
Zal wel een nieuwere versie zijn, maar dit is de laatste die in dit topic voorbij is gekomen.quote:Zwette, gisteren 10cm
Dille, gisteren 10cm
Sneek, gisteren 10cm
IJlst, gisteren 9cm
Tussen IJlst en Woudsend, gisteren 9cm
Woudsend, vandaag 10 cm, gisteren 10cm
Slotermeer, gisteren8cm
Sloten, gisteren 8cm
Balk, vandaag 10 cm, gisteren 7cm
Fluessen (alternatieve route), vandaag 11cm, gisteren 10cm
Stavoren, vandaag 10 cm, gisteren 9cm
Workum, vandaag 11 cm, gisteren 11cm
Bolsward, gisteren 11cm
Harlingen, vandaag 8cm, gisteren 8cm
Wier, gisteren 12cm
Vrouwbuurt, gisteren 11cm
Franeker, gisteren 10cm
Oude Leije, gisteren 10cm
Bartlehiem, vandaag 11cm, gisteren 11cm
Burdaard, gisteren 13cm
Dokkum, gisteren 13c
Leeuwarden, vandaag 10 cm, gisteren 10cm
Wat moet ie in VBL doen als je WZV hebt???quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
Wanneer kom je weer eens langs in VBL dan?
@Ruigbaard, je hebt eigenlijk wel gelijk. Excusi pessimist.
Jij bent echt goedquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
KLMquote:Deelnemers Elfstedentocht kunnen gratis KLM-ticket omboeken
Als de Elfstedentocht doorgaat, biedt KLM klanten met een KLM ticket vanuit of naar Nederland, die bovendien een geldig startbewijs voor de Elfstedentocht hebben, de mogelijkheid gratis hun vlucht om te boeken.
Amstelveen | 8 Februari 2012
Het gaat om vertrekdatum op de dag van de tocht zelf of een dag eerder of later. Klanten kunnen gratis omboeken door zich aan te melden op de KLM pagina op Facebook, een tweet te sturen naar @KLM, of te bellen naar 020-4747747. Een scan van het startbewijs is voldoende.
Peter Hartman, president-directeur KLM:
"KLM draagt als oer-Hollands bedrijf de Elfstedentocht een warm hart toe. Een post op Facebook van een klant die maandag op huwelijksreis gaat maar die ook een startbewijs heeft, bracht ons op dit idee”.
KLM luistert 24/7 goed naar de klant en stelt hem of haar centraal in KLM’s dienstverlening. Social media zijn hiervoor een uitstekende graadmeter.
Elfstedentocht boven huwelijksreis verkiezen. Zal zijn vrouw blij mee zijn.quote:
Al wordt er wel al een alternatieve route van sneeuw ontdaan:quote:sytze holwerda @sytzeholwerda
#elfstedentocht2012 zoals het er nu uit ziet geen elfstedentocht #Balk is te dun
8 februari 12 om 14:16 via web · Details
Die kans moet toch genomen worden! De vorst van zaterdag op zondag nog even meenemen en dan zondag mooi in het dooi rijden (die eerste dooi is toch geen probleem wanneer hij gereden wordt)quote:sytze holwerda @sytzeholwerda Sluiten
#elfstedentocht2012 net telefonisch overleg gehad met andere rayonhoofden we schaten a.s zondag in op 55%
1
RETWEET
8 februari 12 om 14:42 via web · Details
Balk gaat er gewoon uit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:45 schreef Wruijff het volgende:
Ik vraag me af of die meting van Balk klopt, al hoop ik van wel. Dit zegt een rayonhoofd.
[..]
Al wordt er wel al een alternatieve route van sneeuw ontdaan:
[ afbeelding ]
twitter:sytzeholwerda twitterde op woensdag 08-02-2012 om 14:42:52#elfstedentocht2012 net telefonisch overleg gehad met andere rayonhoofden we schaten a.s zondag in op 55% reageer retweet
ik bedenk me net; die kan ook nep zijn.quote:
lekker glij-ijs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:50 schreef DeLuna het volgende:
Erik Hulzebosch: Ja, maar dat 't dooit, betekent toch nie dat het ijs meteen smelt? Welnee joh, dat glijdt ook nog beter.
ook wel: glijs.quote:
Dat account bestaat pas sinds gisteren, toen hij zei zeker te weten dat de tocht zaterdag gehouden zou wordenquote:
twitter:Koningin_NL twitterde op woensdag 08-02-2012 om 12:13:31Mijnheer Wakkie heeft per heden een gebiedsverbod voor heel Friesland. Wij nemen het zekere voor het onzekere. #Elfstedentocht #Ajax reageer retweet
Het twittert nog niet zoveel: https://twitter.com/#!/11stverenigingquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:46 schreef marcodej het volgende:
Het officiele twitteraccount van de Elfstedenvereniging komt sinds vandaag met verschillende mededelingen van organisatorische aard. Men is zich duidelijk aan het voorbereiden op een eventuele tocht dit weekend.
twitter:Metro twitterde op woensdag 08-02-2012 om 14:45:21Wij spraken zojuist Auke Hylkema, rayonhoofd Balk. Het is ijs heel slecht! http://t.co/yD5wSLfn "Nog geen 4 centimeter”#elfstedentocht reageer retweet
dan moet het wel heul veel dooien en bovendienw ordt dat dan slush puppy ijs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:54 schreef YazooW het volgende:
Over de dooi van Donderdag, betekent dat niet dat de sneeuw mooi weg smelt en vervolgens mooi aanvriest aan de rest van het ijs als het weer gaat vriezen?
Ja, maar sommige hier denken dat meteen al het ijs is weggesmolten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:54 schreef YazooW het volgende:
Over de dooi van Donderdag, betekent dat niet dat de sneeuw mooi weg smelt en vervolgens mooi aanvriest aan de rest van het ijs als het weer gaat vriezen?
Balk is niet relevant. Balk gaat eruit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:54 schreef Freudie het volgende:
twitter:Metro twitterde op woensdag 08-02-2012 om 14:45:21Wij spraken zojuist Auke Hylkema, rayonhoofd Balk. Het is ijs heel slecht! http://t.co/yD5wSLfn "Nog geen 4 centimeter”#elfstedentocht reageer retweet
Opbouw van de huldigingstent.quote:
in 85 of 86 werd er ook in dooi geschaatst.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:47 schreef Wruijff het volgende:
Jaaa! En dit zegt hij nu:
[..]
Die kans moet toch genomen worden! De vorst van zaterdag op zondag nog even meenemen en dan zondag mooi in het dooi rijden (die eerste dooi is toch geen probleem wanneer hij gereden wordt)
Dat is bij de Oldehove, denk wel dat het echt is, was op twitter toch ook al een bericht over? Afbreken kan natuurlijk altijd nog.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:56 schreef Co_OL het volgende:
en deze dan op twitter![]()
[ afbeelding ]
Iemand daar in de buurt om dat te checken?
Jammer genoeg voor jou laat ik me niet uit een topic wegjagen. En dit soort opmerkingen werkt doorgaans averechts.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:
Niemand stelt je aanwezigheid op prijs. Dus:![]()
Volgens mij heet dit topic "Actuele ijsdikte" en niet "Verheug je hier op de Elfstedentocht".quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:28 schreef Silenus het volgende:
Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt (of gaat krijgen). Maar op mijn verjaardag word je in ieder geval nooit uitgenodigd, meneer de partypooper.![]()
Niet alles geloven wat je leestquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:01 schreef Yuhina het volgende:
Winter keert volgende week terug lees ik net.
Dat meldt de Telegraaf ja, is verder op helemaal niets gebaseerd...quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:01 schreef Yuhina het volgende:
Winter keert volgende week terug lees ik net. Kans lijkt me dan groter dat ze het eind volgende week proberen te organiseren. Of gaat het zo hard dooien dat het ijs dan al grotendeels is weggesmolten? Dit weekend lijkt me te vroeg, gezien de huidige ijsdiktes.
Dat kan nog helemaal niet voorspelt wordenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:01 schreef Yuhina het volgende:
Winter keert volgende week terug lees ik net.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
@Svarabhaktivocaal
please blijf, vereer ons met uw aanwezigheid, verbijster ons met je intellect en vooruitstrevendheid. Je verdient een oorkonde
Voor de goede orde: tot die groep behoor ik niet. Maar ijslagen worden doorgaans ook niet dikker van dooi... terwijl dat op veel plekken nog wel gewenst is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:55 schreef DeLuna het volgende:
Ja, maar sommige hier denken dat meteen al het ijs is weggesmolten.![]()
OK: zo gekeken naar de actuele ijsdiktes, kon Harlingen nog wel eens het grootste probleem worden. Aan de kust, dus meer wind, komende nacht slechts -3, morgen +2 graden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
@Svarabhaktivocaal
please blijf, vereer ons met uw aanwezigheid, verbijster ons met je intellect en vooruitstrevendheid. Je verdient een oorkonde
hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:59 schreef opgebaarde het volgende:
en wie geen 20KM wil klunen, die levert zijn startbewijs maar lekker in
twitter:11stedentocht12 twitterde op maandag 06-02-2012 om 17:42:56Update ijsdikte #Harlingen 12cm #Dokkum 13-14 CM #Elfstedentocht #Friesland reageer retweet
Nogmaals. Het is niet hele hele dag boven nul. Het gaat die nacht daarop gewoon weer streng vriezenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:06 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
OK: zo gekeken naar de actuele ijsdiktes, kon Harlingen nog wel eens het grootste probleem worden. Aan de kust, dus meer wind, komende nacht slechts -3, morgen +2 graden.
Bron: http://www.langsdeluts.nl/quote:In eerdere edities van de tocht der tochten waren er ook al problemen met het ijs in de Luts. In 1956 moesten over een lengte van 4 kilometer de toerrijders met bussen vervoerd worden. De ijskwaliteit was zo slecht dat de veiligheid van de schaatsers niet gegarandeerd kon worden. Bij de barre tocht in 1963 is de route van Sloten naar Staveren via het Heegermeer en de Fluessen gegaan. Dus niet door de Luts. In 1996 is er een heuse ijstransplantatie uitgevoerd bij de Raadhuisbrug met internationale aandacht in de pers. de tocht is toen niet doorgegaan. December 1996 baarde een groot aantal wakken onder diverse bruggen de ijswegencentrale zorgen. Warm water was in januari 1997 de remedie tegen scheuren in het ijs. Honderd eenden in het centrum van Balk hielden de Luts open in 2009.
Maar in Harlingen ligt al 14cm? Dat is niet zomaar weg hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:06 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Voor de goede orde: tot die groep behoor ik niet. Maar ijslagen worden doorgaans ook niet dikker van dooi... terwijl dat op veel plekken nog wel gewenst is.
[..]
OK: zo gekeken naar de actuele ijsdiktes, kon Harlingen nog wel eens het grootste probleem worden. Aan de kust, dus meer wind, komende nacht slechts -3, morgen +2 graden.
Luister nou eens, ijs smelt niet ineens bij incidenteel 2 graden!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:06 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
ik gok dat je Harlingen hebt opgezocht op weer.nl? Dan krijg je de voorspelling van Hoorn-Terschelling. Op de waddeneilanden is het vaak al heel ander weer dan in Friesland. Maar Harlingen is sowieso niet zo'n probleemgebied schijnt. Een enkele centimeteraanduiding op een forum zegt niet zo veel.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:06 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Voor de goede orde: tot die groep behoor ik niet. Maar ijslagen worden doorgaans ook niet dikker van dooi... terwijl dat op veel plekken nog wel gewenst is.
[..]
Kost allemaal geld inderdaad, dus dan kun je het maar beter door laten gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:13 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het ijs is heel donker overal, dat betekent goed ijs., met heel goed ijs wordt er niet op een paar centimeter gekeken. Er komen nog een paar heldere nachten met temperaturen tot -10.
Die 16.000 deelnemers komen niet allemaal tegelijk op hetzelfde punt over het ijs.
Overal is het ijs minimaal tussen de 10 en 16 cm. (als je de alternatieve route berekend).
De politieverloven zijn ingetrokken.
Er worden tenten gebouwd op pleinen in Leeuwarden.
Trek zelf je conclusies..
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:06 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
[..]
quote:15:02 uur:
Wieling en Oosterbrug waren vanmiddag in Woudsend. Zij zeiden dat er afgelopen nacht te weinig ijsgroei is geweest. Ze doen er alles aan om de tocht door te laten gaan, zeggen ze, maar ze zijn een stuk somberder geworden, aldus RTL-verslaggever Britta Sanders.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag iemand gesproken die gisteren op de Fluezen reed. Ook daar is het nog lang nog niet vertrouwd.
Hoezo niet vetrouwd..quote:Fluessen (alternatieve route), vandaag 11cm, gisteren 10cm
Is wel iets om serieus te nemen, Unibet zit er natuurlijk bovenop aangezien het ze een hoop geld kan kosten als ze er naast zitten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:16 schreef Maanvis het volgende:
lol nu bij unibet weer meer kans dat het NIET doorgaat!
Die laatste twee dingen moeten gewoon gebeuren nu of het doorgaat of niet . Zegt helemaal niets.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:13 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het ijs is heel donker overal, dat betekent goed ijs., met heel goed ijs wordt er niet op een paar centimeter gekeken. Er komen nog een paar heldere nachten met temperaturen tot -10.
Die 16.000 deelnemers komen niet allemaal tegelijk op hetzelfde punt over het ijs.
Overal is het ijs minimaal tussen de 10 en 16 cm. (als je de alternatieve route berekend).
De politieverloven zijn ingetrokken.
Er worden tenten gebouwd op pleinen in Leeuwarden.
Trek zelf je conclusies..
Neejoh. Ze draaien kiet als beide odds op 2.0 staan. De odds staan nu op 1.8 en 1.9, maken er belachelijk veel winst op. Zeker als de tocht NIET doorgaat denk ik, heel Nederland 'wil' massaal op JA inzetten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is wel iets om serieus te nemen, Unibet zit er natuurlijk bovenop aangezien het ze een hoop geld kan kosten als ze er naast zitten.
Ziet er dus goed uit qua steden.twitter:pauladegeest twitterde op woensdag 08-02-2012 om 15:19:09L'wdn15,Sneek13,IJlst10,Slotn12,Stavorn13,Hindelpn12,Workum13,Bolsward12,Harlingn13,Franeker16,Brtlehiem15,Dokm16 #ijsdiktes #elfstedentocht reageer retweet
Ik ken deze gevoelens nog helemaal niet. In 4 januari 1997 was ik net 3 maanden 4 jaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:20 schreef alors het volgende:
wat verschrikkelijk dit, tussen hoop en vreesIk ben bijna geneigd om nu te gaan slapen en pas vanavond weer te kijken wat het is geworden
Dank je.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:19 schreef sittingtuck het volgende:
Ik denk dat iedere persoon die kritisch is en hier als pessismist wordt afgebrand deels gewoon realistisch zijn.
Deels op basis van de voorspellingen en deels op basis van de trage ijsgroei op sommige plekken.
Daar zitten plekken bij die niet op de kaartjes staan met globale ijsdikten, maar iedere rijder moet er wel overheen en je weet vooraf nooit hoe het publiek zich verdelen gaat over het parcours.
Men weet überhaupt niet wat er op af komt.
Ik denk dat het realistisch is om er serieus rekening mee te houden dat men het nét niet aandurft en gewoon moeten hopen op weinig dooi en pal daarachter een nieuwe periode van vorst ook overdag.
IJlst eindelijk 10cmquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:21 schreef Maanvis het volgende:
Ziet er dus goed uit qua steden.twitter:pauladegeest twitterde op woensdag 08-02-2012 om 15:19:09L'wdn15,Sneek13,IJlst10,Slotn12,Stavorn13,Hindelpn12,Workum13,Bolsward12,Harlingn13,Franeker16,Brtlehiem15,Dokm16 #ijsdiktes #elfstedentocht reageer retweet
En dat dikke wijf is betrouwbaar? Als ze nou nog een bron erbij had gezet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:21 schreef Maanvis het volgende:
LOL!!! Net was het nog 2,35 voor nee, in jouw post is het 1,9 voor nee en nu is het 1,75 voor neequote:Op woensdag 8 februari 2012 15:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh. Ze draaien kiet als beide odds op 2.0 staan. De odds staan nu op 1.8 en 1.9, maken er belachelijk veel winst op. Zeker als de tocht NIET doorgaat denk ik, heel Nederland 'wil' massaal op JA inzetten.
Wordt gewoon bijgesteld aan de hand van de hoeveelheid inzetten. Als er ineens meer mensen inzetten op dat het niet doorgaat, dan neemt het bedrag dat je daar mee kunt winnen ook af. Unibet gaat gewoon winst maken, of het nou wel of niet doorgaat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is wel iets om serieus te nemen, Unibet zit er natuurlijk bovenop aangezien het ze een hoop geld kan kosten als ze er naast zitten.
Of gewoon test of zij er op kan staan, zo ja dan kan die tocht wel doorgaan hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dat dikke wijf is betrouwbaar? Als ze nou nog een bron erbij had gezet.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:23 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Of gewoon test of zij er op kan staan, zo ja dan kan die tocht wel doorgaan hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |