Die bus kun je ook met het ABC kaartje doen. Wat ik toen heb gedaan is met de New Berlin Tours meegegaan, kost je 9 euro dacht ik en dan krijg je daar een rondleiding, ben je de hele dag zoet, en je hoort ook nog wat over het terrein!quote:eventjes iets anders, wij willen in die dagen een dagje naar Sachsenhausen. we hebben geen auto bij ons, dus doen dat met het OV. als we dan een ABC kaartje kopen, kunnen we naar S-Oranienburg, en vandaar uit moeten we met de bus 804. mag je met het ABC kaartje dan ook in die bus? en heeft iemand t al eerder gedaan, met t OV daarnaartoe?
quote:Onveiligere wijken zijn Marzahn, Lichtenberg en Hohenschonhausen, allen in het oosten.
Nee 92 dagen van te voren. En vanaf Nederland gaat geen ICE naar Berlijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:25 schreef Nashje het volgende:
Ik wil begin augustus naar Berlijn gaan, als zogeheten zomervakantie. Ik vroeg me af of ik nu al kan boeken voor de ICE voor die periode? Iemand die dat weet toevallig..
Oke, dat wist ik niet. Wat is dan aan te raden vanuit Nederland?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee 92 dagen van te voren. En vanaf Nederland gaat geen ICE naar Berlijn.![]()
De IC nemenquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Wat is dan aan te raden vanuit Nederland?
Easyjet kan qua prijs vaak goed concurreren met de trein en dan ben je er ook nog eens veel sneller.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke, dat wist ik niet. Wat is dan aan te raden vanuit Nederland?
KLM was in mijn geval zelfs goedkoper dan de treinquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Easyjet kan qua prijs vaak goed concurreren met de trein en dan ben je er ook nog eens veel sneller.
Alleen kost de trein van en naar schiphol ook nog 30 euro. Die extra reistijd vergeet je ook, evenals de tijd voor inchecken en dergelijke. Vliegtuig is dan nog sneller, maar het scheelt zowel in prijs en tijd aanzienlijk minder als je die tijd en kosten meerekent.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
klopt, trein is voor mij vanuit apeldoorn 96 euro retour. met easyjet vanaf amsterdam vloog ik de laatste keer voor 62 euro retour en dan ben je er binnen 5 kwartiertjes!
vervoer is kwestie van halen en brengen, daar is altijd wel iemand voor te regelen. reisttijd is inderdaad dan een uurtje extra, bij easyjet kun je gelukkog tot 30 minuten voor vertrek boarden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alleen kost de trein van en naar schiphol ook nog 30 euro. Die extra reistijd vergeet je ook, evenals de tijd voor inchecken en dergelijke. Vliegtuig is dan nog sneller, maar het scheelt zowel in prijs en tijd aanzienlijk minder als je die tijd en kosten meerekent.
Berghain.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:54 schreef Franknfurter het volgende:
Nouja, ten eerste gezellige sfeer. En iets wat je in nederland niet zo snel zult tegenkomen, dus niet alleen maar zuipen, aan vrouwen zitten en dan gaan kotsen. Drankjes niet te duur en beetje muziek waar je goed op kunt dansen. Hoop dat ik het zo duidelijk heb kunnen omschrijven waar ik naar op zoek ben
Als vrouw wel wat makkelijker. Zeker het proberen waard iig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:21 schreef Franknfurter het volgende:
Daar kom je toch heel moeilijk in?
Ah, al potentiële overnachtingslocatie gevonden; Hotel Citylight op loopafstand (3-4 km) van grotere bezienswaardigheden. Gunstige prijs, volop parkeergelegenheid in de onmiddelijke omgeving, doorgaans goede kritieken op Tripadvisor. Zou zomaar eens een bezoekje daar kunnen wagen ... !quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik wil in de eerste aprildecade misschien ook naar Berlijn, hendig met eigen auto en dan een hotel op loopafstand (5 km en minder) van grotere bezienswaardigheden. Moet zeggen dat de hotelprijzen er opvallend laag zijn ... ! Twijfel nog tussen 2 en 3 overnachtingen.
Dat hotel is juist best ver van "de bezienswaardigheden", als Berlijn al "de bezienswaardigheden" heeft.. Maakt op zich niet uit omdat het op kruipafstand van de S-Bahn ligt, en dat is veel belangrijkerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:49 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ah, al potentiële overnachtingslocatie gevonden; Hotel Citylight op loopafstand (3-4 km) van grotere bezienswaardigheden. Gunstige prijs, volop parkeergelegenheid in de onmiddelijke omgeving, doorgaans goede kritieken op Tripadvisor. Zou zomaar eens een bezoekje daar kunnen wagen ... !
Ik vond week-end berlin ook wel heel tof en niet echt iets wat je in nederland snel zult tegenkomen, op de 15e verdieping in met uitzicht over het Alexanderplein (en de rest van Berlijn).quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:54 schreef Franknfurter het volgende:
Nouja, ten eerste gezellige sfeer. En iets wat je in nederland niet zo snel zult tegenkomen, dus niet alleen maar zuipen, aan vrouwen zitten en dan gaan kotsen. Drankjes niet te duur en beetje muziek waar je goed op kunt dansen. Hoop dat ik het zo duidelijk heb kunnen omschrijven waar ik naar op zoek ben
Mwah dat maakt niet echt verschil volgens mij. Weet ook niet of Berghain erg geschikt is als je gewoon een gezellige avond wil en niet speciaal voor de muziek gaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef tech4u het volgende:
[..]
Als vrouw wel wat makkelijker. Zeker het proberen waard iig.
Had ik ergens gelezen op partyflock geloof ik, maar het maakt volgens mij ook niet erg veel uit. Tsja ze zoekt een sfeer die je in NL niet snel zult vinden dan is Berghain zeker een goede optie. Maar als je echt niet van techno houdt dan kun je er beter niet heen.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:30 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Mwah dat maakt niet echt verschil volgens mij. Weet ook niet of Berghain erg geschikt is als je gewoon een gezellige avond wil en niet speciaal voor de muziek gaat.
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:46 schreef tech4u het volgende:
[..]
Had ik ergens gelezen op partyflock geloof ik, maar het maakt volgens mij ook niet erg veel uit. Tsja ze zoekt een sfeer die je in NL niet snel zult vinden dan is Berghain zeker een goede optie. Maar als je echt niet van techno houdt dan kun je er beter niet heen.
http://guestofaguest.com/(...)uncers-sven-vs-wass/quote:Group most likely to shuffle away in embarrassment:
...by Sven: women, Americans.
Mwah, alles binnen 5 km van 't centrum zie ik als dichtbij (loopafstand). Kom dan wel met eigen auto, maar ga me daarmee niet in hartje Berlijn wagen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hotel is juist best ver van "de bezienswaardigheden", als Berlijn al "de bezienswaardigheden" heeft.. Maakt op zich niet uit omdat het op kruipafstand van de S-Bahn ligt, en dat is veel belangrijkerKies je hotel liever uit op een gunstige ligging t.o.v. de u of s-bahn!
En uiteraard 3 en niet 2 dagen. Nog liever 4.. Of 5!
Als je toch niet met de auto in het centrum wil rijden kies je beter een hotel uit in een zone waar een milieusticker niet verplicht is. Het openbaar vervoer vind je overal en bijna niks is op loopafstand in Berlijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Mwah, alles binnen 5 km van 't centrum zie ik als dichtbij (loopafstand). Kom dan wel met eigen auto, maar ga me daarmee niet in hartje Berlijn wagen.Met bezienswaardigheden bedoel ik 'standaard' dingen als Fernsehturm, Reichstag, etc.
Te laatquote:Op zondag 12 februari 2012 23:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je toch niet met de auto in het centrum wil rijden kies je beter een hotel uit in een zone waar een milieusticker niet verplicht is. Het openbaar vervoer vind je overal en bijna niks is op loopafstand in Berlijn.
Alex zit je goed, binnen een kwartier kun je overal waar het er voor jongeren toe doet zijn. OV gaat in het weekend de hele nacht, voor de rest goede nachtbussen en alle trams rijden bijna altijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:54 schreef MCMan88 het volgende:
Ik ben van plan om van de zomer voor 3 nachten het citystay hostel in de rosenstrasse vlak bij de alexanderplatz. Heeft iemand hier ervaring mee en is het werkelijk in een beetje een leuk uitgaansgebied? Zijn hier in de buurt ook nog leuke barretjes en restaurants? Ik dacht zelf namelijk van wel, maar wil het even zeker weten.
In Tresor is altijd wel wat te doen inderdaad en volgens mij ook geen gedoe met binnenkomen als groep.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef planethugo het volgende:
ik vlieg morgen met een groep van 20 man naar Berlijn.
Kan iemand me nog wat tips geven voor een goede sportsbar en, belangrijker, een goede techno club waar het op zaterdagnacht ook (gezellig) druk is![]()
Wil Tresor eigenlijk weleens zien, denk dat daar altijd wel wat te doen is, toch?
Entree max 15 euro biertje (fles) +- 3 euroquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:31 schreef planethugo het volgende:
thnx. Weet je toevallig ook wat daar normaal de entree is en wat een pilsje kost? Kan een reden voor sommige van de groep zijn om wel/niet mee te gaan
Er bestaan geen 'normale wegen' om een milieusticker te bestellen, je kunt ze gewoon op veel verschillende manieren bestellen of kopen. Even googlen en het antwoord is duidelijk, prijs verschilt wel per plek maar is niet per se duurder bij een tankstation.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:06 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij kon je ze ook bij tankstations kopen.
Wel veel duurder dan via de normale wegen.
Veel plezier!
Psst, wat denk je van de absurde kerosineprijzen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef tech4u het volgende:
Is het trouwens niet goedkoper om te vliegen, zeker met deze absurde benzineprijzen.
Aparte verhalen die ze jou vertellen met je milieusticker halen bij een gemeente in DLD.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:21 schreef ondeugend het volgende:
Aaargh jij weer!![]()
Met de normale wegen bedoel ik ANWB of bij een Gemeente in DLD, de langzamere wegen dus. Die in dit geval niet opgaan.
Mij vertelden ze dat de langzamere wegen iets goedkoper waren.
In ieder geval moet het dus geen probleem zijn ze onderweg aan te schaffen.
Heel Nederland woont inderdaad dichtbij een vliegveld met een verbinding naar Berlijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:29 schreef tech4u het volgende:
Is het trouwens niet goedkoper om te vliegen, zeker met deze absurde benzineprijzen.
Retour kost 100 euro, vanaf 2 personen is met de auto goedkoper. Maar dan nog scheelt het weinig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Psst, wat denk je van de absurde kerosineprijzen...
Dolletjes, zo rond rijden met de auto in het Berlijnse verkeer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef lipjes het volgende:
Van het weekend in berlijn geweest en het was heel erg leuk
wij zaten in holiday in berlin mitte op de 8ste verdieping en hadden zo een mooi uitzicht.
Zaterdag een rondleiding door de tunnels van berlijn gedaan, in het nederlands.
Daarna naar de berlijnse muur gelopen (10-15 minuten) en daarna in de auto gestapt naar checkpoint charlie.
Na het eten nog even in de auto gestapt en rondgereden, onderandere het plein van victoria oid tegengekomen, de arc die daarna staat ook.
ook nog het reichstag gezien en nog veel meer.
en nog even op bezoek geweest in sachsenhausen (30 min rijden)
zeker iets om nog eens te doen, maar dan langer
Was prima te doen, voelde me helemaal thuisquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Dolletjes, zo rond rijden met de auto in het Berlijnse verkeer.
Ja, rijden in Berlijn is stressvrij maar het OV in Berlijn is gewoon sfeervol.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Was prima te doen, voelde me helemaal thuis
Nice! ik ga in augustus ook naar Berlijn en verblijf dan ook in het holiday in mitte!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef lipjes het volgende:
Van het weekend in berlijn geweest en het was heel erg leuk
wij zaten in holiday in berlin mitte op de 8ste verdieping en hadden zo een mooi uitzicht.
Zaterdag een rondleiding door de tunnels van berlijn gedaan, in het nederlands.
Daarna naar de berlijnse muur gelopen (10-15 minuten) en daarna in de auto gestapt naar checkpoint charlie.
Na het eten nog even in de auto gestapt en rondgereden, onderandere het plein van victoria oid tegengekomen, de arc die daarna staat ook.
ook nog het reichstag gezien en nog veel meer.
en nog even op bezoek geweest in sachsenhausen (30 min rijden)
zeker iets om nog eens te doen, maar dan langer
Hint, begin gewoon in het engels, spreken ze daar goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef Glennz het volgende:
[..]
Nice! ik ga in augustus ook naar Berlijn en verblijf dan ook in het holiday in mitte!
Heb er zin in
Kaufhaus des Westens!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
ongebruikelijke vraag...is er in berlijn een winkelcentrum (mall idee) waar je enkele uren kunt ronddwalen of een winkelstraat/wijk buiten de geijkte straten om waar je als toerist wel komt maar de locals vermijden?
Gesundennogwat.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
bedankt voor de suggestie maar daar ben ik natuurlijk al eens geweest...voor jouw idee, dit wordt mijn 12 trip naar berlijn in 5 jaar en ben op zoek naar plekken waar je qua shopping wat minder toeristen om je heen hebt en vooral met de inwoners zelf te maken hebt.
Alexa bij de Alexanderplatz?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef Spockjuh_ het volgende:
bedankt voor de suggestie maar daar ben ik natuurlijk al eens geweest...voor jouw idee, dit wordt mijn 12 trip naar berlijn in 5 jaar en ben op zoek naar plekken waar je qua shopping wat minder toeristen om je heen hebt en vooral met de inwoners zelf te maken hebt.
Gesundbrunnen? Is dat zo groot? Ik ben eigenlijk nooit buiten het metrostation daar geweestquote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gesundennogwat.
Zit vlak bij de tour van de berliner unterwelten.
Weet niet of dat zoiets is wat je zoekt?
Dat ja, was even de naam kwijtquote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef Flurry het volgende:
[..]
Gesundbrunnen? Is dat zo groot? Ik ben eigenlijk nooit buiten het metrostation daar geweest
Nog dichterbij is Kantstrasse en dan vooral bij U9? Wilmersdorfer Strassequote:Op donderdag 5 april 2012 22:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
Steglitz is inderdaad wat ik zocht! zit zelf dit maal in een hotel bij de messe/kaiserdamm dus met de S ring ben ik daar zo. 1 x overstappen op de u9 en voila. Mooie locatie om laatste dag nog wat verloren uurtjes door te brengen.
Ik rijd er vanmiddag heen, gisteren een hostelletje geboekt. Amadeus hostel in Mitte, slechts 18 euro per nacht en dan lig je nog op een tweepersoonskamer ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:03 schreef Paul het volgende:
Het lijkt me leuk om weer eens naar Berlijn te gaan. En dan goedkoop overnachten, wie heef tips? En ik dacht er aan om met de trein te gaan, las dat het ongeveer 50 euro is heen 50 terug, als je de goede tijd uitkiest
Je hebt daar heel veel underground disco's waar je niet eens foto's mag maken. Ben er niet heen gegaan. Vond het maar te engquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik rijd er vanmiddag heen, gisteren een hostelletje geboekt. Amadeus hostel in Mitte, slechts 18 euro per nacht en dan lig je nog op een tweepersoonskamer ook.
Heb nog twee vragen: we komen waarschijnlijk vanavond rond 23u aan, kan ik daar ergens een beetje normaal de auto parkeren?
En we willen natuurlijk meteen de kroeg in, waar is 'het' nou te doen? Graag zo obscuur/fout mogelijk.
Omdat ik A) vorige week een auto heb gekocht en dus lekker wil rijden en B) ik met een vriend ga die er gaat wonen/werken (cq nieuw leven opbouwen) en dus wat koffers meeneemt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:50 schreef Paul het volgende:
Waarom zou je met de auto erheen gaan, veel te lang rijden. En denk dat het duurder is zelfs als trein?
denk dat last-minute met de trein gaan voor 2 personen duurder is als met de autoquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:50 schreef Paul het volgende:
Waarom zou je met de auto erheen gaan, veel te lang rijden. En denk dat het duurder is zelfs als trein?
onlangs al eens geweest maar natuurlijk bedankt voor de tip! als er mensen zijn die nog verder tips hebben over wat te zien, bezoeken, doen etc hou ik me natuurlijk aanbevolen. Alle zaken die je in de toeristenboekjes vind natuurlijk al eens gedaan en wil nu meer en meer op zoek naar relatief onbekende maar toch verassingen kanten van berlijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Nog dichterbij is Kantstrasse en dan vooral bij U9? Wilmersdorfer Strasse
Ok, moet er niet aan denken met m'n krot en vind lang auto rijden vermoeiendquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:01 schreef Blik het volgende:
[..]
denk dat last-minute met de trein gaan voor 2 personen duurder is als met de auto
Ik ken wel een Duitse tent die vrij fout is, genaamd Aus der Reihe Derrick. Zit in de Fürstrasse.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik rijd er vanmiddag heen, gisteren een hostelletje geboekt. Amadeus hostel in Mitte, slechts 18 euro per nacht en dan lig je nog op een tweepersoonskamer ook.
Heb nog twee vragen: we komen waarschijnlijk vanavond rond 23u aan, kan ik daar ergens een beetje normaal de auto parkeren?
En we willen natuurlijk meteen de kroeg in, waar is 'het' nou te doen? Graag zo obscuur/fout mogelijk.
Je kan op zondagavond Tatort gaan kijken in de Volksbarquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
onlangs al eens geweest maar natuurlijk bedankt voor de tip! als er mensen zijn die nog verder tips hebben over wat te zien, bezoeken, doen etc hou ik me natuurlijk aanbevolen. Alle zaken die je in de toeristenboekjes vind natuurlijk al eens gedaan en wil nu meer en meer op zoek naar relatief onbekende maar toch verassingen kanten van berlijn.
Iedereen is daarin verschillend. Ik vind autorijden heerlijk (met de trein naar Berlijn lijkt me overigens ook heerlijk) en heb een lease-auto, kost mij persoonlijk helemaal niks om naar Berlijn op en neer te rijden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok, moet er niet aan denken met m'n krot en vind lang auto rijden vermoeiend
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik ken wel een Duitse tent die vrij fout is, genaamd Aus der Reihe Derrick. Zit in de Fürstrasse.
hehehehe, die gaat in de smartphone, hoe leuk kan fout zijn!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:28 schreef Flurry het volgende:
[..]
Je kan op zondagavond Tatort gaan kijken in de Volksbar
http://m.top10berlin.de/Location/1497-VOLKSBAR?liste=240
Ben je al in het Computerspiele Museum geweest of black light golf gedaan? Ik heb vrijdag in dit park gewandeld, super geniaal al zeg ik het zelf net zoals wandelen op de startbaan van Tempelhof.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
onlangs al eens geweest maar natuurlijk bedankt voor de tip! als er mensen zijn die nog verder tips hebben over wat te zien, bezoeken, doen etc hou ik me natuurlijk aanbevolen. Alle zaken die je in de toeristenboekjes vind natuurlijk al eens gedaan en wil nu meer en meer op zoek naar relatief onbekende maar toch verassingen kanten van berlijn.
Iemand hier nog antwoord op?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Blik het volgende:
Iemand tips voor een goede reisgids?
En een goede app voor de iPhone?
jaloersquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:49 schreef TripleP het volgende:
Zaterdag sta ik lekker in Berghain te rauzen![]()
A.s. zaterdag?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:01 schreef Silenus het volgende:
Wij wilden er zaterdag ook heen maar er was een men's only avond. Had ik toch niet zo'n trek in.
Nee, afgelopen zaterdag. Toen zijn we maar een borrel gaan halen in een tent met de weinig flatteuze naam 'Zum schmützigen Hobby.'quote:
De Tresor kelderquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:58 schreef planethugo het volgende:
vorige maand geweest, zaterdag naar Tresor geweest. Geweldige tent, lekker sfeervol in zo een oude fabriek. Jammer dat het boven niet zo druk was en de muziek wat eentonig, onder in de kelder knalde het echter geweldigDat in combinatie met de rook, keihard geluid, stroboscopen en het uiterlijk van een oude kelder... top
jammer dat we Berghain op de zondag niet inkwamen met 5 man. De uitsmijter wimpelde ons al af voordat we bij de deur waren...
Ik durf nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:11 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
De Tresor kelderniet voor mensen met een zwak hart
Daar zijn regels voor: met 2 man tegelijkertijd gaan, met een chick erbij heb je meer kans, en zie er uit alsof je aan drugs doet, zonder dat je je zo gedraagt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:58 schreef planethugo het volgende:
vorige maand geweest, zaterdag naar Tresor geweest. Geweldige tent, lekker sfeervol in zo een oude fabriek. Jammer dat het boven niet zo druk was en de muziek wat eentonig, onder in de kelder knalde het echter geweldigDat in combinatie met de rook, keihard geluid, stroboscopen en het uiterlijk van een oude kelder... top
jammer dat we Berghain op de zondag niet inkwamen met 5 man. De uitsmijter wimpelde ons al af voordat we bij de deur waren...
Ik ging er heen met de verwachting om toch niet binnen te komen, het gevoel wat je dan krijgt als je toch naar binnen wordt gekniktquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Daar zijn regels voor: met 2 man tegelijkertijd gaan, met een chick erbij heb je meer kans, en zie er uit alsof je aan drugs doet, zonder dat je je zo gedraagt.
Ik ging deze zomer op een frisse zondagochtend rond 9 uur naar Berghain. Er stond níémand in de rij behalve mijn club van 2 en een andere dude. Die dude werd weggestuurd. True story. Ze zijn echt heel streng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |