Lekker dik inpakkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef freecell het volgende:
En ik houd al op met zeuren en ga gewoon blij schaatsen vanmiddag
Teveel suikers in het voedselquote:Leerlinge (13) verwondt docente met hamer
Laatste update: 8 februari 2012 10:33
info
Bekijk op de kaart
ROTTERDAM - Een 13-jarige leerlinge van een school in Rotterdam heeft maandag een 57-jarige docente een hoofdwond bezorgd met een hamer.
Foto: ANP
Het meisje gooide het stuk gereedschap tijdens een les handvaardigheid door het klaslokaal en raakte de docente. Dat meldde de politie woensdag.
In de klas was onrust ontstaan en er ontstond een woordenwisseling, waarna het meisje de hamer het klaslokaal in slingerde. Het meisje had vermoedelijk niet de opzet de lerares te raken, aldus de politie.
Het slachtoffer moest naar het ziekenhuis om de wond te laten hechten. Het meisje zal zich voor de rechter moeten verantwoorden voor haar daad.
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker dik inpakkenWaar gaan jullie schaatsen?
Knullig hoor, je docent rakenquote:
Bij mij op school zat een gozer die de hele tijd gepest werd door 3 klasgenootjes, docenten grepen niet in, lieten het gewoon gebeuren. Op een dag werd hij weer zo gepest dat ie van zich af beet en een der pestkoppen een bijtel in zijn kop stakquote:
Bizar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij mij op school zat een gozer die de hele tijd gepest werd door 3 klasgenootjes, docenten grepen niet in, lieten het gewoon gebeuren. Op een dag werd hij weer zo gepest dat ie van zich af beet en een der pestkoppen een bijtel in zijn kop stak
Drie keer mag je raden wie er van school geschopt werd.
* Stereotomy Borisz hamer en beitel geeftquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:13 schreef borisz het volgende:
Pffff. Een docent uit India met een brak Engels accent. Zwaar vervelend. Helemaal hoe traag hij de vragen behandeld.
De boel laten escaleren en dan pas ingrijpen, dat is pas bizarquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:13 schreef TAV74 het volgende:
Iemand die een ander met een beitel in het hoofd steekt van school sturen, hoe halen ze het in hun hoofd
Ik heb zo ooit iemand met zn hand aan de tafel bevestigd, met behulp van een passer. "Tijd voor koffie!" Zei de leraar, die door zn koffiepauze niets had waargenomen van dit allesquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij mij op school zat een gozer die de hele tijd gepest werd door 3 klasgenootjes, docenten grepen niet in, lieten het gewoon gebeuren. Op een dag werd hij weer zo gepest dat ie van zich af beet en een der pestkoppen een bijtel in zijn kop stak
Drie keer mag je raden wie er van school geschopt werd.
Uiteraardquote:De boel laten escaleren en dan pas ingrijpen, dat is pas bizar
Eindeloos treiteren en pesten ook niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
UiteraardMaar pogingen tot moord kun je als school ook niet hebben lijkt me.
We waren al rond volgens mij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eindeloos treiteren en pesten ook niet.
Ik had ten eerste eerder ingegrepen, maar geconfronteerd met deze situatie ze allemaal van school gestuurd.quote:
Ben het uiteindelijk gewoon met je eens hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had ten eerste eerder ingegrepen, maar geconfronteerd met deze situatie ze allemaal van school gestuurd.
Tav is al wat aan het oefenen in kort en bondig afronden en verder met de volgende mail Piet, trek het je niet aanquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had ten eerste eerder ingegrepen, maar geconfronteerd met deze situatie ze allemaal van school gestuurd.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tav is al wat aan het oefenen in kort en bondig afronden en verder met de volgende mail Piet, trek het je niet aan
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:13 schreef borisz het volgende:
Pffff. Een docent uit India met een brak Engels accent. Zwaar vervelend. Helemaal hoe traag hij de vragen behandeld.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik heb ervaring met die gasten. Hoogst irritant. Ook dat verschrikkelijke monotone gebrabbel en zo
En dan vind ik het niet eens zo lekker ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:52 schreef MaximusTG het volgende:
Wow, mn broertje is bijna jarig en krijgt van onze ouders en zn vriendin een nespresso apparaat. Nu zouden wij dan een cuphouder en een assortiments cups geven.
Maar ik had me nog nooit zo verdiept in die Nespresso wereld.. wat een dure bende zeg. Cupjes hartstikke duur, je moet je registreren op hun site om ze uberhaupt te bestellen. Als je ze op een fysieke locatie wil kopen kan je alleen naar 8 Bijenkorf filialen..
En het is ook nog eens een aanslag op het milieu met al die cupjes.
Ben ik toch ff blij met mn Technivorm DE filterapparaat..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:52 schreef MaximusTG het volgende:
Wow, mn broertje is bijna jarig en krijgt van onze ouders en zn vriendin een nespresso apparaat. Nu zouden wij dan een cuphouder en een assortiments cups geven.
Maar ik had me nog nooit zo verdiept in die Nespresso wereld.. wat een dure bende zeg. Cupjes hartstikke duur, je moet je registreren op hun site om ze uberhaupt te bestellen. Als je ze op een fysieke locatie wil kopen kan je alleen naar 8 Bijenkorf filialen..
En het is ook nog eens een aanslag op het milieu met al die cupjes.
Ben ik toch ff blij met mn Technivorm DE filterapparaat..
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:25 schreef Bluezz het volgende:
De speld is grappig
http://www.speld.nl/2012/(...)eel-plaatsen-te-dik/
Op Turkse koffie na de ongezondste manier van koffie zetten.quote:
Kon even geen betere bron vinden: Daily Mailquote:CAFETIERE
Caffeine per cup: Approx 100mg
The unhealthy fatty factors aren't removed by the plunger mechanism, which makes cafetiere coffee one of the riskiest type for raising cholesterol levels. The latest research shows that drinking one litre (four mugs or five cups) of cafetiere coffee daily also increases the blood concentration of a heart attack risk factor known as homocysteine. In healthy individuals, levels rise by about 10 pc within two weeks.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz1lnSPnxPS
Ik drink ook meer thee dan koffie, maar geef eens een samenvatting?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
Interessant, wist ik niet. Ziet er idd niet goed uit die data over LDL cholesterol en triglycerides. Bijna zorgwekkend zelfs.
http://ntp.niehs.nih.gov/(...)xSumPdf/Cafestol.pdf
Gelukkig gebruik ik mijn cafetiere alleen om thee te zetten.
Er zitten twee stofjes in koffie, die zonder filtering in hogere concentraties achterblijven. Deze twee stofjes verhogen het ' slechte' LDL cholesterol, en de triglycerides (losse vetmoleculen) in het bloed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik drink ook meer thee dan koffie, maar geef eens een samenvatting?
Ah ja, maar dat wist ik alquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zitten twee stofjes in koffie, die zonder filtering in hogere concentraties achterblijven. Deze twee stofjes verhogen het ' slechte' LDL cholesterol, en de triglycerides (losse vetmoleculen) in het bloed.
Dit zijn indicatoren voor een verhoogde kans op hart- en vaatziekten.
Ik heb er eentje. Een Nespresso is qua koffie niet te vergelijken met een Senseo. Maar ik drink te weinig om een normaal koffie-apparaat te rechtvaardigen en al helemaal niet zo'n mooi bakbeest als Golfer en TAV hebben. Dat levert wel lekkere koffie op, maar zo'n apparaat is me gewoon veel te duur ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:39 schreef MaximusTG het volgende:
Maar ik snap niet waarom iemand een Nespresso zou kopen. Vind het bij die Senseo's altijd al zo suf, als je bij iemand bent die voor veel mensen koffie zet. Dat is me een werk!
Die is niet van jullie, die van jullie heeft een wit roostertjequote:Op woensdag 8 februari 2012 14:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tav, wat doe jij met onze automaat
Niet meer sinds wat brutale logees dat er vanaf gesloopt hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:06 schreef TAV74 het volgende:
Die is niet van jullie, die van jullie heeft een wit roostertje
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik maak havermout tegenwoordig zoals ik op een weblog die Steer in CUL plaatste heb gezien
Van Kath Eats Real Food? Leuke blogquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan Steer de website nog terug vinden, die is daar beter in dan ik
Je moet het wel een tijdje (10 min) in het pannetje op zacht vuur laten staan tot de banaan zacht lobbig is.
Ik heb mij al jaren geleden voorgenomen om, als ik ooit een microfoon onder mijn snuit krijg, zeer plat in een onverstaanbaar fantasiedialect wat te zeggen wat werkelijk niemand begrijpt. Gewoon om die hoernalisten te pesten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:33 schreef golfer het volgende:
Vroeger hadden wielrenners de naam nogal domme teksten en commentaar te leveren bij wedstrijden, maar die zijn nu toch wel ruimschoots voorbij gestreefd door marathonschaatsers.
Wat een apart slag mensen is dat en als je ze al een beetje kunt verstaan (Hulzebosch) komen er prachtige domme teksten uit ge-orakeld. Mooi namen ook zoals Jan-Eise enzo...
http://www.coquinaria.nl/recepten/bouillons/erwtensoep.htmquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:26 schreef Felagund het volgende:
Weet iemand hier een goed snertrecept? Met een eventuele elfstedentocht krijg ik zin om zelf erwtensoep te maken.
Bedankt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://www.coquinaria.nl/recepten/bouillons/erwtensoep.htm
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
Van Kath Eats Real Food? Leuke blog
http://www.katheats.com/
Meisje is trouwens zwanger. Afgelopen weken waren de posts veel korter dan normaal. Veel lezeressen begonnen meteen agressief te katten en te dreigen de blog niet meer te lezen. Eergister heeft ze dan bekend gemaakt zwanger te zijn, en zich behoorlijk misselijk / ziek te voelen, vandaar dat haar posts wat korter waren dan normaal.
Wel bizar hoe mensen dan meteen negatief kunnen reageren, zonder de situatie te kennen.
Cloud computing, baby...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Direct haar website even bij mijn favorieten gezet, waar het ook stond, maar Ross houdt van het opnieuw installeren van zooi
Daarom maak ik al zeer actief gebruik van google documents, dan kan hij dat niet verwijderen. Waar sla ik favorieten op?quote:
https://www.google.com/bookmarks ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom maak ik al zeer actief gebruik van google documents, dan kan hij dat niet verwijderen. Waar sla ik favorieten op?
delicious.comquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarom maak ik al zeer actief gebruik van google documents, dan kan hij dat niet verwijderen. Waar sla ik favorieten op?
Waarschijnlijk de reden waarom ik het al twee jaar volg. Mijn Big Brother-neigingenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:28 schreef Jagärtrut het volgende:
ik voel me trouwens wel een beetje een stalker als ik haar website bekijk. Het is echt allemaal heel persoonlijk...
waar zie je me dat gebruiken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Jagar, wat is dat Pinterest wat ik je zie gebruiken?
Niet echt te doen voor de meeste mensen ook, trouwens...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de reden waarom ik het al twee jaar volg. Mijn Big Brother-neigingen
maar zij leeft echt echt een vrijheid-blijheid leventje. denk dat het best inspirerend is.
Facebook.quote:
quote:Kun je plaatjes enzo pinnen, die je leuk vind. Om een verzameling te hebben, maar ook voor het visuele. Ik las laatst ergens iets over dat het het nieuwe facebook is..
Dat weet ik niet...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niet echt te doen voor de meeste mensen ook, trouwens...
Dat ik wacht op een volgende generatie e-ink en dat ik mijn cash-flow situatie wat moet verbeteren.quote:Wat is er uit je e-reader keuze gekomen?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Hilarisch!Echt even kijken als je van voetbal houdt. Of humor
Als je maar gewoon met genoeg zelfvertrouwen doet alsof je erbij hoort kan je alles doenquote:
QFTquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je maar gewoon met genoeg zelfvertrouwen doet alsof je erbij hoort kan je alles doen
ik ben heel blij met m'n kindle, maar ik mis gewone boeken. In periodes dat ik veel reis (en dat is bijna altijd) kom ik bijna niet meer aan hardcopy boeken toe. En dat vind ik stom.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Facebook.
[..]
[..]
Dat weet ik niet...
[..]
Dat ik wacht op een volgende generatie e-ink en dat ik mijn cash-flow situatie wat moet verbeteren.
Gewoon gaan lezen op bepaalde bodybuildsites waar ze je vertellen dat granen vergif zijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Steer! Vertel een over je carbofobie! Wat, hoe, waarom? Ben wel benieuwd namelijk
haha ja, maar ik vraag het daarom ook niet voor niets aan Steer, die maakt er dan vervolgens een uitgebreide studie van en komt met een gebalanceerd verhaal.. Toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon gaan lezen op bepaalde bodybuildsites waar ze je vertellen dat granen vergif zijn
Allemaal voedingsexperts daar.
Nee, complexe carbs worden juist vereerd door bodybuilders. Die verketteren simpele carbs in snoep en witbrood (en terechtquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon gaan lezen op bepaalde bodybuildsites waar ze je vertellen dat granen vergif zijn
Allemaal voedingsexperts daar.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha ja, maar ik vraag het daarom ook niet voor niets aan Steer, die maakt er dan vervolgens een uitgebreide studie van en komt met een gebalanceerd verhaal.. Toch?
Ja, zo ver was ik zelf ook wel ongeveerquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, complexe carbs worden juist vereerd door bodybuilders. Die verketteren simpele carbs in snoep en witbrood (en terecht)
Ik kwam ze ook al tegen die dus alle granen verketterdenquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:53 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, complexe carbs worden juist vereerd door bodybuilders. Die verketteren simpele carbs in snoep en witbrood (en terecht)
Ik vind dat soort boeken altijd zo saai en verwarrendquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:57 schreef Stereotomy het volgende:
Zie edit hierboven van mijn boeken. Met name die van Gary Taubes. Ik begon eraan met:
Toen ik klaar was dacht ik:
De volgende dag was ik:
Op zich las ik niets nieuws, maar wel een nieuw perspectief.
Ik vind ze wel verfrissend tov mijn studieboeken en lees ze graag voor ontspanningquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind dat soort boeken altijd zo saai en verwarrend
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind ze wel verfrissend tov mijn studieboeken en lees ze graag voor ontspanning
Wat je vaak ziet is een verslaving (weet niet hoe ik dit anders moet noemen) aan zoetigheid en koolhydraten. Hagelslag, jam, brood, koekjes, crackers, pasta, zoet. En niet zozeer aan vettigheid. Ik denk niet dat vet de oorzaak is van de Westerse obesitas epedemie, maar de suikers.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]maar jij bent dan ook Steer
![]()
Overigens: met het beetje wat ik wel gelezen heb ben ik het met je vermoeden, wat je net bij-geëdit hebt, wel eens geloof ik!! Het is in mijn geval wellicht minder gefundeerd maar ook wel een beetje uit ervaring..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat je vaak ziet is een verslaving (weet niet hoe ik dit anders moet noemen) aan zoetigheid en koolhydraten.
Ach je bent nog niet klaar toch, stap gewoon overquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Achteraf gezien had ik gewoon geneeskunde of bewegingswetenschappen moeten studeren![]()
Maarja.
Ik chips / TUCs / rijstcrackers en fruitsappen aan het begin van mijn studie....quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]check! Ben inmiddels aardig afgekickt maar ik was wel wat je noemd een koolhydraatjunk. Nu heb ik nog het geluk van de smaak van volkoren te houden, maar ik kon onverzadigbaar pasta, brood, crackers enz eten..
Bridge too farquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach je bent nog niet klaar toch, stap gewoon over
Hebben we nu ineens haast?quote:
Dat haalde ik al niet eens meer in huis, maar het was al te laatquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik chips / TUCs / rijstcrackers en fruitsappen aan het begin van mijn studie....
Ook een marathon kent een laatste kilometerquote:
Mijn collega's zijn momenteel in San Fransisco aan het presenteren van ons onderzoek, heb daar extra werk in gestopt voor leuk op CV. Nu weer focus op afschrijven van thesis idd...quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:17 schreef TAV74 het volgende:
Hoe staat het er voor eigenlijk Steer, einde in zicht?
Ik dacht echt dat je ergens in oktober al klaar was zo ongeveerquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn momenteel in San Fransisco aan het presenteren van ons onderzoek, heb daar extra werk in gestopt voor leuk op CV. Nu weer focus op afschrijven van thesis idd...
Pasta kan ik ook onbeperkt naar binnen schuiven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]check! Ben inmiddels aardig afgekickt maar ik was wel wat je noemd een koolhydraatjunk. Nu heb ik nog het geluk van de smaak van volkoren te houden, maar ik kon onverzadigbaar pasta, brood, crackers enz eten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |