Ik weet wat het principe isquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Threeway oftewel ABC linking.
A is van jouw en heeft voor jou het meeste waarden, C is ook van jouw en heeft minder waarden, B is van degene waar jij een link op wilt richting A.
Het is vaak aan te raden dat C (je tweede site) op een andere server/ip staat.
zonder in details te treden wil ik er het volgende over kwijt:quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:43 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Ik weet wat het principe isAlleen vroeg ik me af hoe RantheMan dat zo effectief doet..
Mits je views of clicks (?) krijgt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, groen lichtbetekent dat ik dan vanaf nu inkomsten genereer?
Misschien heeft Google geen relevante ads op voorraad? dat, of Google kan het onderwerp van je site niet bepalen. Is je site wel bereikbaar voor de mediabot crawler?quote:Op donderdag 16 februari 2012 04:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wtf is dit nu, ben in een test-omgeving bezig, en adsense erin gezet, werkte 4 dagen prima, altijd vollop inhoud in beeld, maar opeens nu niet meer, word het alleen nog gevuld met een effen kleur (zoals je kunt ingeven bij advertenties). Het ligt niet aan het account want een andere website op dit account toont alle adsense wel gewoon
wat zou dit zijn?
Mooi ik heb hem! Alleen de .nl nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:52 schreef Razor21 het volgende:
Wellicht kunnen jullie advies geven. Ik merk op Sedo / Dnjournal dat .eu domeinen het goed doen.
Nu heb ik een woord gevonden (algemeen woord) alleen is dit verkeerd gespeld (mist 1 letter).
Hieronder de zoekresultaten:
1 Breed
2 Exact
3 Woordgroep
[ afbeelding ]
De onderste 3 hoge aantallen is van het woord dat JUIST is gespeld. De bovenste 3 is van het woord dat ik gevonden heb.
Wat zouden jullie doen? Heb in de Keywordtool de taal / land op alles gezet. Aangezien het een Engels woord betreft.
Gezien de aantallen en het kleine bedrag dat mij dit gaat kosten koop ik de naam denk.
Heb de naam gekocht. De .nl was ook vrij wordt redelijk wat opgezocht (in het Nederlands) ik post het zo zodra ik de bevestiging heb.
Het gaat er om dat het relevante clicks zijn hé.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:16 schreef Afwazig het volgende:
100 euro adwords tegoed van Google gekregen. Gelijk maar campagne voor.een site opgezet en gelijk al 4 clicks.
Ik heb nog wel ergens een bon liggen, geldig tot 29 feb.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:21 schreef Xebber het volgende:
Waarom heb ik ooit die ¤ 50,- Google Adwords tegoed ooit ongeopend in de papierbak gegooid?
Hoe bedoel je? Zo lang ik geld vang vind ik het primaquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:20 schreef McCandless het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het relevante clicks zijn hé..
Ik dacht dat je 4 clicks had gehad op je AdWords advertenties, maar ik begrijp dus dat er 4 mensen op je Adsense advertenties geklikt hebben? Ik bedoelde er mee dat er wel mensen op je Adwords advertentie kunnen klikken, maar als ze niet de gewenste actie ondernemen (klikken op een Adsense advertentie) dan heeft het weinig zin en gaan die clicks dus alleen maar van je tegoed af.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zo lang ik geld vang vind ik het prima
Hehe ok, nee ik bedoelde adsense clicks.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:35 schreef McCandless het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 4 clicks had gehad op je AdWords advertenties, maar ik begrijp dus dat er 4 mensen op je Adsense advertenties geklikt hebben? Ik bedoelde er mee dat er wel mensen op je Adwords advertentie kunnen klikken, maar als ze niet de gewenste actie ondernemen (klikken op een Adsense advertentie) dan heeft het weinig zin en gaan die clicks dus alleen maar van je tegoed af.
Hoezo zet jij adsense in een TEST omgeving?quote:Op donderdag 16 februari 2012 04:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wtf is dit nu, ben in een test-omgeving bezig, en adsense erin gezet, werkte 4 dagen prima, altijd vollop inhoud in beeld, maar opeens nu niet meer, word het alleen nog gevuld met een effen kleur (zoals je kunt ingeven bij advertenties). Het ligt niet aan het account want een andere website op dit account toont alle adsense wel gewoon
wat zou dit zijn?
Mocht afwazig geen interesse erin hebben zou ik hem wel kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef McCandless het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een bon liggen, geldig tot 29 feb.
Sowieso nooit advertenties plaatsen in een test omgeving. Maak een prt screen van een advertentie en plek hem als plaatje erin, of hou gewoon de ruimte open. Zal best kunnen dat Google het verdacht vindt dat er maar één IP constant de webpagina bezoekt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 04:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat zou dit zijn?
goede tip, ik ga ze meteen ff eruit halenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:23 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Sowieso nooit advertenties plaatsen in een test omgeving. Maak een prt screen van een advertentie en plek hem als plaatje erin, of hou gewoon de ruimte open. Zal best kunnen dat Google het verdacht vindt dat er maar één IP constant de webpagina bezoekt.
Ja dat spreekt voor zich hehequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mits je views of clicks (?) krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |