Ik weet wat het principe isquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Threeway oftewel ABC linking.
A is van jouw en heeft voor jou het meeste waarden, C is ook van jouw en heeft minder waarden, B is van degene waar jij een link op wilt richting A.
Het is vaak aan te raden dat C (je tweede site) op een andere server/ip staat.
zonder in details te treden wil ik er het volgende over kwijt:quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:43 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Ik weet wat het principe isAlleen vroeg ik me af hoe RantheMan dat zo effectief doet..
Mits je views of clicks (?) krijgt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:31 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, groen lichtbetekent dat ik dan vanaf nu inkomsten genereer?
Misschien heeft Google geen relevante ads op voorraad? dat, of Google kan het onderwerp van je site niet bepalen. Is je site wel bereikbaar voor de mediabot crawler?quote:Op donderdag 16 februari 2012 04:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wtf is dit nu, ben in een test-omgeving bezig, en adsense erin gezet, werkte 4 dagen prima, altijd vollop inhoud in beeld, maar opeens nu niet meer, word het alleen nog gevuld met een effen kleur (zoals je kunt ingeven bij advertenties). Het ligt niet aan het account want een andere website op dit account toont alle adsense wel gewoon
wat zou dit zijn?
Mooi ik heb hem! Alleen de .nl nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:52 schreef Razor21 het volgende:
Wellicht kunnen jullie advies geven. Ik merk op Sedo / Dnjournal dat .eu domeinen het goed doen.
Nu heb ik een woord gevonden (algemeen woord) alleen is dit verkeerd gespeld (mist 1 letter).
Hieronder de zoekresultaten:
1 Breed
2 Exact
3 Woordgroep
[ afbeelding ]
De onderste 3 hoge aantallen is van het woord dat JUIST is gespeld. De bovenste 3 is van het woord dat ik gevonden heb.
Wat zouden jullie doen? Heb in de Keywordtool de taal / land op alles gezet. Aangezien het een Engels woord betreft.
Gezien de aantallen en het kleine bedrag dat mij dit gaat kosten koop ik de naam denk.
Heb de naam gekocht. De .nl was ook vrij wordt redelijk wat opgezocht (in het Nederlands) ik post het zo zodra ik de bevestiging heb.
Het gaat er om dat het relevante clicks zijn hé.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:16 schreef Afwazig het volgende:
100 euro adwords tegoed van Google gekregen. Gelijk maar campagne voor.een site opgezet en gelijk al 4 clicks.
Ik heb nog wel ergens een bon liggen, geldig tot 29 feb.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:21 schreef Xebber het volgende:
Waarom heb ik ooit die ¤ 50,- Google Adwords tegoed ooit ongeopend in de papierbak gegooid?
Hoe bedoel je? Zo lang ik geld vang vind ik het primaquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:20 schreef McCandless het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het relevante clicks zijn hé..
Ik dacht dat je 4 clicks had gehad op je AdWords advertenties, maar ik begrijp dus dat er 4 mensen op je Adsense advertenties geklikt hebben? Ik bedoelde er mee dat er wel mensen op je Adwords advertentie kunnen klikken, maar als ze niet de gewenste actie ondernemen (klikken op een Adsense advertentie) dan heeft het weinig zin en gaan die clicks dus alleen maar van je tegoed af.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:24 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zo lang ik geld vang vind ik het prima
Hehe ok, nee ik bedoelde adsense clicks.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:35 schreef McCandless het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 4 clicks had gehad op je AdWords advertenties, maar ik begrijp dus dat er 4 mensen op je Adsense advertenties geklikt hebben? Ik bedoelde er mee dat er wel mensen op je Adwords advertentie kunnen klikken, maar als ze niet de gewenste actie ondernemen (klikken op een Adsense advertentie) dan heeft het weinig zin en gaan die clicks dus alleen maar van je tegoed af.
Hoezo zet jij adsense in een TEST omgeving?quote:Op donderdag 16 februari 2012 04:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wtf is dit nu, ben in een test-omgeving bezig, en adsense erin gezet, werkte 4 dagen prima, altijd vollop inhoud in beeld, maar opeens nu niet meer, word het alleen nog gevuld met een effen kleur (zoals je kunt ingeven bij advertenties). Het ligt niet aan het account want een andere website op dit account toont alle adsense wel gewoon
wat zou dit zijn?
Mocht afwazig geen interesse erin hebben zou ik hem wel kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef McCandless het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een bon liggen, geldig tot 29 feb.
Sowieso nooit advertenties plaatsen in een test omgeving. Maak een prt screen van een advertentie en plek hem als plaatje erin, of hou gewoon de ruimte open. Zal best kunnen dat Google het verdacht vindt dat er maar één IP constant de webpagina bezoekt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 04:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat zou dit zijn?
goede tip, ik ga ze meteen ff eruit halenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:23 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Sowieso nooit advertenties plaatsen in een test omgeving. Maak een prt screen van een advertentie en plek hem als plaatje erin, of hou gewoon de ruimte open. Zal best kunnen dat Google het verdacht vindt dat er maar één IP constant de webpagina bezoekt.
Ja dat spreekt voor zich hehequote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mits je views of clicks (?) krijgt.
Is het niet zo dat je daar 33% belasting over moet betalen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:24 schreef Razor21 het volgende:
Net even in Excel mijn administratie gedaan.
Heb nu alle domeinnamen erin gezet + einddatum + hoster etc.
Tevens een blad met alle verdiensten per site / adsense / domeinnaam.
Binnenkort gaan we de belasting invullentotaal in één jaar ruim 7000 euro gepakt
Ga het nu netjes bijhouden elke keer elke cent die binnenkomt.
Was het maar zo dacht (had vorig jaar gebeld) 42.5 procent ivm schijf 3 waar ik in zit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je daar 33% belasting over moet betalen?
Waar hij dan volgend jaar ook weer belasting over mag betalenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:43 schreef RanTheMan het volgende:
Mooi, dan dekt de verkoop van je site net je omzetbelasting
Ik kan in elk geval ook met terugwerkende kracht (als ik mij laat inschrijven bij KVK) mezelf als ondernemer opgeven. Krijg ik in geval wel wat BTW terug etc.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:44 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Waar hij dan volgend jaar ook weer belasting over mag betalen. Lang leven de belastingdienst.
Ben ik toch blij als student en eigen ondernemer.
Dat moet je ook doen, maar veel kan dat niet zijn, tenzij je nieuwe laptop oid gaat verekenen..quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik kan in elk geval ook met terugwerkende kracht (als ik mij laat inschrijven bij KVK) mezelf als ondernemer opgeven. Krijg ik in geval wel wat BTW terug etc.
Belgisch internet gedrag is wel anders dan dat van Nederlanders.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef Razor21 het volgende:
Dit is mijn laatste voor vandaag :
balpennen.eu
twente.be *
* Misschien dat dit een goede is : http://pretwerk.nl/actuee(...)elgische-markt/10238
[ afbeelding ]
maar toch zijn ze erg populair op Sedo :quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Belgisch internet gedrag is wel anders dan dat van Nederlanders.
Vergetenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:42 schreef xaban06 het volgende:
Waarom print screen, je kan de ads gewoon downloaden
Die automatische appraisals van Sedo zijn leuk voor vermaak, maar hecht er ajb geen waarde aan. Ik heb domeinen die door die tool op duizenden euro's worden gewaardeerd maar waar je in werkelijkheid in je handen mag wrijven als je er een paar honderd voor vangt. Het omgekeerde komt ook voor. Twente.be had ik zelf nooit geregistreerd, ik zie daar geen brood in.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 06:44 schreef Razor21 het volgende:
Lol Sedo zegt dat twente.be 3700 euro waard is.
Nice! Maar dat is hoeveel mensen je website open hebben, niet pageviews per seconde, dat staat rechts...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Razor21 het volgende:
Misschien wel leuk om te zien. (we posten vaker realtime stats). Als je dit op je website hebt ben ik benieuwd hoeveel mensen er klikken op je Adsense :
[ afbeelding ]
Site: nu.nl (tijdens bericht Friso).
Ik zeg ook niet dat het pageviews zijn :-)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nice! Maar dat is hoeveel mensen je website open hebben, niet pageviews per seconde, dat staat rechts...
Mijn god, hoe komt je aan die foto?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:02 schreef Razor21 het volgende:
Misschien wel leuk om te zien. (we posten vaker realtime stats). Als je dit op je website hebt ben ik benieuwd hoeveel mensen er klikken op je Adsense :
[ afbeelding ]
Site: nu.nl (tijdens bericht Friso).
Van een collega. Hij had hem ook weer via via ofzo...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Mijn god, hoe komt je aan die foto?
Als ik zoveel bezoekers had![]()
![]()
Dat staat er onder, 100.000 per seconde, 100.000 mensen met je website open is wat anders dan 100.000 pageviews per seconde. Toch lekkere aantallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het pageviews zijn :-)
En dit is gewoon per seconde (bezoekers) als ik die opmerking mag geloven. De tering.
Stel dat van die 100.000 bezoekers 5 procent klikt :
5000 kliks x gemiddeld 25 cent : 1250 euro![]()
nu draait sanoma ads en ligatus ads, die laatste zijn vaak een stuk lucratiever dan dan adsensequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat staat er onder, 100.000 per seconde, 100.000 mensen met je website open is wat anders dan 100.000 pageviews per seconde. Toch lekkere aantallen.
https://twitter.com/#!/ma(...)364152139777/photo/1
Lees ook de comments.
Normaal: ~250 pageviews per seconde
Toen: ~666 pageviews per seconde
Trouwens, Nu.nl heeft bijna geen ads, en waarschijnlijk veel bezoekers die niet klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |