en ook meteen een artikel submitten zekerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:53 schreef JDx het volgende:
Goed idee, NUjij account aangemaakt, kreeg geen activeringsmail, met ander email adres geprobeerd, nu zijn beide gebanned omdat ik 2 accounts aan heb gemaakt
Ik doe het anders. Deze manier draagt bij aan de algehele autoriteit van je website, maar niet op keyword niveau dan zit het net iets anders in elkaarquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Threeway oftewel ABC linking.
A is van jouw en heeft voor jou het meeste waarden, C is ook van jouw en heeft minder waarden, B is van degene waar jij een link op wilt richting A.
Het is vaak aan te raden dat C (je tweede site) op een andere server/ip staat.
Heb ik ook. Af en toe wat reacties, zorgt meteen voor flink wat meer bezoekersquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:46 schreef JDx het volgende:
Ik heb nu een comment systeem via FB, maar de comments blijven uit.
Echt weinig mensen commenten.
Komt misschien omdat veel mensen niet met hun Facebook profiel willen reageren. Doe je dat zelf uberhaupt wel eens op websites? Ik niet namelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:46 schreef JDx het volgende:
Juist, gewoon anoniem doen, de achterlijke reacties edit je dan maar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:53 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Komt misschien omdat veel mensen niet met hun Facebook profiel willen reageren. Doe je dat zelf uberhaupt wel eens op websites? Ik niet namelijk.
Klopt die .eu was slechts 2.50 euro.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:02 schreef RanTheMan het volgende:
Voor wie nog domeinen wil kopen, op dit moment lekker cheap bij hostnet
.eu domeinen kun je beter op beschikbaarheid controleren bij EURid. Hun zouden in principe altijd de juiste informatie over .eu domeinen moeten hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef Razor21 het volgende:
Duurt mij te lang! Meestal bij Hostnet binnen 10 min. de bevestiging dat het geregistreerd is. Kan dus betekenen dat de namen dus al bezet waren. (bij Transip / Hosnet gaven ze beiden aan dat ze vrij waren).
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:55 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
.eu domeinen kun je beter op beschikbaarheid controleren bij EURid. Hun zouden in principe altijd de juiste informatie over .eu domeinen moeten hebben.
Zit te twijfelen of ik het via FB wil laten doen of gewoon zelf wat in elkaar schrijven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:46 schreef JDx het volgende:
Hebben we het hier eerder over gehad volgens mij.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:27 schreef rickyszz het volgende:
Kun je met CoD montages ook inkomsten generen of valt dat onder de copyright?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |