abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107984786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is altijd het nadeel met mensen, je spreekt iets af.. neem Facebook als voorbeeld, vaak zit er ook wat vriendschap bij en een gunfactor.. en dan wordt het een succes en dan blijk jij veel meer er voor te doen dan de ander.. Maarja je hebt 50% beloofd/op het contract staan en getekend. :P
Daarom werk ik ook het liefste in m'n eentje, kan je zelf bepalen hoeveel tijd je er in stopt, wat je doet en hoe je het doet. Wel jammer als iemand anders wel een heel goed idee heeft bedacht, maar ik weet toch al dat het geen zin heeft om het samen te doen.. en zelf het idee stelen vind ik niks.
pi_107985078
Als ik een project met iemand begin, maken we van te voren een contract over de verdeling van werkzaamheden en verdeling van inkomsten/uitgaven. Ook een eventuele verkoop is erin opgenomen.

Zou het iedereen aanraden, zo voorkom je ruzie/gezeik over geld en maak je een vriendschap/samenwerking ook niet kapot.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_107985108
Als je niet kan programmeren zoals ik is het lastig, moet je mensen altijd je idee vertellen en ze betalen of ze een share geven. :P
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:13:08 #154
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_107987658
Deed 50/50 ivm adsense inderdaad. ach ja toch via hem gepakt 500...hij heeft ook veel content geschreven. nooit verwacht dat ik hem ging verkopen.

Wij gaan nu beginnen met inpremiere is al van ons met alle bioscoopfilms die gaan uitkomen. Parel lol.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_107993924
En dan ook eindelijk een keer een nieuw layout? :D
pi_107994226
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 00:27 schreef dirkjo het volgende:
En dan ook eindelijk een keer een nieuw layout? :D
Never change a winning formula :P
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_107996574
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 00:40 schreef waaromniet1988 het volgende:

[..]

Never change a winning formula :P
:+
pi_108004437
Ik heb nu ook Adsense ingeschakeld met mijn Youtube account, moet ik daarvoor nog iets anders inschakelen o.i.d? :P
pi_108004497
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:42 schreef rickyszz het volgende:
Ik heb nu ook Adsense ingeschakeld met mijn Youtube account, moet ik daarvoor nog iets aparts inschakelen? :P
Je kunt Thruview-ads inschakelen, die leveren vaak wel wat op.
Vorige week drie video's geüpload en nu al bijna 80 euro met dank aan Youtube. Best lekker :)
pi_108004550
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Je kunt Thruview-ads inschakelen, die leveren vaak wel wat op.
Vorige week drie video's geüpload en nu al bijna 80 euro met dank aan Youtube. Best lekker :)
En hoe doe ik dat?
Ben net nieuw namelijk. :)
pi_108004617
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:46 schreef rickyszz het volgende:

[..]

En hoe doe ik dat?
Ben net nieuw namelijk. :)
Bij videobeheer op het dollarteken bij een video drukken, Dan kun je overlay-ads en Thruview aanvinken.
pi_108004885
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Bij videobeheer op het dollarteken bij een video drukken, Dan kun je overlay-ads en Thruview aanvinken.
Hmm, wat raar ik zie die dollarteken nergens staan.
pi_108004998
Weet je zeker dat je inkomsten voor video's genereren inschakeld hebt? Let erop dat je muziek gebruikt waar je de rechten voor bezit.
pi_108005528
Waar moet ik dan doen, bij m'n Adsense account of bij m'n Youtube account? :P
pi_108005667
Volgens mij bij het uploaden van je video, ik kan het bij videobeheer in- of uitschakelen.
pi_108005817
Wat raar m'n Adsense is gewoon ingeschakeld, net vandaag.
pi_108006054
http://support.google.com(...)y?hl=nl&answer=94522

Zorg ervoor dat je account geen auteursrechtelijk beschermd materiaal bevat! Geen stukjes uit films/audiorips/liedjes waarvan je de rechten niet hebt etc. Anders kun je zo gebanned worden.
pi_108006092
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:31 schreef Tonio-mcdo het volgende:
http://support.google.com(...)y?hl=nl&answer=94522

Zorg ervoor dat je account geen auteursrechtelijk beschermd materiaal bevat! Geen stukjes uit films/audiorips/liedjes waarvan je de rechten niet hebt etc. Anders kun je zo gebanned worden.
Ik heb het zelf gefilmd :P
pi_108006154
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:32 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Ik heb het zelf gefilmd :P
Ok ;) Ik vond via je Twitter (staat verbonden aan je FOK!-profiel) volgens mij je Youtube staan en daar stond beschermd materiaal op. Maar dan heb ik niets gezegd!
pi_108006239
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ok ;) Ik vond via je Twitter (staat verbonden aan je FOK!-profiel) volgens mij je Youtube staan en daar stond beschermd materiaal op. Maar dan heb ik niets gezegd!
Ja alleen een paar live rips, maar dat zien de labels als promotie materiaal dus met die video's wil ik ook geen inkomsten genereren, Alleen waar ik rechten zelf bezit. ;)
pi_108007709
FF een vraagje aan allen hier:

-Er lopen hier mensen allemaal rond met allemaal hun eigen projectjes en iedereen doet iets anders en in essentie willen we allemaal hetzelfde, dikke pegels verdienen :)
Heel internet staat vol met tutorials, 9 van de 10 keer geschreven door 1 of ander vaag bureau.
Soms deelt iemand hier iets van zn tactiek en de positieve of negatieve gevolgen, maar is het niet eens interessant om met zn allen een soort Fok adsense wiki op te zetten ofzo?

Zelf ervaar ik goede resultaten (en dus traffic) met ABC linkbuidling in de organische zoekresultaten al mn keywords in de top 10 in de short tail, maar stokt het bij het verspreiden van mijn unieke content na twitter/facebook en nujij dus daar kan ik wel weer wat hands-on kennis gebruiken :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:48:43 #172
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_108009106
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:14 schreef RanTheMan het volgende:
FF een vraagje aan allen hier:

-Er lopen hier mensen allemaal rond met allemaal hun eigen projectjes en iedereen doet iets anders en in essentie willen we allemaal hetzelfde, dikke pegels verdienen :)
Heel internet staat vol met tutorials, 9 van de 10 keer geschreven door 1 of ander vaag bureau.
Soms deelt iemand hier iets van zn tactiek en de positieve of negatieve gevolgen, maar is het niet eens interessant om met zn allen een soort Fok adsense wiki op te zetten ofzo?

Zelf ervaar ik goede resultaten (en dus traffic) met ABC linkbuidling in de organische zoekresultaten al mn keywords in de top 10 in de short tail, maar stokt het bij het verspreiden van mijn unieke content na twitter/facebook en nujij dus daar kan ik wel weer wat hands-on kennis gebruiken :)
Goed idee!
Zelf ben ik niet zo handig met de Wiki maar kan wel wat info aanleveren.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_108009528
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:48 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Goed idee!
Zelf ben ik niet zo handig met de Wiki maar kan wel wat info aanleveren.
het hoeft geen wiki te zijn, desnoods is het iets met google docs en een link daarnaar in de op, dan is het ook niet direct indexeerbaar en houden we het nog wel een beetje intern :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:01:15 #174
341456 Woerd26
Ibant Obscuri
pi_108009644
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2012 15:58 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

het hoeft geen wiki te zijn, desnoods is het iets met google docs en een link daarnaar in de op, dan is het ook niet direct indexeerbaar en houden we het nog wel een beetje intern :)
Ik zou wel willen weten hoe jij dat abc linken precies doet :)
We gaan 'm Rocken
pi_108009742
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef Woerd26 het volgende:

[..]

Ik zou wel willen weten hoe jij dat abc linken precies doet :)
nou heel complex is het niet hoor, als je snapt hoe het werkt :0 maar ga uiteraard geen kennis delen als anderen dat ook niet doen :)eigenlijk zou je eigen kennis de entry fee moeten zijn tot de "wiki " :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')