Daarom werk ik ook het liefste in m'n eentje, kan je zelf bepalen hoeveel tijd je er in stopt, wat je doet en hoe je het doet. Wel jammer als iemand anders wel een heel goed idee heeft bedacht, maar ik weet toch al dat het geen zin heeft om het samen te doen.. en zelf het idee stelen vind ik niks.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is altijd het nadeel met mensen, je spreekt iets af.. neem Facebook als voorbeeld, vaak zit er ook wat vriendschap bij en een gunfactor.. en dan wordt het een succes en dan blijk jij veel meer er voor te doen dan de ander.. Maarja je hebt 50% beloofd/op het contract staan en getekend.
Never change a winning formulaquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:27 schreef dirkjo het volgende:
En dan ook eindelijk een keer een nieuw layout?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Never change a winning formula
Je kunt Thruview-ads inschakelen, die leveren vaak wel wat op.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:42 schreef rickyszz het volgende:
Ik heb nu ook Adsense ingeschakeld met mijn Youtube account, moet ik daarvoor nog iets aparts inschakelen?
En hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Je kunt Thruview-ads inschakelen, die leveren vaak wel wat op.
Vorige week drie video's geüpload en nu al bijna 80 euro met dank aan Youtube. Best lekker
Bij videobeheer op het dollarteken bij een video drukken, Dan kun je overlay-ads en Thruview aanvinken.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:46 schreef rickyszz het volgende:
[..]
En hoe doe ik dat?
Ben net nieuw namelijk.
Hmm, wat raar ik zie die dollarteken nergens staan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:47 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Bij videobeheer op het dollarteken bij een video drukken, Dan kun je overlay-ads en Thruview aanvinken.
Ik heb het zelf gefilmdquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:31 schreef Tonio-mcdo het volgende:
http://support.google.com(...)y?hl=nl&answer=94522
Zorg ervoor dat je account geen auteursrechtelijk beschermd materiaal bevat! Geen stukjes uit films/audiorips/liedjes waarvan je de rechten niet hebt etc. Anders kun je zo gebanned worden.
Okquote:
Ja alleen een paar live rips, maar dat zien de labels als promotie materiaal dus met die video's wil ik ook geen inkomsten genereren, Alleen waar ik rechten zelf bezit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
OkIk vond via je Twitter (staat verbonden aan je FOK!-profiel) volgens mij je Youtube staan en daar stond beschermd materiaal op. Maar dan heb ik niets gezegd!
Goed idee!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:14 schreef RanTheMan het volgende:
FF een vraagje aan allen hier:
-Er lopen hier mensen allemaal rond met allemaal hun eigen projectjes en iedereen doet iets anders en in essentie willen we allemaal hetzelfde, dikke pegels verdienen
Heel internet staat vol met tutorials, 9 van de 10 keer geschreven door 1 of ander vaag bureau.
Soms deelt iemand hier iets van zn tactiek en de positieve of negatieve gevolgen, maar is het niet eens interessant om met zn allen een soort Fok adsense wiki op te zetten ofzo?
Zelf ervaar ik goede resultaten (en dus traffic) met ABC linkbuidling in de organische zoekresultaten al mn keywords in de top 10 in de short tail, maar stokt het bij het verspreiden van mijn unieke content na twitter/facebook en nujij dus daar kan ik wel weer wat hands-on kennis gebruiken
het hoeft geen wiki te zijn, desnoods is het iets met google docs en een link daarnaar in de op, dan is het ook niet direct indexeerbaar en houden we het nog wel een beetje internquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Goed idee!
Zelf ben ik niet zo handig met de Wiki maar kan wel wat info aanleveren.
Ik zou wel willen weten hoe jij dat abc linken precies doetquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het hoeft geen wiki te zijn, desnoods is het iets met google docs en een link daarnaar in de op, dan is het ook niet direct indexeerbaar en houden we het nog wel een beetje intern
nou heel complex is het niet hoor, als je snapt hoe het werkt :0 maar ga uiteraard geen kennis delen als anderen dat ook niet doenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten hoe jij dat abc linken precies doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |