Wel slim, twee maanden lang 'keihard' werken, 8 uur per dag ofzo. Zorgen dat je site door de enorme hoeveelheid actuele content ¤1000 per maand binnentrekt. En dan verkopen voor ruim tienduizend euro. Heb je met meerdere sites per jaar een bovenmodaal inkomen waarvan je dik een half jaar kunt relaxenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:50 schreef Skiet het volgende:
Gefeliciteerd Razor. Een website met 300 euro maandelijkse inkomsten is ook niet raar dat je dit bedrag er voor krijgt. Websites met inkomsten zijn altijd populair in verkoop.
Klinkt heel mooi, in theorie.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:55 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Wel slim, twee maanden lang 'keihard' werken, 8 uur per dag ofzo. Zorgen dat je site door de enorme hoeveelheid actuele content ¤1000 per maand binnentrekt. En dan verkopen voor ruim tienduizend euro. Heb je met meerdere sites per jaar een bovenmodaal inkomen waarvan je dik een half jaar kunt relaxen
Dat sowieso, het is nou niet bepaald een killer van een domeinnaam en de bezoekers komen puur vanwege de actuele content en die droppen direct wanneer je er minder aandacht, tijd en moeite in steekt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou het zelfde proberen met een investering van een domeinnaampje en webhosting ipv 2k+ investeren in een out of the box wordpress site.
Plus zijn collega/maat zal wel de helft krijgen..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:30 schreef RanTheMan het volgende:
@razor denk je wel even aan de huidige topic-titel voordat je je rijk rekent?
totdat je met terugwerkende kracht een leuke aanslag krijgt op jouw naam voor het volledige bedrag omdat de verkoop op jouw naam staat en niet voor de helft op die van je collegaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:40 schreef Razor21 het volgende:
Klopt collega krijgt helft. en wat betreft de bd dat zien we wel.....
Zonder zijn collega had hij helemaal niks gehad omdat hij een AdSense ban heeftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:19 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap niet dat de collega 50% van de prijs krijgt aangezien het domeinnaam toch van jou is Razor? Je hebt de site gemaakt en het gros van de content toch? Had het wel evenredig naar arbeid opgesplitst.
Met FOK! is precies hetzelfde gebeurt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is altijd het nadeel met mensen, je spreekt iets af.. neem Facebook als voorbeeld, vaak zit er ook wat vriendschap bij en een gunfactor.. en dan wordt het een succes en dan blijk jij veel meer er voor te doen dan de ander.. Maarja je hebt 50% beloofd/op het contract staan en getekend.
Klopt, hij was toch alleen boekhouder? Als je dan 0 inbreng hebt in de site zelf en je geeft hem zoveel procent etcquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:07 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Met FOK! is precies hetzelfde gebeurt.
Ik heb nadat ik was geband ook de adsense code van een vriend gebruikt. Ik ben zo dom geweest om in het begin te zeggen dat we de winst 50/50 verdelen terwijl ik al het werk doequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:19 schreef Afwazig het volgende:
Ik snap niet dat de collega 50% van de prijs krijgt aangezien het domeinnaam toch van jou is Razor? Je hebt de site gemaakt en het gros van de content toch? Had het wel evenredig naar arbeid opgesplitst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |