Hopen maar op een vroege lente.quote:
Doen we.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:34 schreef grrrbeer het volgende:
Mooi. En heel hard huilen allemaal aub.
Equote:Op woensdag 8 februari 2012 00:39 schreef Awesome_ het volgende:
Mooi, hoogstpersoonlijk ga ik strooien bij die Friezen.
Lolquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Als water niet dooit is er ook geen water meer over om te bevriezen.
Gaat toch maar om het idee.quote:
Je besodemietert de kluit gewoonquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:45 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Lol
[..]
Gaat toch maar om het idee.
Enlighten me.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:47 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Je besodemietert de kluit gewoon
Juist! Bij het nazigoud!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:52 schreef BlackLining het volgende:
Onterechte klacht!!
DooiWeg met die kut sneeuw!
Doe dat maar fijn in Zwitserland.
Dat mogen we hopen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is het gezeik over die elfstedentocht dan ook over?
Nou dat vind ik niet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:56 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Nah, het gaat meer om 't idee.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:01 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet.
Je kunt volgens die redenatie net zo goed een foto van de Siberische toendra plaatsen. Ook sneeuw, als dat het idee is. Of een foto van een overvol Schevenings strand. Is ook Nederland, als dat het idee is. Of een foto van schaatsende mensen op het ijs voor het Rijksmuseum anno 1881. Sneeuw in Nederland.
Maar dan vind ik eigenlijk dat het plaatje z'n waarde verliest. Je mag er vanuit gaan dat de meeste mensen hier woonachtig zijn in Nederland. Ze kennen het hier wel een beetje. Als je me dan toe staat dat even door te trekken... Ze weten waarschijnlijk prima hoe het er hier de laatste dagen uitzag. Ze liepen er zelf waarschijnlijk in, vanmiddag nog.
Wat de neuk denk jij nou nog toe te voegen met je anno 2009 memorabilia!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die geeft tenminste nog een indruk van een mooie winter. Wanneer dat niet meer het geval is laat het dan maar weer gauw zomer worden, dat kwakkelweer is gewoon kut.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:08 schreef opgebaarde het volgende:
Jammer, was persoonlijk wel weer toe aan een elfstedentochtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |