En dan mij betichten van op de man spelen. Hypocriet kutventje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als er ruimte voor jou hier op het forum is, dan ook voor Mikey's stonede gedichtjes.
Mikey zit aan de thee vandaag. compleet veilig maar dat liedje wou ik jullie niet laten ontgaan. Het beschrijft het moment of die one night stand met een veel te mooie vrouw die elke man een keer in zijn leven gehad moet hebben..quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:57 schreef De_kromme het volgende:
What the fuck Mikey? Blijf eens van die wiet af.
Dit hadden we niet achter jou gezochtquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mikey zit aan de thee vandaag. compleet veilig maar dat liedje wou ik jullie niet laten ontgaan. Het beschrijft het moment of die one night stand met een veel te mooie vrouw die elke man een keer in zijn leven gehad moet hebben..
Haha die is echt tofquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Al een beetje in de Valentijn stemming aan het komen Mickey?
Voor mij geldt, wat ook wel makkelijk is als vrijgezel
[ afbeelding ]
Meisje op Ibiza in 2004 was erg leuk. Bleek alleen achteraf een vent te zijn dus erg jammer. Wel veel werk en tijd en geld in gestoken. Nice job.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is jullie Domino ?
Van de kromme verwacht ik Tante Truus uit de schilderswijk.
Maar Caland en Stok hebben het wel meegemaakt toch.
Waarom ben ik niet verrast?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meisje op Ibiza in 2004 was erg leuk. Bleek alleen achteraf een vent te zijn dus erg jammer. Wel veel werk en tijd en geld in gestoken. Nice job.
Zelfde hier afgelopen zomer. Hadden een appartement met jacuzzi voor 15pppn. Geniale deal door een paar vrienden die ons dit aan hadden geraden. Heerlijke stad trouwens Praag, zieke pubcrawl gehad ook daar. Niet normaal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet verrast?![]()
Ultieme crush had ik in Praag... man ik kan er nog van kwijlen
Heerlijke stad, met dito vrouwelijk schoon. Het leek wel alsof alle lelijkerds tijdelijk naar Bratislava waren gestuurd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zelfde hier afgelopen zomer. Hadden een appartement met jacuzzi voor 15pppn. Geniale deal door een paar vrienden die ons dit aan hadden geraden. Heerlijke stad trouwens Praag, zieke pubcrawl gehad ook daar. Niet normaal.
Midden in de nacht stomdronken na een pubcrawl met een halfbloedje in de jacuzzi.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Al een beetje in de Valentijn stemming aan het komen Mickey?
Voor mij geldt, wat ook wel makkelijk is als vrijgezel
[ afbeelding ]
Mwoah, twijfelgevalletje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Geo4kant was dit dus niet echt. Hoe denken jullie erover?
Ziet er wel nep uit, dus ik weet niet...quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat inderdaad zo blijkt te zijn dan is het wel een enorm goede fake.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |