quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag boven de 0!!!!! graden dan.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:41 schreef Happel het volgende:
Rot op met die elfstedentocht. Komt er toch niet.
Niks mis met de Jagermeister. Alleen het schaatsen ben ik nu al zat. Gewoon elk tv zender laat momenteel Drenthse militairen op het ijs zienquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:46 schreef Stokstaart het volgende:
Als hij komt gewoon gaan kijken man. Lekker kroegentocht en aan de Jägermeister kan jou het schelen.
Zelfs hier in België hebben ze het over niets anders.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met de Jagermeister. Alleen het schaatsen ben ik nu al zat. Gewoon elk tv zender laat momenteel Drenthse militairen op het ijs zien
Dag voor de elfstedentocht gaan we toch bakstenen op het ijs gooien?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met de Jagermeister. Alleen het schaatsen ben ik nu al zat. Gewoon elk tv zender laat momenteel Drenthse militairen op het ijs zien
heeft weinig effect op 15 cm ben ik bang. Sloophamers en ijsboren daarentegen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dag voor de elfstedentocht gaan we toch bakstenen op het ijs gooien?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
heeft weinig effect op 15 cm ben ik bang. Sloophamers en ijsboren daarentegen.
Juicyhill meenemen natuurlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
heeft weinig effect op 15 cm ben ik bang. Sloophamers en ijsboren daarentegen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Juicyhill meenemen natuurlijk
[ afbeelding ]
http://www.christenenvoornederland.nl/quote:Elfstedentocht 2012?
Voor het eerst bij mijn weten wordt er gesproken over een elfstedentocht te houden op een zondag. Het begon er al mee dat de rayonhoofden op zondag 5 februari 2012 voor de eerste keer vergaderden om het wel en wee van het ijs te bespreken.
Christenen, laten wij bidden dat de tocht NIET op zondag wordt gereden en deze dag niet ontheiligd wordt door miljoenen mensen naar Fryslân te laten komen.
Christenen gaan naar de kerk, willen met deze enige rustdag van de week zich met name inspannen om hun geloof te versterken en om de komende week vanuit de rust hun werk te hervatten.
Zodoende worden zij uitgesloten om aan dit evenement mee te doen of te volgen.
Dit geldt niet alleen voor christenen in Fryslân maar voor heel Nederland.
Mooi man, die topics op Fok! gaan echt belachelijk hard in WKN en ELF.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:28 schreef ajacied4lf het volgende:
'In twee Raoyns al 15 centimeter ijs!'
quote:Elfstedentocht onzeker: deelnemers op veel plaatsen te dik
quote:
Als er ruimte voor jou hier op het forum is, dan ook voor Mikey's stonede gedichtjes.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:57 schreef De_kromme het volgende:
What the fuck Mikey? Blijf eens van die wiet af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |