Laatste quotes:quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Egberts het volgende:
Geen wonder dat ze hier allemaal kinderen hebben
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Merlijn het volgende:
Waar is MaffeMuts eigenlijk? Moeten we die niet ergens aan koppelen ? En Jaleesa moet natuurlijk ook aan een leuke date ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef Egberts het volgende:
Ben je bezig met een open sollicitatie?
quote:
Ireth wordt een beetje hitsig van al dit geneuzel..quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:18 schreef Ireth het volgende:
Oke, nou heb ik een droge broek nodig
(edit: het wordt gelijk een pyamabroek, ik duik mijn nest in!)
^^ dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
@JK.. Ik was altijd zo dat ik echt niet alleen kon zijn en altijd druk zoekende was naar een jongen die die leegte op kon vullen.
Inmiddels ben ik er achter dat ik nog steeds niet goed alleen kan zijn maar dat het nutteloos is om een relatie aan te gaan waarvan je weet dat het toch gaat failen.
Weet je... het is voor jou geen eer dat je bij een jongen mag horen.... het is voor hém een eer dat je bij hem wilt zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
@JK.. Ik was altijd zo dat ik echt niet alleen kon zijn en altijd druk zoekende was naar een jongen die die leegte op kon vullen.
Inmiddels ben ik er achter dat ik nog steeds niet goed alleen kan zijn maar dat het nutteloos is om een relatie aan te gaan waarvan je weet dat het toch gaat failen.
Ik blijf toch altijd weer hangen, jullie zijn te gezelligquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Indeed weltrusten, zou Jaleesa 40 minuten geleden al niet gaan
EN dit ^^quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je... het is voor jou geen eer dat je bij een jongen mag horen.... het is voor hém een eer dat je bij hem wilt zijn!
Die realisatie is ook langsamerhand gekomen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je... het is voor jou geen eer dat je bij een jongen mag horen.... het is voor hém een eer dat je bij hem wilt zijn!
Geldt ook voor jou, maar dan met de 'haar' en "meisjes/vrouw" variantquote:
ik zocht nooit echt, maar kwam altijd in een relatie die niet kon werken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb geen wrok jegens vrouwen.... Ik ben alleen de juiste nog niet tegen het lijf gelopen en hoop haar ergens binnenkort tegen het lijf te lopen. Voor de rest vermaak ik me prima.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou, maar dan met de 'haar' en "meisjes/vrouw" variant
Ditquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:23 schreef Ganzz het volgende:
Mja, over mijn vorige relatie zullen we het maar niet hebben, 3,5 jaar gehad, het waren wel 3,5 onvergetenlijke jaren waarin veel gebeurt is. Nu wat rustiger aan doen
Ik loop vanzelf wel iemand tegenhet lijf
Ach een ridder met lans in een renault danquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb geen wrok jegens vrouwen.... Ik ben alleen de juiste nog niet tegen het lijf gelopen en hoop haar ergens binnenkort tegen het lijf te lopen. Voor de rest vermaak ik me prima.
Vind de TT daarom ook niet erg prettig, maar so be it.
Slaap lekker! *terugzwaaitquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz * YskaFredriksson wuift vanuit haar bedjemaar eerst snel trap oprent richtinghet bedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |