3??quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:20 schreef mascara-klodder het volgende:
@Lavenderrr: er waren er wel 3 nieuwe vanochtend
@Pugg: je was lekker bezig ja
Vanavond helaas weer afkicken, wat mij betreft mogen ze wel 5 afl per week doen hoor
ja, ik had deze gisteravond geopend en pugg kreeg er blijkbaar geen genoeg van dus die had er vanochtend wel 2 geopendquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
3??
Kon het niet vinden. Dus blij met de reeks
vnv een datequote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb zondag 2 afll te kijken, gisteren vergeten en vnv een date
was het maar zo'n feest haha, was gewoon diner met ex #noghoofdpijnervanheeftquote:
In EE is het bijna niet te volgen wie er wat met wie heeft/heeft gehad/nog wat krijgt/een kind heeft/wie de vader is/wie de échte vader is en ga zo maar doorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou zo mee kunnen spelen in EE met mijn liefdesleven of het gebrek daar aan
zo bont maak ik het dan net weer nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In EE is het bijna niet te volgen wie er wat met wie heeft/heeft gehad/nog wat krijgt/een kind heeft/wie de vader is/wie de échte vader is en ga zo maar door.
Enjoy!quote:Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zit er al helemaal klaar voor, pot thee en pak koek binnen handbereik
Pak er ook een zakdoek bijquote:Op zondag 12 februari 2012 14:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Tnx hier keek ik al het hele weekend naar uit
Niet veel goedsquote:Op zondag 12 februari 2012 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou ik heb het droog gehouden hoor dames
Benieuwd wat Derek gaat uitvreten
Vooral die 'rooie' dochter van Bianca, wat doet zij het goed zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind zelfs de kinderen allemaal goed zeker ivm amerikaanse soaps
Nou zeg! Zoals die emoties over kan brengenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooral die 'rooie' dochter van Bianca, wat doet zij het goed zeg.
Tiffanyquote:Op maandag 20 februari 2012 19:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooral die 'rooie' dochter van Bianca, wat doet zij het goed zeg.
Hotelletje op de Square?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tiffany
En WB, ik miste je al in dit topic
Gisteren vergeten te kijken, vnv sla ik ook maar over en dan morgen op joetjoep kijken aangezien ik niet weet of ik zondag wel kan kijken want weekendje hotelletje met vriendje
ik mag hopen op wat meer chiquesquote:
Gewoon boven The Queen Vic, gezellig bij Alfiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik mag hopen op wat meer chiques.... ik laat hem altijd beslissen wat hij boekt
love my toyboy
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tiffany
En WB, ik miste je al in dit topic
Gisteren vergeten te kijken, vnv sla ik ook maar over en dan morgen op joetjoep kijken aangezien ik niet weet of ik zondag wel kan kijken want weekendje hotelletje met vriendje
Dan eindelijk eens checken wat hij nu achter die gigantische gesp van hem verbergtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon boven The Queen Vic, gezellig bij Alfie
Don't judge a book by its coverquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan eindelijk eens checken wat hij nu achter die gigantische gesp van hem verbergt
Zoiets, zit verder geen toekomst in ofzo want te groot leeftijdsverschil, maar we hebben het gewoon erg leuk samenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Hey, heb je een nieuwe vlam?
ik kan me haast niet voorstellen dat het tegen zou vallenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Don't judge a book by its cover
Ik kijk een stukje mee, heb niet alles gezienquote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo, ik ben er alweer helemaal klaar voor, heb van de week niet meer op YT gekeken en ben dus gewoon op tijd thuis vandaag na een heerlijk weekendje in een 4-sterren hotel
Nu dus 2 uur lang EE, fijne afsluiter van het weekend
Heeft hij ooit zijn broek aan kunnen houden?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Roxy op het laatstbenieuwd of Max erachteraan gaat
Tuurlijk doet ie datquote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Roxy op het laatstbenieuwd of Max erachteraan gaat
Ja, arme Heather, Andrew gaat rare dingen doen, daar kunnen we op wachtenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
ik zeg ook een ja ook al kijk ik nog niet zolang als jullie
Nog meer intriges on the square
AmiraBahbahbah.... laat dat jong toch met rust
Ohhhh en volgens mij gaat die Andrew echt zo erg psycho worden over Hev, een verhaallijn waar ik niet op zit te wachten, ik word echt zwaar onpasselijk als ik die 2 samen zie
Shirl op haar best btw!
Ik heb op een of andere manier een zwak voor Max.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, arme Heather, Andrew gaat rare dingen doen, daar kunnen we op wachten![]()
Ik heb een zwak voor Shirl, vind haar zó'n stoer wijf.
Ja, ik ook. Vond het eerst een creep, maar dat gevoel is veranderd. Heb nu vaak met hem te doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb op een of andere manier een zwak voor Max.
Het is een creep, als ik naar hem kijk moet ik kotsen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vond het eerst een creep, maar dat gevoel is veranderd. Heb nu vaak met hem te doen.
als wij graag spoilers wilden weten hadden we dat wel gezegd, dus wat doe je met dit bericht zonder spoilertags??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:33 schreef goudsbloem het volgende:
in de spoiler van deze week staat wie Heather gaat vermoorden!
ik zou zeggen lees je even in of stel vragen wat well of niet done is in dit topic, we helpen graag, kleine moeite en groot plezier voor de rest maar ook voor jezelf, het is veel leuker om hier gezellig mee te posten lijkt mequote:
Jij bent een man, ik dacht altijd dat je een vrouw was. Sorry.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:15 schreef Pugg het volgende:
[..]
Het is een creep, als ik naar hem kijk moet ik kotsen.
Zo ook met die Shirley, wat een anti vrouw zeg.
Trouwens, in tijden niet zo'n slechte aflevering gezien als gisteravond.![]()
Welnee, gewoon posten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef goudsbloem het volgende:
wacht wel even tot ik uitleg gekregen heb hoe en wat ik mag posten op dit topic.
heb geen andere ervaring als( in het verleden) met Now live .en weet totaal niet hoe hier te posten.
jullie zien me wel weer als ik een beetje op de hoogte ben
Wat Tunderbitch zegt!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef goudsbloem het volgende:
wacht wel even tot ik uitleg gekregen heb hoe en wat ik mag posten op dit topic.
heb geen andere ervaring als( in het verleden) met Now live .en weet totaal niet hoe hier te posten.
jullie zien me wel weer als ik een beetje op de hoogte ben
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij bent een man, ik dacht altijd dat je een vrouw was. Sorry.
Waarom moet je kotsen van Max?
O, dat kan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:35 schreef Pugg het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik heb een hekel aan die man, vanaf de allereerste dag.
Hij vind zichzelf heel geweldig en zo speelt hij ook.
Hij is soms onverstaanbaar met dat rare mondje.
Mijn Engelse oma heeft er zelf moeite mee.
(die uitspraak dan)
Ik ben tweetalig opgevoed dus dat is het probleem niet, het is meer of het zijn mond niet uit wil.quote:En, ik versta hem wel hoor. Ze praten allemaal een beetje raar, maar je moet dan ook zo denken, en dan kom je een heel end. Maar goed, ik heb geen problemen met talen, pik het snel op.
Dot vind ik geweldig. Pat vónd ik geweldig, en ik vind het opvallend hoe snel ze 'vergeten' is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:15 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik ben tweetalig opgevoed dus dat is het probleem niet, het is meer of het zijn mond niet uit wil.
Voor wat betreft het andere, sommige mensen "vallen" verkeerd bij mij.
Ik weet nog die broer van Stacey, iedereen helemaalterwijl ik het een bijzonder beperkte
acteur vond.
Altijd die grijns en als de kijkcijfers weer wat zakte , hup uit de kleren.
Callum was ook zo'n flut figuur.
Ik heb ook niets met Cora en Rose.
Verbleken bij Dot.![]()
Maar dat is mijn prive mening hoor.
Alles om het "volk"te plezieren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een maf mens die moeder van Mandy, en wat een eigenaardig hoofd heeft ze
Wat denk jezelfquote:
Mijn ouders hebben een kennis die 26 jaar op band en dvd heeft.quote:
Whaaaaa wat tof zeg!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:01 schreef Pugg het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een kennis die 26 jaar op band en dvd heeft.
Ik kan dus weleens periodes terug kijken, de moeder van Ian die verkracht werd.
(heel sterk)
Die Saskia met die asbak vermoord, door die galdde man met dat jongetje.
Klasse.
Het Kind van David en Loraine met schyzofrenie ... geweldig allemaal.
De eerste gay kis met Tony en.....???in Blackpool geloof ik.
En die malle Peggy met de nog mallere pruiken.
Ik weet dus wel iets.
bron: ad.nlquote:De in een Londens kanaal gevonden romp van een vrouw blijkt van voormalig EastEnders-actrice Gemma McCluskie te zijn. McCluskie verdween vorige week nadat ze de opening van het Royal London Hospital bijwoonde.
De actrice werd twee dagen na haar verdwijning als vermist opgegeven. Familie en vrienden riepen via Twitter hulp in om Gemma te vinden. In de stad werden flyers uitgedeeld en er volgde een zoektocht door bekenden van Gemma. Onder hen waren ook enkele collega-acteurs uit de televisieserie EastEnders.
McCluskie, die in het verleden de rol van Kerry Skinner speelde in de populaire Britse soap, is volgens de politie vermoord en in het kanaal gedumpt. Daar vonden duikers afgelopen week, na een tip van een voorbijganger, het lichaam van de 29-jarige vrouw. Van haar overige lichaamsdelen, waaronder haar hoofd, ontbreekt elk spoor.
Om getuigen van de moord op McCluskie te vinden, heeft de politie nu beelden van beveiligingscamera's vrijgegeven. Daarop is te zien hoe Gemma de opening van het nieuwe ziekenhuis bijwoont. Een 35-jarige man, waarvan wordt aangenomen dat het haar broer Tony is, is aangehouden en zit vast.
Update:quote:
Thanx.quote:Op donderdag 15 maart 2012 06:51 schreef Pugg het volgende:
Opgelet!!!
Volgende week
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
dus woensdag i.p.v vrijdag ( sportrelief!!)
Aan wie denk je?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:23 schreef Pugg het volgende:
Ik hoorde dat de huidige producer zijn ontslag genomen / gekregen heeft.
Voel de bijl voor sommige personages al aankomen.
Thanks matequote:Op donderdag 15 maart 2012 06:51 schreef Pugg het volgende:
Opgelet!!!
Volgende week
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
dus woensdag i.p.v vrijdag ( sportrelief!!)
Ik denk dat er jonge lui gaan sneuvelen.quote:Aan wie denk je?
Ik ben Fatboy wel een beetje gaan waarderen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:52 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik denk dat er jonge lui gaan sneuvelen.
De Moon broers , Fatboy weet ik bijna zeker.
Ik vermoed dat de Christiaan/ Syed story ook ophoud te bestaan.
Heeft ook geen inhoud.
Heb gisteren niet gezien, ben nu wel erg benieuwd naar de laatste aflevering. Morgenmiddag kijken. Op BBC2 zag ik in de gids.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:22 schreef Pugg het volgende:
Eng mens die Shirley, niets tegen lesbo's maar dit is smakeloos.
Wist niet eens dat ze een lesbo was, maar nu je het zegt, verbaast het me niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 07:22 schreef Pugg het volgende:
Eng mens die Shirley, niets tegen lesbo's maar dit is smakeloos.
Hij is doof en dus een gehoorapparaat .quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
Wat heeft Ben achter zijn oor zitten? Dat blauwe ding?
Ah, bedankt Pugg. Jij weet echt alles hequote:Op woensdag 21 maart 2012 13:26 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hij is doof en dus een gehoorapparaat .
De eerste ben was echt doof, weet niet of dit echt is hoor.
Die hard fanquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, bedankt Pugg. Jij weet echt alles he
Ik vind het ook zo'n goeie jongen. Hij heeft het er moeilijker mee dan de echte moordenaar Ben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:42 schreef Pugg het volgende:
Arme Jay, ik vond het eerst een klein eng mannetje maar hij groeit, letterlijk en figuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |