Niet veel goedsquote:Op zondag 12 februari 2012 15:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Nou ik heb het droog gehouden hoor dames
Benieuwd wat Derek gaat uitvreten
Vooral die 'rooie' dochter van Bianca, wat doet zij het goed zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind zelfs de kinderen allemaal goed zeker ivm amerikaanse soaps
Nou zeg! Zoals die emoties over kan brengenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooral die 'rooie' dochter van Bianca, wat doet zij het goed zeg.
Tiffanyquote:Op maandag 20 februari 2012 19:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vooral die 'rooie' dochter van Bianca, wat doet zij het goed zeg.
Hotelletje op de Square?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tiffany
En WB, ik miste je al in dit topic
Gisteren vergeten te kijken, vnv sla ik ook maar over en dan morgen op joetjoep kijken aangezien ik niet weet of ik zondag wel kan kijken want weekendje hotelletje met vriendje
ik mag hopen op wat meer chiquesquote:
Gewoon boven The Queen Vic, gezellig bij Alfiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik mag hopen op wat meer chiques.... ik laat hem altijd beslissen wat hij boekt
love my toyboy
Ik zag het ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tiffany
En WB, ik miste je al in dit topic
Gisteren vergeten te kijken, vnv sla ik ook maar over en dan morgen op joetjoep kijken aangezien ik niet weet of ik zondag wel kan kijken want weekendje hotelletje met vriendje
Dan eindelijk eens checken wat hij nu achter die gigantische gesp van hem verbergtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon boven The Queen Vic, gezellig bij Alfie
Don't judge a book by its coverquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dan eindelijk eens checken wat hij nu achter die gigantische gesp van hem verbergt
Zoiets, zit verder geen toekomst in ofzo want te groot leeftijdsverschil, maar we hebben het gewoon erg leuk samenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zag het ja.
Hey, heb je een nieuwe vlam?
ik kan me haast niet voorstellen dat het tegen zou vallenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Don't judge a book by its cover
Ik kijk een stukje mee, heb niet alles gezienquote:Op zondag 26 februari 2012 13:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo, ik ben er alweer helemaal klaar voor, heb van de week niet meer op YT gekeken en ben dus gewoon op tijd thuis vandaag na een heerlijk weekendje in een 4-sterren hotel
Nu dus 2 uur lang EE, fijne afsluiter van het weekend
Heeft hij ooit zijn broek aan kunnen houden?quote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Roxy op het laatstbenieuwd of Max erachteraan gaat
Tuurlijk doet ie datquote:Op zondag 26 februari 2012 16:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Roxy op het laatstbenieuwd of Max erachteraan gaat
Ja, arme Heather, Andrew gaat rare dingen doen, daar kunnen we op wachtenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
ik zeg ook een ja ook al kijk ik nog niet zolang als jullie
Nog meer intriges on the square
AmiraBahbahbah.... laat dat jong toch met rust
Ohhhh en volgens mij gaat die Andrew echt zo erg psycho worden over Hev, een verhaallijn waar ik niet op zit te wachten, ik word echt zwaar onpasselijk als ik die 2 samen zie
Shirl op haar best btw!
Ik heb op een of andere manier een zwak voor Max.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, arme Heather, Andrew gaat rare dingen doen, daar kunnen we op wachten![]()
Ik heb een zwak voor Shirl, vind haar zó'n stoer wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |