Ja, ik ook. Vond het eerst een creep, maar dat gevoel is veranderd. Heb nu vaak met hem te doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb op een of andere manier een zwak voor Max.
Het is een creep, als ik naar hem kijk moet ik kotsen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vond het eerst een creep, maar dat gevoel is veranderd. Heb nu vaak met hem te doen.
als wij graag spoilers wilden weten hadden we dat wel gezegd, dus wat doe je met dit bericht zonder spoilertags??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:33 schreef goudsbloem het volgende:
in de spoiler van deze week staat wie Heather gaat vermoorden!
ik zou zeggen lees je even in of stel vragen wat well of niet done is in dit topic, we helpen graag, kleine moeite en groot plezier voor de rest maar ook voor jezelf, het is veel leuker om hier gezellig mee te posten lijkt mequote:
Jij bent een man, ik dacht altijd dat je een vrouw was. Sorry.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:15 schreef Pugg het volgende:
[..]
Het is een creep, als ik naar hem kijk moet ik kotsen.
Zo ook met die Shirley, wat een anti vrouw zeg.
Trouwens, in tijden niet zo'n slechte aflevering gezien als gisteravond.![]()
Welnee, gewoon posten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef goudsbloem het volgende:
wacht wel even tot ik uitleg gekregen heb hoe en wat ik mag posten op dit topic.
heb geen andere ervaring als( in het verleden) met Now live .en weet totaal niet hoe hier te posten.
jullie zien me wel weer als ik een beetje op de hoogte ben
Wat Tunderbitch zegt!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:41 schreef goudsbloem het volgende:
wacht wel even tot ik uitleg gekregen heb hoe en wat ik mag posten op dit topic.
heb geen andere ervaring als( in het verleden) met Now live .en weet totaal niet hoe hier te posten.
jullie zien me wel weer als ik een beetje op de hoogte ben
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij bent een man, ik dacht altijd dat je een vrouw was. Sorry.
Waarom moet je kotsen van Max?
O, dat kan.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:35 schreef Pugg het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ik heb een hekel aan die man, vanaf de allereerste dag.
Hij vind zichzelf heel geweldig en zo speelt hij ook.
Hij is soms onverstaanbaar met dat rare mondje.
Mijn Engelse oma heeft er zelf moeite mee.
(die uitspraak dan)
Ik ben tweetalig opgevoed dus dat is het probleem niet, het is meer of het zijn mond niet uit wil.quote:En, ik versta hem wel hoor. Ze praten allemaal een beetje raar, maar je moet dan ook zo denken, en dan kom je een heel end. Maar goed, ik heb geen problemen met talen, pik het snel op.
Dot vind ik geweldig. Pat vónd ik geweldig, en ik vind het opvallend hoe snel ze 'vergeten' is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:15 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik ben tweetalig opgevoed dus dat is het probleem niet, het is meer of het zijn mond niet uit wil.
Voor wat betreft het andere, sommige mensen "vallen" verkeerd bij mij.
Ik weet nog die broer van Stacey, iedereen helemaalterwijl ik het een bijzonder beperkte
acteur vond.
Altijd die grijns en als de kijkcijfers weer wat zakte , hup uit de kleren.
Callum was ook zo'n flut figuur.
Ik heb ook niets met Cora en Rose.
Verbleken bij Dot.![]()
Maar dat is mijn prive mening hoor.
Alles om het "volk"te plezieren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een maf mens die moeder van Mandy, en wat een eigenaardig hoofd heeft ze
Wat denk jezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |