Hele mooie idd, staat ook in het archief opgeslagen! TRU [DOCU] hoekjequote:
Ja zo'n gevoel heb ik er ook bij... al snap ik niet helemaal wat je zegt... voor heb zoiezo het gevoel dat er iets niet klopt eraan... het voelt niet oke..quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef loop het volgende:
Channelen lijkt mij nogal gevaarlijk. Als het kan dan lijkt het mij dat je een deel van jezelf moet loslaten waar entiteiten mee kunnen werken, of iets mee kunnen doen. Dat deel van jezelf heb je toch zelf nodig om je leven te kunnen leven, om deze wereld te interpreteren en er voor jezelf iets van te maken waardoor de interactie ermee beter kan worden.
Dat men zegt dat entiteiten 'door hen' spreken is meer om aan een ideaal te willen voldoen dat iets 'zuiver' wordt doorgegeven, zonder de menselijke interpretatie ertussen. Wat ik erg jammer vind, het zelf leren interpreteren is noodzakelijk voor het groeien van een individu, zonder dat is de mens niet veel meer dan een gehypnotiseerde, geindoctrineerde robot die zichzelf voorhoud een soort hemelse boodschapper te zijn. Zo iemand is niet veel meer dan een telefoon die door anderen wordt gebruikt ipv het zelf te gebruiken. Maar dat lijkt ook weer zo'n taboe voor mensen die zich ermee bezig houden, het 'service to self' tegenover 'service to others'.
We zijn allemaal bezeten, we bezetten allemaal ons eigen lichaamquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:43 schreef Loppe het volgende:
Een soort bezetenheid, ik vertrouw het niet.
Reuze handig daar heb ik het vandaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hele mooie idd, staat ook in het archief opgeslagen! TRU [DOCU] hoekje
been there, done thatquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:58 schreef sientelo het volgende:
oke...
ik heb spijt van dat ik dit topic heb gemaakt... sorry..
ik bedoelde dit niet als promotie hiervan...
Hoezo? Ik vind het een leuk topic.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:58 schreef sientelo het volgende:
oke...
Dit, het zijn allemaal demonen in disguise.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:43 schreef Loppe het volgende:
Een soort bezetenheid, ik vertrouw het niet.
Maar wat wil je dan, dat iedereen er bang voor is en het wegzet als iets demonisch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:58 schreef sientelo het volgende:
oke...
Ik heb met dat soort dingen altijd iets van; of die mensen zijn knettergek en hebben een bijzondere gave van schizofrenie, of ze hebben echt een boodschap te vertellen. Maar ik heb dan wel moeite met het aannemen van die boodschap van iemand die zo onecht overkomt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:26 schreef Manke het volgende:
Jane Roberts met haar Seth is net zo demonisch.
Of die andere ook met z'n "this is Ra".
Wat bedoel je?quote:
Ja, omdat ik me bedacht dat ik juist aandacht eraan geef, maar dat ik het dus juist geen positief iets vind... ik ben aan het leren om alleen aandacht te gaan geven aan dat wat goed voelt.. zodat dat juist versterkt wordt...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het een leuk topic.
Ehhh nee ergens bang voor zijn kan niet de bedoeling zijn... als je bang bent dan twijfel je en dan ben je je minder bewust van je eigen kracht... Je kunt zonder bang zijn beslissen wat wel en niet goed voor je is... eigenlijk geef je iets nog steeds macht als je er bang voor bent... omdat je je ermee verbindt en krachtiger maakt... terwijl je kern.. je diepste kern... liefde is..en niet kan veranderen.. alleen als je angstig bent dan ben je je niet bewust op dat moment..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan, dat iedereen er bang voor is en het wegzet als iets demonisch?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Zoals ik het op dit moment zie... is iedereen in de kern goed.. maar zijn er vele vele paden die je verder van de kern verwijderen.. en alle paden die van de kern verwijderen zorgen voor ellende.. dus dan zijn de zielen wel goed..maar de paden brengen ellende... de ziel wil liefde delen... en als het zich op een pad bevindt van destructie kan het niet gelukkig zijn ... zoiets...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:55 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Niet zo onzeker sientelo...als de boodschap goed bedoeld is is het altijd goed. Meer kun je niet doen als mens. Er zijn zoveel paden en zoveel meningen die allemaal goed zijn in zekere zin.
Het is denk ik vooral de mens die er de boodschap uithaald die er toe doet voor hen. Sommigen zien in alles liefde, sommigen zien dat niet. Dat is van alle tijden en van alle ideeën die er zijn geweest.
Iets in die trant ja. Zo zou ik het zelf ook ongeveer willen omschrijven. Iets is nooit full proof dus ik hou een slag om de arm. Maar dat is hoe het is.quote:Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Zoals ik het op dit moment zie... is iedereen in de kern goed.. maar zijn er vele vele paden die je verder van de kern verwijderen.. en alle paden die van de kern verwijderen zorgen voor ellende.. dus dan zijn de zielen wel goed..maar de paden brengen ellende... de ziel wil liefde delen... en als het zich op een pad bevindt van destructie kan het niet gelukkig zijn ... zoiets...
Die laatste zin is maar een gedachte he? Het is geen werkelijkheid... In de kern is liefde.... en daar kan iedereen weer bewust van wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Iets in die trant ja. Zo zou ik het zelf ook ongeveer willen omschrijven. Iets is nooit full proof dus ik hou een slag om de arm. Maar dat is hoe het is.
Maar alleen is het behoorlijk complex als je het in het geheel gaat bekijken, omdat alles inwerkt op elkaar en dus nooit iedereen tot zijn beste zelf zal ontplooien.
Angst verstijfd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef sientelo het volgende:
Ehhh nee ergens bang voor zijn kan niet de bedoeling zijn... als je bang bent dan twijfel je en dan ben je je minder bewust van je eigen kracht... Je kunt zonder bang zijn beslissen wat wel en niet goed voor je is... eigenlijk geef je iets nog steeds macht als je er bang voor bent... omdat je je ermee verbindt en krachtiger maakt... terwijl je kern.. je diepste kern... liefde is..en niet kan veranderen.. alleen als je angstig bent dan ben je je niet bewust op dat moment..
Ook het pad van liefde zorgt voor ellende & dan bedoel ik niet zozeer alleen stuk gelopen relaties, maar b.v.: Uit liefde trekken mensen elkaar voor ... met alle maatschappelijke, sociale, morele enz. gevolgen van dien.quote:Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Zoals ik het op dit moment zie... is iedereen in de kern goed.. maar zijn er vele vele paden die je verder van de kern verwijderen.. en alle paden die van de kern verwijderen zorgen voor ellende.. dus dan zijn de zielen wel goed..maar de paden brengen ellende... de ziel wil liefde delen... en als het zich op een pad bevindt van destructie kan het niet gelukkig zijn ... zoiets...
Ik ookquote:
Volgens mij ook niet, want zo als ik het nu lees klopt er geen snars vanquote:<>
Volgens mij leg ik het nog niet helemaal goed uit, maar oke..
Daar gaan we....leg uit...quote:Volgens mij leg ik het nog niet helemaal goed uit, maar oke..
Volgens mij ook niet, want zo als ik het nu lees klopt er geen snars van
Nou,,,het zijn niet zomaar woorden. Maar het verschil zit in de ontvanger en zender van die woorden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:06 schreef sientelo het volgende:
ja daarom heb ik nu als ondertitel words cant explain
het zijn maar woorden en iedereen kan erin zien wat hij wil... je leert elkaar het meeste met gevoel overbrengen..
iemand die in de stad loopt en vrede uitstraalt... geeft iedereen iets mee van die vrede.. ookal zou het voor vele onbewust gebeuren..
Eenschquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:53 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dus kun je het zien als een glijdende schaal waarop de emotie balanceert ?
De kunst is juist om die emoties onder controle te krijgen en te doorzien. Gevoelens zijn prima, begrijp me niet verkeerd, maar heftige emoties zijn geen goede raadgever, welke het ook zijn.
quote:
Nee nee zo eenvoudig is het niet..Het is ook hoe diep jouw beleving van het gezegde gaat ? Ik kan een verhaal vertellen over rood kapje, jij begrijp misschien slechts het verhaal ? zonder de diepere betekenis. Dan is er een verschil in begrip van hetzelfde ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:18 schreef sientelo het volgende:
ja als je een andere taal spreekt versta je elkaar soms slecht... als je graag contact wil zou je die taal kunnen leren... of je focussen op degene die dezelfde taal spreken...
goh zeg... het is zo eenvoudig..
Jawel, alleen gaat mijn begrip dieper dan het oppervlakkige ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Mja, zoals Sientelo ook al zegt, liefde en haat zijn tegengesteld
Liefde is de +, het licht enz.
Haat is de -, het duister enz.
Het overkoepelende is .... ? "neutraal" ?
Geen idee hoe, maar iig niet 'liefde'.
Verder moet je uiteraard helemaal zelf weten hoe jij er over denkt, maar probleem is dat we dan niet meer over het zelfde praten
Que? Leg uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:26 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Jawel, alleen gaat mijn begrip dieper dan het oppervlakkige ?
Namelijk liefde is overkoepelend ? zoals ik uitleg zijn het slechts uitersten, liefde en haat zijn geen tegenpolen.
quote:Maar meer zoiets als egoisme en jaloezie ? Beide zijn geen haat nog liefde.
Als je allebei iets anders verstaat... in welke laag of welk bewustzijn dit zich ook afspeelt.. dan spreek je dus een andere taal...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:21 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Nee nee zo eenvoudig is het niet..Het is ook hoe diep jouw beleving van het gezegde gaat ? Ik kan een verhaal vertellen over rood kapje, jij begrijp misschien slechts het verhaal ? zonder de diepere betekenis. Dan is er een verschil in begrip van hetzelfde ?
Er zijn slechts polen..Geen tegenpolen, dat hebben wij er van gemaakt ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:35 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Que? Leg uit.
Uitersten zijn, per definitie, tegenpolen. As i said. Different language.
[..]mooi voorbeeld.
Liefde leidt tot beide, en beide leiden tot haat
De een verteld het roodkapje verhaal, en de ander denkt naar sneeuwwitje en de zeven dwergen te luisteren ? zo iets ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:35 schreef sientelo het volgende:
Als je allebei iets anders verstaat... in welke laag of welk bewustzijn dit zich ook afspeelt.. dan spreek je dus een andere taal...
de ene spreek een ander rood kapje verhaal taal dan de ander... zoiets...
Nee hoor beide vertellen hetzelfde verhaal, alleen gaat het bij de één over een verhaal over een wolf en een meisje, en een ander ziet een heel verhaal over goed en slecht...dat soort dingen zeg maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:35 schreef sientelo het volgende:
[..]
Als je allebei iets anders verstaat... in welke laag of welk bewustzijn dit zich ook afspeelt.. dan spreek je dus een andere taal...
de ene spreek een ander rood kapje verhaal taal dan de ander... zoiets...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
De een verteld het roodkapje verhaal, en de ander denkt naar sneeuwwitje en de zeven dwergen te luisteren ? zo iets ?
Dus eigenlijk vertellen ze het roodkapje verhaal maar niet hetzelfde verhaal... omdat ze er dus wat anders inzien.. daarom zei ik het maakt niet uit in welke laag het zit..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Nee hoor beide vertellen hetzelfde verhaal, alleen gaat het bij de één over een verhaal over een wolf en een meisje, en een ander ziet een heel verhaal over goed en slecht...dat soort dingen zeg maar.
+ & - bestaan nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:37 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Er zijn slechts polen..Geen tegenpolen, dat hebben wij er van gemaakt ?
Hangt ervan af hoe je het zietquote:Liefde leidt niet tot beiden en beiden zijn niet hetzelfde.
Jawel beide bestaan ook, alleen niet altijd in de vorm die je denkt. Zeker niet in het voorbeeld over liefde en haat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
+ & - bestaan niet
[..]
Hangt ervan af hoe je het ziet
Willen en kunnen zijn twee dingen natuurlijk. Ik kan ook een aflevering over Quantum mechanica kijken maar ik vrees dat ik niet verder kom dan de plaatjes begrijpen, maar de hele theorie erachter snap ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:44 schreef sientelo het volgende:
[..]
[..]
Dus eigenlijk vertellen ze het roodkapje verhaal maar niet hetzelfde verhaal... omdat ze er dus wat anders inzien.. daarom zei ik het maakt niet uit in welke laag het zit..
welke taal wil je spreken...
Als je wilt kun je je natuurlijk gaan verdiepen in de theorie erachter... de vraag is of je daar wat aan hebt.. Antwoorden buiten jezelf leiden meestal niet tot innerlijke vrede...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Willen en kunnen zijn twee dingen natuurlijk. Ik kan ook een aflevering over Quantum mechanica kijken maar ik vrees dat ik niet verder kom dan de plaatjes begrijpen, maar de hele theorie erachter snap ik niet.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Willen en kunnen zijn twee dingen natuurlijk. Ik kan ook een aflevering over Quantum mechanica kijken maar ik vrees dat ik niet verder kom dan de plaatjes begrijpen, maar de hele theorie erachter snap ik niet.
Gelukkig maar dan. Wat heb je aan een wereld die volledig te verklaren zou zijn ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
It is safe to say that nobody understands quantum mechanics. Richard Feynman.
Jajajajajajajajajajajaj........................................goeie.........Maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:00 schreef sientelo het volgende:
hey weet je wat helemaal leuk is... alles is op dit moment een keuze...
hoe alles te zien...dat beslis je nu...
Ehm... niet helemaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:00 schreef sientelo het volgende:
hey weet je wat helemaal leuk is... alles is op dit moment een keuze...
hoe alles te zien...dat beslis je nu...
Nee hoor, tel tot tien...en beslis dan pas...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ehm... niet helemaal.
Die beslissing wordt ingegeven door al je "ervaringen" tot nog toe in je leven.
& Staat dus in zekere zin al vast voor je 'm "bewust" genomen hebt.
Op de goeie weg dus...quote:was een vreugde dansje
je beslist nu om het verleden te herhalen of een ander heden toe te staanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ehm... niet helemaal.
Die beslissing wordt ingegeven door al je "ervaringen" tot nog toe in je leven.
& Staat dus in zekere zin al vast voor je 'm "bewust" genomen hebt.
Eh verslaving... he kan je verslaafd zijn aan iets wat je bent.... je kunt alleen verslaafd zijn aan iets wat je niet bent... iets buiten je wat zogenaamd vervulling brengt... de verslaving duurt voort omdat het geen vervulling brengt..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Op de goeie weg dus...![]()
Als het geen verslaving is dan hé...want dan wordt het weer eng.....
Maar is het niet dat verleden wat je er toe drijft om nu anders te beslissen ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:12 schreef sientelo het volgende:
je beslist nu om het verleden te herhalen of een ander heden toe te staan
je beslist nu, en je kan nu kiezen om het verleden erbij te betrekken, of het verleden er niet bij te betrekken...das een keuze.. daarin ben je vrij.. je kunt altijd weer opnieuw kiezen voor vredequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Maar is het niet dat verleden wat je er toe drijft om nu anders te beslissen ?
Ja vreugde.. omdat je dat voelt als je contact maakt met je wezen... je kunt niet verslaafd zijn aan je wezen.. je kunt verslaafd zijn aan iets wat buiten je is wat jou de schijn geeft om het geluk te bieden.. maar omdat het dat niet doet wil je er meer van.. juist omdat het je dus nooit zal vervullen..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Waarom moet je iets vieren wat normaal is dan ? Of was vreugde niet het juiste woord....Alles wat je meer wilt lijdt tot verslaving ?
Ik maak een grapje hé. Dat dat duidelijk is.![]()
Ik kan dat de hele dag en nacht als het moet....
Helemaal gelijk in.quote:Ja vreugde.. omdat je dat voelt als je contact maakt met je wezen... je kunt niet verslaafd zijn aan je wezen.. je kunt verslaafd zijn aan iets wat buiten je is wat jou de schijn geeft om het geluk te bieden.. maar omdat het dat niet doet wil je er meer van.. juist omdat het je dus nooit zal vervullen..
Contact met je wezen... de kern.. das vreugde... daar kan van alles overheen zitten waardoor je het tijdelijk niet ziet.. en als je dan weer herinnert dan voel je je heel fijn
Ja nog steeds... maar het gaat steeds beter... omdat ik nu inzie dat deze zielen even waardevol zijn.. en omdat ik steeds meer begin te geloven in de kracht van liefde...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Kan gebeuren hé.
Hoe is het nu met je ? Laatst had je nog wat met zwarte magie enzo, is dat al beter nu.
Heel mooi om te horen. Hou die gedachte vast hé. Dat bedoelde ik dus met onvoorwaardelijk...Nooit proberen te oordelen omdat dat de oorzaak is van veel ellende. Hoe onschuldig dit ook lijkt soms. En hoe contra intuitief.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef sientelo het volgende:
[..]
Ja nog steeds... maar het gaat steeds beter... omdat ik nu inzie dat deze zielen even waardevol zijn.. en omdat ik steeds meer begin te geloven in de kracht van liefde...
Ik ga niet slapen... heb op dit moment alleen ff geen inspiratie meer om te reageren... vandaar.. en wil leren om geen destructieve dingen meer te schrijven...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Weltrusten. We horen het wel een keer.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar wat is channelen nu dan?
Jezelf over laten nemen door een geest en deze door jou laten spreken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar wat is channelen nu dan?
Een schizofreen komt een heel eind.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:15 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Is het niet gewoon de innerlijke stem die iedereen misschien wel heeft? Ik denk dat iedereen die maar genoeg onderzoekt een behoorlijk coherent verhaal kan geven over veel zaken.
Misschien niet eens iedere dag maar dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:10 schreef Maitje het volgende:
Channelen bestaat en gebeurt iedere dag via jou en mij 24/7. Channelen gaat via de mens, ziel, God en de engel zoals ik dat geloof. En, daar doen we toch ook geen raar stemmetje bij?
Weetje het zijn de kleine dingen die je binnen krijgt of door geeft aan andere. Een schouder klopje vanuit het niets.. alles bestaat rondom channelen. Via elkaar en via "lichtwerkers"quote:Op zondag 12 februari 2012 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien niet eens iedere dag maar dat denk ik ook wel.
Waarom een schizofreen ?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:34 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Een schizofreen komt een heel eind.
Maar iets minder bekend om een coherent verhaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Die staan er om bekend stemmen te horen
Ik hoor stemmen dat ik kreeg na geestje oproepen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Die staan er om bekend stemmen te horen
Wat wil je precies horen dan? Kan dat dan best voor je tikken hoor?quote:Op maandag 13 februari 2012 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben serieus benieuwd naar de vraag in het topic. Ik ken alleen de variant van channelen via aliens/annunaki etc. Meestal van planeet Niburu of Arcturus. Maar de mensen die ik ken die dit doen zeggen dan wel dat je moet uitkijken voor 'galactic federation' die misinformatie doorgeven. Ik heb eigenlijk nog niemand die heel duidelijk kan uitleggen hoe dit werkt.. Er komt altijd een verhaal over 'licht en liefde, telepatisch geheel worden met het universum bla bla.
Die amerikanen met gekke stemmetjes is dan weer typisch sensationeel gebeuren. Zitten vast genoeg gekken tussen.
Bedoel je dan dat demonen het kanaal zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 04:14 schreef Bankfurt het volgende:
channelen kan via demonen en/of via electronic mind-control (GSM, mobieltje, ELF e.a.)
Met demonen: levensgevaarlijk.
Dat elektronische komt steeds meer voor, eletronische manipulatie en mensen denken dat ze dan met een engel hebben gesproken.
Dat laatste volg ik even niet. Iedereen is voortdurend aan het channelen, volgens jou?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:10 schreef Maitje het volgende:
Channelen bestaat en gebeurt iedere dag via jou en mij 24/7. Channelen gaat via de mens, ziel, God en de engel zoals ik dat geloof. En, daar doen we toch ook geen raar stemmetje bij?
Yep,quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat demonen het kanaal zijn?
Ja inderdaad, kleine dingetjes kunnen het hem doen inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Weetje het zijn de kleine dingen die je binnen krijgt of door geeft aan andere. Een schouder klopje vanuit het niets.. alles bestaat rondom channelen. Via elkaar en via "lichtwerkers"
Je bent nèt niet het Nieuwetijdskind van de dag... Dan had je een minuut eerder moeten posten. (Sorry, dat is een running gagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep,
of mind-control programma's uitgezonden door de CIA en NSA per sateliet of GSM-mast.
niet perse met radio, wel per EM-golven of EM-signalen; afgevuurd op het zenuwstelsel, met gebruikmaking van de DNA-databases.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je bent nèt niet het Nieuwetijdskind van de dag... Dan had je een minuut eerder moeten posten. (Sorry, dat is een running gag)
Mindcontrol via de radio dus.. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Kan je dit leren?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat wil je precies horen dan? Kan dat dan best voor je tikken hoor?
Voice to skull communicatie bestaat, zijn zelfs patenten van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 04:14 schreef Bankfurt het volgende:
channelen kan via demonen en/of via electronic mind-control (GSM, mobieltje, ELF e.a.)
Met demonen: levensgevaarlijk.
Dat elektronische komt steeds meer voor, eletronische manipulatie en mensen denken dat ze dan met een engel hebben gesproken.
Bizar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, kleine dingetjes kunnen het hem doen inderdaad.
Afgelopen zomer had ik een momentje dat mij bij is gebleven. Ik reed tegen de laagstaande zon in met de auto over een dijkje. En ik moest daar door een klein tunneltje heen rijden, maar dan word het daar even donker dus zie je niet zo goed.
Ik kom aanrijden en had een stem die zei "meer naar het midden van de baan gaan rijden" zonder af te vragen hoe of wat want ik reed er zo vaak door die tunnel aan de rechterzijde van de weg deed ik dat en schoot in de tunnel rakelings langs 2 fietsers die daar stil stonden.
Ik had de 2 fietsers nooit gezien als ik gewoon rechts aan had gehouden.
Dat is denk ik wel zo'n voorbeeldje er van.
Come to the lightquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:26 schreef Manke het volgende:
[..]
Bizar.
Ik hoop echt dat er goede geesten zijn, alleen mijn ervaring tot nu toe is dat ze allemaal kwaadaardig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |