Er hoeven er maar een paar het ijs op te gaan en de achterste denken van crap ik zie niks en hup, iedereen erop... Zo gaat het altijd...quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon aan de kant blijven staan.
Want jij bent ouder dan 12 en hebt al zoveel tochten meegemaakt? Gezien je postgedrag niet, dus mondje dicht.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:48 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Er hoeven er maar een paar het ijs op te gaan en de achterste denken van crap ik zie niks en hup, iedereen erop... Zo gaat het altijd...
Ja klopt. Zondag maar dan moeten het wel 0 of -1 blijven. Want je wil niet met 2 miljoen mensen op het ijs terwijl het dooit...quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zal dus wel de zondag worden, willen de zaterdagnacht nog meepakken om het ijs wat aan te dikken
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want jij bent ouder dan 12 en hebt al zoveel tochten meegemaakt? Gezien je postgedrag niet, dus mondje dicht.
Maar ze hoeven ook niet beslist door Balk. Ze kunnen vanuit Sloten via Woudsend over de Fluezen richting Stavoren. Als het ijs op het Slotermeer maar dik genoeg is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:45 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet de zuurpruim uithangen, maar ik vind dit soort berichtgeving dus echt slecht. Dat er op sommige plekken 15cm ijs ligt, wordt als nieuws gebracht. Feitelijk is de nieuwswaarde nihil.
Het échte nieuws staat (helaas, voor de schaatsliefhebbers) in de laatste alinea. De ijslaag is gewoon nog niet dik genoeg.
De magie van De Elfstedentocht zorgt ervoor dat iedereen zich netjes asn de regels houdt. De afgelopen tocht ging het wat toeschouwrrs betreft ook prima.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:48 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Er hoeven er maar een paar het ijs op te gaan en de achterste denken van crap ik zie niks en hup, iedereen erop... Zo gaat het altijd...
Waar wil je met 2 miljoen man op het ijsquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja klopt. Zondag maar dan moeten het wel 0 of -1 blijven. Want je wil niet met 2 miljoen mensen op het ijs terwijl het dooit...
Ah okéquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
De magie van De Elfstedentocht zorgt ervoor dat iedereen zich netjes asn de regels houdt. De afgelopen tocht ging het wat toeschouwrrs betreft ook prima.
Wel lullig dat je dan 45 minuten te laat bent.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:59 schreef Patroon het volgende:
Ik zie trouwens net dat ik maar op 10min lopen van de start af woon.
Eerst om 6uur live de start kijken.
Alsof er 2 miljoen mensen het ijs op gaan. Schaatsen met een graadje dooi gaat prima. Vanaf een graad of 3 wordt het twijfelachtig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:57 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja klopt. Zondag maar dan moeten het wel 0 of -1 blijven. Want je wil niet met 2 miljoen mensen op het ijs terwijl het dooit...
Maar op sommige stukken staan er toch behoorlijk wat mensen op het ijs. Zoals in Dokkum bij dat brede stuk ijs bij het Westerbolwerk. Daar lag in '85 aan het einde van de ochtend al 1 cm water op het ijs en je zag de scheuren er zo in springen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
De magie van De Elfstedentocht zorgt ervoor dat iedereen zich netjes asn de regels houdt. De afgelopen tocht ging het wat toeschouwrrs betreft ook prima.
Hahah dankje! Ik dacht 6uur. Maar zou het van te voren nog wel even checken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wel lullig dat je dan 45 minuten te laat bent.
Starten doen ze om 5:15
http://www.elfstedentocht(...)dreglement_nynke.pdfquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hahah dankje! Ik dacht 6uur. Maar zou het van te voren nog wel even checken.
Tof dat ze de stempelkaarten niet meer op hun arm mogen plakken. Zul je net zien dat iemand een kleine voorsprong heeft gaat staan klooien en zijn kaart niet zo snel kan vinden en zijn voorsprong weer kwijt raakt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
http://www.elfstedentocht(...)dreglement_nynke.pdf
Ik weet niet waar jij je weerberichten weghaalt maar vannacht gaat het zelfs weer naar -7 of -8. Morgen is het vollop winterweer met -3/-4 graden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Op delen van het traject is het ijs pas 7-8 centimeter dik, dus dat moet nog bijna verdubbelen. Afgelopen nacht is er amper een centimeter bijgekomen, komende nacht vriest het minder hard dan afgelopen nacht, dus zal de ijsgroei nihil zijn. Morgen overdag is er zelfs dooi in het overgrote deel van de provincie, dus zal de ijslaag zelfs wat afnemen.
De nacht van donderdag op vrijdag wordt ongeveer net zo koud als afgelopen nacht, dus zal de ijsgroei ook niet veel meer dan een centimeter zijn. Ik zie niet in hoe de ijslaag voor zondag nog groeit tot 15 centimeter. Het lijkt me dan ook sterk dat de Elfstedentocht doorgaat. Daarvoor had de vorstperiode net een paar dagen langer moeten duren.
En waar haal je dit onzin nieuws vandaan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Op delen van het traject is het ijs pas 7-8 centimeter dik, dus dat moet nog bijna verdubbelen. Afgelopen nacht is er amper een centimeter bijgekomen, komende nacht vriest het minder hard dan afgelopen nacht, dus zal de ijsgroei nihil zijn. Morgen overdag is er zelfs dooi in het overgrote deel van de provincie, dus zal de ijslaag zelfs wat afnemen.
De nacht van donderdag op vrijdag wordt ongeveer net zo koud als afgelopen nacht, dus zal de ijsgroei ook niet veel meer dan een centimeter zijn. Ik zie niet in hoe de ijslaag voor zondag nog groeit tot 15 centimeter. Het lijkt me dan ook sterk dat de Elfstedentocht doorgaat. Daarvoor had de vorstperiode net een paar dagen langer moeten duren.
Volgens het KNMI gaat het de komende drie nachten tussen de -8 en -10 vriezen. Weet niet waar je deze onzin vandaan haalt dus?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Zeggen dat je niet de zuurpruim wil uithangen en dan dit posten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:05 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |