Als het maar dik genoeg is, het moet ook niet te glad zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat het ijs daar slecht is. Zachte bovenlaag met zand.
Piet die weet het meestal wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:42 schreef GroenerDanGras het volgende:
Àls ie komt, komt ie zaterdag. Ze laten geen 16.000 man op het ijs bij +3/6 graden..
Volgens piet de komende nachten t/m vrijdagnacht rond de -9 en overdag rond het vriespunt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:42 schreef GroenerDanGras het volgende:
Àls ie komt, komt ie zaterdag. Ze laten geen 16.000 man op het ijs bij +3/6 graden..
Volgens piet de komende nachten t/m vrijdagnacht rond de -9 en overdag rond het vriespunt.
En hoe kom je bij +3/6 graden. Er is nog helemaal niks zeker. In WKN zien de vooruitzichten er juist weer beter uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:18 schreef TeringHenkie het volgende:
Er laatste elfstedentocht ooit (qua dag in het jaar) is trouwens 27 februari, dus er is nog van alles mogelijk, en er is ooit een elfstedentocht gereden met 3.8 graden boven nul![]()
Nee.. eigenlijk nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Piet die weet het meestal wel.
Iedereen krijgt vrij als de Elfstedentocht gereden wordt. No worries man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:51 schreef Wruijff het volgende:
Alsjeblieft niet zaterdag. Dan moet ik werken
Misschien... Ik werk bij een Fries bedrijf. Ik denk dat ik de eigenaar ga opbellen om te vragen of niet beter alle fillialen kunnen sluitenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Iedereen krijgt vrij als de Elfstedentocht gereden wordt. No worries man.
Zaterdag is wel de meest voor de hand liggende optie trouwens, ik zou maar vrij proberen te regelen alvast.. voor het geval dat.
Ik waarschijnlijk niet. Bezetting is op zaterdag al lager. Maar het wordt zondag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zaterdag is wel de meest voor de hand liggende optie trouwens, ik zou maar vrij proberen te regelen alvast.. voor het geval dat.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zondag is een linke gok wanneer het overdag gaat dooien, dan krijg soort waterballet van tourrijders.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:01 schreef misterkripple het volgende:
Piet zegt op omrop Fryslan dat het zondag overdag nog licht vriest dus in het kader van het optimisme ga ik dat maar geloven
In Piet I trust. Hij heeft er toch verstand van.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:08 schreef misterkripple het volgende:
Piet zegt op omrop Fryslan dat het zondag overdag nog licht vriest dus in het kader van het optimisme ga ik dat maar geloven
Dat is wel het plan ja, maar ik denk dat ik er toch maar vanaf zie. Hoor van veel mensen dat het één grote chaos gaat worden, zeker in de steden. Vooral ook op de weg/het spoor zal het wel verkeerd gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
ga jij naar friesland als het doorgaat?
Finish is hoe laat te verwachten? Of beter, hoe laat is de start? Want volgens Angenent moet het voor de winnaar in een dikke 6 uur te doen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Rond 12 uur 's middags dus.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:07 schreef thettes het volgende:
[..]
Finish is hoe laat te verwachten? Of beter, hoe laat is de start? Want volgens Angenent moet het voor de winnaar in een dikke 6 uur te doen zijn.
Nee, de weervoorspelling bekijken is genoegquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je moet ook geen paracetamolletje slikken voor het slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |