addblocker?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Meer mensen trouwens waarbij de MyAT van FOK! niet meer werkt?
Yep had ik ook! Zelfde gedaan als bovenstaande oplossing en t is gefixt!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Meer mensen trouwens waarbij de MyAT van FOK! niet meer werkt?
yep. En het werkt super volgens de reacties:$quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dus Chrome nu ook op de Android? Dit zal waarschijnlijk nooit voor de iPhone uitkomen, in de appstore.
Chrome is op ieder vlak beter, qua mobiel browsen en op de desktopquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:04 schreef KNAK het volgende:
Is Safari niet goed dan? Opera is er ook nog als alternatief, ook sappig ":P
Waarom?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Chrome is op ieder vlak beter, qua mobiel browsen en op de desktop
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja!
cookies gewist en history, problem solved
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef nelisb het volgende:
Cookies wissen is inderdaad de oplossing.
Dat deed inderdaad de trick.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yep had ik ook! Zelfde gedaan als bovenstaande oplossing en t is gefixt!
Mij ook, maar het aparte is wel dat mijn abonnement gewoon verlengd is, en dat ik dus al lang bij dezelfde provider zit. Het probleem is pas begonnen met mijn iPhone.quote:
Dankje!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja!
cookies gewist en history, problem solved
Vraag een nieuwe sim-kaart aan. Kan best dat die problemen geeft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Mij ook, maar het aparte is wel dat mijn abonnement gewoon verlengd is, en dat ik dus al lang bij dezelfde provider zit. Het probleem is pas begonnen met mijn iPhone.
Ik heb geen iPhone, maar wel hetzelfde probleem dat MyAT niet meer update. Alleen bij mij helpt het verwijderen van cache/cookies/history nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat deed inderdaad de trick.
Ja klopt allemaal, maar uit- en inschakelen werkt ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmm ... Duss cookies gewist ? Je moet daarna opnieuw inliggen op fok klipt dat ? Ff cookies resetten en ff opnieuw opstarten mischien
Lolquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dannnuuuuhhh weet k t nie meer .. Iphone kopen ?
Nogal..quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
na 2 jaar blackberry een iphone .. Ja dat moet wel heel bevrijdend voelen
Promotiemedewerker bij Apple? Nee? Dan is het eng wat je doet.quote:
Doodeng.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:20 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Promotiemedewerker bij Apple? Nee? Dan is het eng wat je doet.
Heb ik met Android ook. Apps zijn overgewaardeerd. Voorbeeld is Wordfeud dat inderdaad wel aardig is maar niemand zet thuis zijn scrabblebord nog op tafel maar op het mobieltje is het ineens helemaal je dat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:08 schreef KNAK het volgende:
Toen ik nog een Nokia/Motorolla bezitter was heb ik met enige jaloezie gekeken naar het aanbod van apps voor de iPhone. Nu ik dat apparaat zelf heb vind ik het toch wel meevallen. 500.000 apps en ik kom niet verder dan 2 a 3 'pagina's' aan apps waarvan ik 75% nauwelijks zal gebruiken
Dat is totaal niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
maar niemand zet thuis zijn scrabblebord nog op tafel maar op het mobieltje is het ineens helemaal je dat.
Dan download je de verkeerde apps.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb ik met Android ook. Apps zijn overgewaardeerd.
Ligt eraan wat je gebruikt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:08 schreef KNAK het volgende:
Toen ik nog een Nokia/Motorolla bezitter was heb ik met enige jaloezie gekeken naar het aanbod van apps voor de iPhone. Nu ik dat apparaat zelf heb vind ik het toch wel meevallen. 500.000 apps en ik kom niet verder dan 2 a 3 'pagina's' aan apps waarvan ik 75% nauwelijks zal gebruiken
touch laagje zit toch op het glas neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Als je door het glas komt dan doet hij het denk ik niet meer nee
het zit er dus op.. zoals ik het plaatje moet geloven..quote:
hoop ook dat de kans klein is.. heb ding nu net een week.. ben er helemaal verliefd opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Alles kan .. Wel kleine kans hoor denk ik ...
nou, iemand trok um uit men handen en beetje trekken aant ding en dan komt er natuurlijk druk op het touchscreen.. en ik heb dan zo'n drang in mn hoofd datk ga denken dat ie naar de klote kan zijn.. gewoon pure angst.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:18 schreef mitchelll0181 het volgende:
Problemen ermee dan , o wou je et weten om te voorkomen haha
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef shhulp het volgende:
[..]
nou, iemand trok um uit men handen en beetje trekken aant ding en dan komt er natuurlijk druk op het touchscreen.. en ik heb dan zo'n drang in mn hoofd datk ga denken dat ie naar de klote kan zijn.. gewoon pure angst.
klopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee zo erg ist niet maar je moet toch is praten met je vrienden als ze een apparaat van 500 euro uit je handen rukken..
Nieuwe vrienden zoeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee zo erg ist niet maar je moet toch is praten met je vrienden als ze een apparaat van 500 euro uit je handen rukken..
Firmware update of herstel uitvoeren. Gebeurt niks met je garantie (als je het via iTunes doet).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef lezzer het volgende:
Het probleem met "geen simkaart" bij een iPhone 4s, klinkt dat bekend hier?
En, wat kan ik er mee doen?
Ik lees over een firmware update doen, maar dat dan je garantie weg is?
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om mijn zakelijke toestel op te gaan sturen en weken lang kwijt te zijn.
Dat is (vrij) risicoloos? Ik heb al een backup gemaakt via iTunes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:23 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Firmware update of herstel uitvoeren. Gebeurt niks met je garantie (als je het via iTunes doet).
We hebben hier nog nooit 2e hands gekregen, altijd nieuw in het plastic, voor zover dat wat waard is,quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is (vrij) risicoloos? Ik heb al een backup gemaakt via iTunes.
KPN zegt (heeft inmiddels gebeld) dat je er mee naar de zaak moet en dat ze dan eerst kijken of ze kunnen resetten, en anders krijg ik een nieuw toestel.
Zo'n nieuw toestel zie ik niet zo zitten, want 9 van de 10 keer krijg je volgens mij een tweedehandse met iemand anders z'n rommel er op. Kan ik weer terug naar die zaak
Is "herstellen" hetzelfde als "resetten"? En, ben ik dan al mijn spulletjes (contacten etc) kwijt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:34 schreef Baghdaddy het volgende:
Je kan gewoon updaten of herstellen voa iTunes zonder je garantie te verliezen.
Dit is een beta versie die er op zou moeten. Het apparaat zelf zegt dat alles up te date is.quote:Sterker nog, het wordt sterk aangeraden altijd de nieuwste firmware te hebben.
Oh, dat is zeker geruststellendquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
We hebben hier nog nooit 2e hands gekregen, altijd nieuw in het plastic, voor zover dat wat waard is,
Toch t eerste wat je doet ..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:59 schreef lezzer het volgende:
Ok, iets heel onnozels... Het was de simkaart. Een keer die kaart er uit en er in en het was opgelost.
Jammer dat die jongen dat niet aan de telefoon al opperde, maar dat we daar helemaal voor naar de winkel moesten.
Stom misschien dat we daar zelf niet aan gedacht hadden, maar als je googlet op die melding, krijg je oplossingen met die firmware, en niet dat met die kaart er in en er uit
Ja, vind je?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Toch t eerste wat je doet ..gawd
Ik hoop in ieder geval dat je niet op een helpdesk werktquote:
helpdeskenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat je niet op een helpdesk werkt
Iets aannemen dat iemand iets wel gedaan zal hebben, dat is funest voor elke probleemoplossing.
Omdat die vent aan de lijn net als jou een 'kantoor mens is en dan niet echt snapt .. En die vent aan de balie krijgt de hele dag suffe mensen met simpele problemenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat je niet op een helpdesk werkt
Iets aannemen dat iemand iets wel gedaan zal hebben, dat is funest voor elke probleemoplossing.
Bovendien had die jongen daar ter plekke wel een reden om dat te checken, dus waarom niet aan de telefoon al? Had mij 100km rijden gescheeld.
Dat het onnozel van mijn kant is, sois, maar hij had het best kunnen vragen voor hij een klant een halve middag bezig houdt met zoiets.
Ach gut... Nou, lucht het op? Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
Oja sorrry [...]
Zo dat is eruit.
Ja, gelukkig. En jij bedankt voor je constructieve bijdragen.quote:Fijn dat je probleem is opgelost.. Was wel echt moeilijk ja
Het was dezelfde jongen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Omdat die vent aan de lijn net als jou een 'kantoor mens is en dan niet echt snapt .. En die vent aan de balie krijgt de hele dag suffe mensen met simpele problemen
Zelden zo'n kneus gezien inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje, wat een klapmongool ben jij.
Dat is wel jammer. Sommige nummers klinken toch echt wel veel beter met een andere equalizer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee dat is echt een itunes instteling volgens mij hoor ..
En met wat voor geluidsset speel jij FLAC af?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:47 schreef mitchelll0181 het volgende:
.., tja naja mp3 sucks sowieso..
Kwa geluids kwaliteit
Flac ftw
No one? Of mag dit hier eigenlijk niet gevraagd worden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:22 schreef VASND het volgende:
Nu al een paar keer gehad dat ik heb moeten herstellen op mn 4S omdat Cydia tweaks vastlopen/crashen en dan ben ik alle tweaks weer kwijt.
Is er geen manier om die te backuppen?
Dit of xBackup.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:25 schreef VASND het volgende:
Idd interessant in een iPhone topic.
[..]
No one? Of mag dit hier eigenlijk niet gevraagd worden?
Yes, xBackup doet 't m! Thanks.quote:
xBackup is inderdaad de betere.quote:
Kijk nog eens een keerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef shhulp het volgende:
[..]
het zit er dus op.. zoals ik het plaatje moet geloven..
kan het bij kracht zetten van je duim dan naar de klote gaan denk je?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:52 schreef shhulp het volgende:
Hoe verwijder je je account uit fucking Waze ?
nu ken iedereen mij volgen...
quote:
How can I delete my account and all info from waze?
Send in a support ticket via the Quick Help form at http://www.waze.com/support with your Waze username and registered email address.
Het is nu toch juist handiger? Switchen met 1 tap ipv 2quote:Op zondag 12 februari 2012 09:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja , die tabbladen zijn echt gruwelijk verkeerde keuze in safari. zoals het bij mijn ipad op ios4 werkte vond ik perfect. waarom kan ik dat niet instellen dat het nog zo werkt
nee. stel je hebt 9 tabs open. lastig zien wat welke is. bij de ipad (weet niet of het ook bij de iphone zo werkte?) klikte je waarna je 9 icoontjes zag. heel makkelijk. ik mis dat overzicht met plaatjes. je kunt nog wel plaatjes krijgen maar dan 1 per keer. irriquote:Op zondag 12 februari 2012 13:47 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Het is nu toch juist handiger? Switchen met 1 tap ipv 2
er zijn 2 manieren die volgens mij beiden voor praktisch alles werken. manier 1 - die ik niet gebruik - is hem jailbreaken en dan gewoon lekker vlc. manier 2 is alles standaard houden en dan moet je gewoon alles in het goede formaat aanleveren - maw handbrake of hoe het heet en converteren. uiteindelijk is dat praktischer imo omdat jailbreaken irri is met updates en andere troep. gewoon aanpassen aan de apple defaults en het werkt zoals het beoogd is. maar ok smaken verschillen, ik mis vlc op de marketplace ook wel watquote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef KNAK het volgende:
Gebruikt iemand een andere video player dan die er standaard in zit??
Ik heb er 2, Flexplayer en Keyplayer, en als ik dan video's wil toevoegen (pakweg 300 gedownloade youtube vids) komen er meldingen dat er geen ruimte is, terwijl dat wel zo is.
De gebruikte manier van het toevoegen van video's : Naar Devices (je iPhone in Itunes rechts), dan naar APPS (bovenaan, tussen INFO en TONES in) om daaar vervolgens helemaaal naar beneden te scrollen. Daar kan je het e.e.a. toevoegen aan je al geinstalleerde apps. Daar selecteer ik de player en sleep ik alle video's in het veld rechts er in.
Dat laatste lukt dus niet. Iemand een idee waarom??? Zit daar een limiet aan?
Video;s toevoegen op de normale manier (Library) lukt wel maar dan moet ik alles constant converten waar ik geen zin in heb...
Iemand?
Ik gebruik Ace player. Speelt alles zonder problemen.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:12 schreef KNAK het volgende:
Gebruikt iemand een andere video player dan die er standaard in zit??
Ik heb er 2, Flexplayer en Keyplayer, en als ik dan video's wil toevoegen (pakweg 300 gedownloade youtube vids) komen er meldingen dat er geen ruimte is, terwijl dat wel zo is.
De gebruikte manier van het toevoegen van video's : Naar Devices (je iPhone in Itunes rechts), dan naar APPS (bovenaan, tussen INFO en TONES in) om daaar vervolgens helemaaal naar beneden te scrollen. Daar kan je het e.e.a. toevoegen aan je al geinstalleerde apps. Daar selecteer ik de player en sleep ik alle video's in het veld rechts er in.
Dat laatste lukt dus niet. Iemand een idee waarom??? Zit daar een limiet aan?
Video;s toevoegen op de normale manier (Library) lukt wel maar dan moet ik alles constant converten waar ik geen zin in heb...
Iemand?
Ik heb het gedaan bij mijn iphone4 maar het is een helse klus. Je moet wat speciale schroevendraaiertjes hebben en vooral veel mogelijkheden om te sorteren want je moet alles inclusief logic board eruit schroeven en elk schroefje is anders..quote:Op maandag 13 februari 2012 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb net een nieuw scherm voor m'n 4S gehaald. Straks maar een poging doen die erin te zetten.
Nieuwe batterijen krijgen pas na een paar loadcycles hun volledige capaciteit.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:18 schreef shhulp het volgende:
wat is deze?mijn accu gaat met de dag langer mee ofzo?
gistermiddag 14:00 van stekker gehaald.. nu nog 26%
terwijl ik hem eerst na 10 uur al op stroom moest gooien ofzo..
in elk geval niet zo lang
Hey hier nog 1 heel irritant (tmobile) kunnen er niets mee zeggen ze..quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Mij ook, maar het aparte is wel dat mijn abonnement gewoon verlengd is, en dat ik dus al lang bij dezelfde provider zit. Het probleem is pas begonnen met mijn iPhone.
Utrecht Centraal toevallig?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:36 schreef no1uknow het volgende:
T-Mobile is en blijft dramatisch op grote treinstations.
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fixed:
[ afbeelding ]
Het was inderdaad een takkewerk. En ik heb nog een onderdeel over waarvan ik niet meer kan terugvinden waar het moet
Netjes (voor zover ik kan oordelen, qua kwaliteit)!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Fixed:
[ afbeelding ]
Het was inderdaad een takkewerk. En ik heb nog een onderdeel over waarvan ik niet meer kan terugvinden waar het moet
Jup, dat is het belangrijkste. Ik heb meteen alles gecheckt: camera, flits, frontfacing camera, geluid, wifi, 3G, locations. Hij reageert ook net zo goed op aanraking als het vorige scherm. Het is geen OEM, maar voor 50 euro zal ik niet klagenquote:
Het is inderdaad een goed scherm. Hij lijkt iets minder fel te gaan dan het origineel, maar ik heb anderhalf uur in een slecht verlichte kamer tegen spots in lopen kijken, dus daar kan het ook aan liggen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:25 schreef LompeHork het volgende:
Netjes (voor zover ik kan oordelen, qua kwaliteit)!
Precies. Zolang alles werkt, vind ik het ook niet erg. Ik vind het alleen bizar dat ik in de step-by-step guide van ifixit helemaal niet terug kan vinden waar ik het vandaan hebquote:Ah, onderdelen over, volgens mij heeft iedereen dat altijd
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hallon Ik ben steve Jobs 5 nieuwe iphones dit jaar!
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef ovoxo het volgende:
Weet iemand of een nieuwe iPhone wordt uitgebracht dit jaar?
Iemand zal dat vast weten... Tim Cook is wel een goede gok.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef ovoxo het volgende:
Waarschijnlijk niet. Vooral dankzij Samsung heeft Android het laatste jaar een flinke opmars gehad, en de Apple-top is zo geschrokken van de negatieve reacties op de iPhone 4S dat is besloten om dit jaar geen nieuwe iPhone uit te brengen en alle tijd te steken in een volledig redesign van zowel de iPhone hardware als iOS. Je kunt tegen juli/augustus 2013 een nieuwe iPhone verwachten die alles zal veranderen. Alweer.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef ovoxo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hem?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:16 schreef killfrenzy het volgende:
ja we hebben het begrepen hoor. idiote met zijn allen door hem allemaal te quote
Je hebt toch wel aan je mama gevraagd of je mag internetten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:16 schreef killfrenzy het volgende:
ja we hebben het begrepen hoor. idiote met zijn allen door hem allemaal te quote
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:16 schreef killfrenzy het volgende:
Kansloze app zegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Morgen komt Clear! Ziet er erg vet uit.
http://www.realmacsoftware.com/clear/
Een mooie/originele interface?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:20 schreef jpjedi het volgende:
Zou niet weten wat het toevoegt tov kalender/tasks/notes..
Heb ik zo'n simpel leven ?? Het enigr wat op mijn agenda staat voor een dag is wakker worden werken eten slapen..quote:
Jij hebt geen to-do lists?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Heb ik zo'n simpel leven ?? Het enigr wat op mijn agenda staat voor een dag is wakker worden werken eten slapen..
Ga je echt vergeten boodcshappen te halen ?
Het is meer werk om alles bij te houden wat je moet doen als het gewoon simpelweg doen ..
Leuk voor de control freaks .. Nothing more
Vindt ik
Uuh, die bankzaken die je moet doen, dat kadootje dat je moet kopen voor je moeder, dat ene ding dat je echt nodig hebt en moet kopen als je weer naar de winkel gaat..dat zijn allemaal dingen die op zo'n lijstje moeten. Ik heb elke dag wel een todo list, en dan heb ik ook nog mijn werk waar ik ook 100 dingen op een todolist zet, elke dag opnieuw.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik ben vanochtend opgestaan, mn dingen gedaan, naar mn werk gegaan, dalijk naar huis, eten tv kijken internetten slapen ..
Duss .. To do list voor wat ..
Die ene keer dat ik boodschappen moet halen..
dan ben je denk ik een uitzonderingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wow nee man ... Zou helemaal gek worden ..
Bankzaken te betalen liggen in een bakje op mn bureau dus dat is niet te missen ..
En voor de rest heb k echt geen lijstje nodig ..
Er zijn genoeg mensen die dat wél hebben en voor die mensen denk ik dat het een mooie app is. Ik heb zelf altijd veel to-do's en dit ziet er makkelijk en overzichtelijk uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik ben vanochtend opgestaan, mn dingen gedaan, naar mn werk gegaan, dalijk naar huis, eten tv kijken internetten slapen ..
Duss .. To do list voor wat ..
Die ene keer dat ik boodschappen moet halen..
Nou dan neem jij die App niet.... klaar!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wow nee man ... Zou helemaal gek worden ..
Bankzaken te betalen liggen in een bakje op mn bureau dus dat is niet te missen ..
En voor de rest heb k echt geen lijstje nodig ..
Ik denk dat dit de vraag wasquote:Op maandag 13 februari 2012 17:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hey hier nog 1 heel irritant (tmobile) kunnen er niets mee zeggen ze..
Ben al aan het kijken voor iets anders.
Mare nog iets.. heb een oldskool iphone 3 g (op zich werkt ie nog redelijk) mare ineens bij iedereen standaard beltoon? wtf, mijn ingestelde beltoon staat wel actief maar wordt echter niet afgespeeld..
Manlief met iphone 4 heeft hetzelfde.. we hebben beide geen recente updates of iets gehad??
iemand ? aan/uit, sim, gereset het heeft allemaal geen baat gehad tot nu toe.
Ja dat staat ie gewoon, tis zo vaag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Check in iTunes eens of die ringtone nog wel op je toestel staat.
Kijk eens bij je contacten welke ringtone daar staat ingesteldquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat staat ie gewoon, tis zo vaag.
Thanks voor het meedenken
ja dus degene die de bedoeling was om af te spelen, maar hij speelt het niet af, hij gaat gewoon naar iets andersquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:41 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Kijk eens bij je contacten welke ringtone daar staat ingesteld
Harde reset al geprobeerd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja dus degene die de bedoeling was om af te spelen, maar hij speelt het niet af, hij gaat gewoon naar iets anders
Tis trouwens gewoon een iphone standaard toon, maar tis gewoon raar waarom ie wat anders afspeelt dan wat er staat.
Ik was al klaar met mijn foon maar nu eigenlijk helemaal!
yupsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Harde reset al geprobeerd?
Zou niet moeten kunnen, herstelt via iTunes zonder reservekopie al geprobeerd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
yups
zelfs de fabriekstand en alles opnieuw toewijzen is aan bod geweest, hij doet het gewoon niet\
Gekke is dat met sms het wel werkt
Ik denk dat ie gewoon een beetje op aan het raken is.. hij is van begin 2009
hmm dat volgens mij niet, wel oude kopies enzo en totale fabriekstand. mare lijkt me niet dat dat ineens de oplossing zou zijn,. ik probeer dat morgen ff , thanksquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou niet moeten kunnen, herstelt via iTunes zonder reservekopie al geprobeerd?
Je bent alleen wel álles kwijt, misschien heb je dat er niet voor over. Je krijgt hem dan alsof je hem niet uit de doos pakt zegmaarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hmm dat volgens mij niet, wel oude kopies enzo en totale fabriekstand. mare lijkt me niet dat dat ineens de oplossing zou zijn,. ik probeer dat morgen ff , thanks
Als je een jailbreak heb wel, en het moeten geen hele grote bestanden zoals films zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef Santello het volgende:
Kan ik mijn iphone 4 als modem gebruiken voor een laptop? Het gaat om 5 minuten internet die ik misschien nodig ga hebben om een aantal dingen te downloaden.
Je kunt toch gewoon persoonlijke hotspot gebruiken en je Laptop via Wifi met je iPhone laten verbinden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef Santello het volgende:
Kan ik mijn iphone 4 als modem gebruiken voor een laptop? Het gaat om 5 minuten internet die ik misschien nodig ga hebben om een aantal dingen te downloadn.
Is afhankelijk van providerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon persoonlijke hotspot gebruiken en je Laptop via Wifi met je iPhone laten verbinden?
(Ik kan dat twel, geen idee of dat telco afhankelijk is)
Kan dat met een T-mobile i-150 abo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is afhankelijk van provider
Geloof het niet, bij T-mobile moet je 5 of 10 euro per maand extra betalen voor gebruik van hotspot. Met jailbreak kan dit echter wel gratisquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Kan dat met een T-mobile i-150 abo?
Hoe kom je aan die gratis spellen? waar komen de meldingen dat bepaalde apps gratis zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:28 schreef Baghdaddy het volgende:
Voor de race game liefhebbers:
[ afbeelding ]
Cro-Mag Rally is vandaag gratis, geinig spel.
Het staat letterlijk in zijn link. Op FAAD.com (free app a day) heb je elke dag een gratis app.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:53 schreef KNAK het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die gratis spellen? waar komen de meldingen dat bepaalde apps gratis zijn?
Dat bestaat natuurlijk al een tijdje; Appshopper.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:14 schreef kikoooooo het volgende:
AppZapp HD![]()
Daar kun je ook aangeven dat je geinformeerd wil worden over pricedrops van apps die je wilt hebben, maar eigenlijk te duur vindt
alleen als je kpn hebt gaat dat lukken en anders via mywii thethermequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef Santello het volgende:
Kan ik mijn iphone 4 als modem gebruiken voor een laptop? Het gaat om 5 minuten internet die ik misschien nodig ga hebben om een aantal dingen te downloaden.
MyWi is zo duurquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:57 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
alleen als je kpn hebt gaat dat lukken en anders via mywii thetherme
Source pleasequote:
Al een andere sim geprobeerd ? Anders is je sim slot een beetje gaar vrees ik ..quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:21 schreef Relevant het volgende:
Ik heb met mijn 3gs een probleem. Als ik uit een gebouw loop moet ik opeens mijn sim kaart ontgrendelen en soms leest hij mijn simkaart niet. Dan moet ik de iphone opnieuw starten en dat is best wel irritant
Hoe kan ik dit oplossen?
Hij werkt niet, hij ziet niet dat ik een 'license' hebquote:
Die zou je wel moeten hebben. Zoek anders via de PC naar MyWi 5 .deb file en pleur die op je telefoon. Dan kan je het installeren zonder Cydia.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij werkt niet, hij ziet niet dat ik een 'license' heb
Herstellen en opnieuw jailbreaken is de snelste manierquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:31 schreef Skv het volgende:
Alle apps en repo's zijn weg uit Cydia. En ik krijg een com.memdefrag error![]()
Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen?
En toch zal je het moeten doenquote:
Die 80 eurocent doet het hem wel ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:52 schreef kilozout het volgende:
Waarom is Whatsapp niet meer gratis?
www.ifixed.nlquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:35 schreef NicoKr het volgende:
Nu is mijn aan/uit knop kapot van mijn iPhone 3Gs. Kan ik ergens op internet zo'n knopje kopen? Dan kan ik hem zelf weer maken. Als dat niet mogelijk is, waar kan ik hem dan, het liefst zo goedkoop mogelijk, laten repareren?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:52 schreef kilozout het volgende:
Tsja even doorsparen hequote:Op woensdag 15 februari 2012 17:52 schreef kilozout het volgende:
quote:
quote:
Dit is mijn eerste iPhone, ik dacht eerst dat je alleen kon betalen met Credit Card.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:53 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die 80 eurocent doet het hem wel ja.
Shit verdomme. Al die tijd niet in de buurt van een WiFi signaal geweest en nu is het niet meer gratisquote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:29 schreef kikoooooo het volgende:
http://itunes.apple.com/nl/app/id439438619?mt=8&affId=1744357
Snapseed pricedrop van 3,99 naar gratis.
Als je op iOS 5 draait welquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:16 schreef cherrycoke het volgende:
vraagje al mijn contacten staan in Gmail, is er een manier om dit te syncen met me iphone?
hoequote:Op woensdag 15 februari 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je op iOS 5 draait wel
Instellingen > Mail > Account selecteren > Contacten aanzettenquote:
hij vraagt om passwordquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Instellingen > Mail > Account selecteren > Contacten aanzetten
Zijn de hostnaam en SMTP ook goed ingevoerd?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hij vraagt om password
maar geeft steeds password incorrect terwijl ik dit juist invoer...
Ik zei toch alleen iOS5..quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:41 schreef cherrycoke het volgende:
http://support.google.com(...)=14252&answer=138740 ik moet het zo doen omdat iphone oude en 3.1.3
Ik zie geen enkele waardering voor onze hulp. Bij deze mag je het uitzoekenquote:
dat was meer frustratie na het intikken van me wachtwoord 25 keerquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele waardering voor onze hulp. Bij deze mag je het uitzoeken
Mooiquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:58 schreef cherrycoke het volgende:
bedankt het is gelukt via itunes!
Lijkt me stugquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:35 schreef n8n het volgende:
Dafuq, 3GS van m'n chick is sneller dan m'n 4S
Wel met het openen van veel apps, reageerde sneller op de home-knop. Animatie gaat bij mij wel soepeler maar het duurt iets langer tot deze begint. Beide 5.0.1quote:
Heb je misschien veel apps in berichtgeving aan staan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Wel met het openen van veel apps, reageerde sneller op de home-knop. Animatie gaat bij mij wel soepeler maar het duurt iets langer tot deze begint. Beide 5.0.1
Heeft 1 van de 2 een jailbreak ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:48 schreef n8n het volgende:
[..]
Wel met het openen van veel apps, reageerde sneller op de home-knop. Animatie gaat bij mij wel soepeler maar het duurt iets langer tot deze begint. Beide 5.0.1
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is een nieuwe tweak uitgekomen waarmee ze voor altijd bruikbaar zijn
(iPhoneclub).quote:Daarnaast zal het een klus zijn om de tokens up-to-date te houden. De eerste token die wij op een iPhone 4 kregen, bleek maar een halve dag geldig te zijn.
Ik wil graag Siri werkend krijgen d.m.v AssistedConnected. Hier heb ik iemand voor nodig die me eenmalig zo een key kan doorsturen. Als je dat voor me zou willen doen heb ik indien je dat wil nog 50 euro AdWords liggen hier. Alvast bedanktquote:
Pff dat zuigt.quote:
Nee sorry wil liever geen aan mijn gekoppelde telefoon key uitdelen ..quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil graag Siri werkend krijgen d.m.v AssistedConnected. Hier heb ik iemand voor nodig die me eenmalig zo een key kan doorsturen. Als je dat voor me zou willen doen heb ik indien je dat wil nog 50 euro AdWords liggen hier. Alvast bedankt
Is te begrijpen, alsnog bedanktquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:18 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee sorry wil liever geen aan mijn gekoppelde telefoon key uitdelen ..
Ik kan je misschien wel helpen met de 4S van een vriend, hoe krijgt men zo'n key?quote:
Bedankt voor het aanbod maar ik heb al iemand gevonden via het internetquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:58 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik kan je misschien wel helpen met de 4S van een vriend, hoe krijgt men zo'n key?
Oke! Kan je met zo'n key Siri permanent werkend krijgen op de 4? Dan kan ik het namelijk op mijn toestel doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar ik heb al iemand gevonden via het internet
Werkt je PC weer goed?
Nee is niet permanent, de key werkt voor maximaal 1 dagquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:12 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Oke! Kan je met zo'n key Siri permanent werkend krijgen op de 4? Dan kan ik het namelijk op mijn toestel doen.
Ja, werkt helemaal goed! Bedankt voor je oplossing nogmaals, Ubuntu heeft mij gered. En heel mooi dat W7 alle drivers automatisch pakt
.
Het is een stap vooruit, als ze nou iets maken dat het doorsturen van keys een routine wordt zou het interessant wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:18 schreef killfrenzy het volgende:
1 dag maar? Dan is het toch de moeite niet waard? Ben benieuwd wanneer de jailbreakers een oplossing vinden.
Ben je jailbroken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef kilozout het volgende:
Is er een applicatie die netjes kan bijhouden welke applicaties gebruik maken van internet?
Ik kan het zelf niet echt vinden..
Dan heb ik geen oplossing, sorryquote:
Er is een update aan het plaatsvinden. Morgen opnieuw proberen. Als je trouwens op een iPhone 4 zit of iTouch 4g is het het niet waardquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:13 schreef ShevaJB het volgende:
Ik probeer GTA III te downloaden maar krijg steeds de volgende melding: Het artikel wordt momenteel gewijzigd. Probeer het later nog eens.
Heb een iphone 4, maar voor die 79 cent zal het wel niet tegenvallen toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is een update aan het plaatsvinden. Morgen opnieuw proberen. Als je trouwens op een iPhone 4 zit of iTouch 4g is het het niet waard
Ik vind het het niet waard. Alles lagt best hard.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:23 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Heb een iphone 4, maar voor die 79 cent zal het wel niet tegenvallen toch?
Jammer... Maar vanwege de nostalgie ga ik 'm toch proberen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het het niet waard. Alles lagt best hard.
Ja, het is wel heel leuk om te herleven inderdaad!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Jammer... Maar vanwege de nostalgie ga ik 'm toch proberen.
Controls zijn wel altijd ruk jammergenoeg. Niet alleen met GTAquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Op de iPhone 4S loopt hij heerlijk. Topspel!
Zelfs dat vind ik bij GTA op de iPhone wel meevallen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Controls zijn wel altijd ruk jammergenoeg. Niet alleen met GTA
bumper. that's it. en een yamaha dock met cd speler en radio. omdat handig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hebben jullie nog must-have iPhone tweaks voor mij?
Ik bedoel softwartweaksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bumper. that's it. en een yamaha dock met cd speler en radio. omdat handig.
Safari fullscreen => multitask gestures en groter beeldquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik bedoel softwartweaks
Alsnog bedant voor de suggesties
Thanks!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Safari fullscreen => multitask gestures en groter beeld
Zephyr => multitasken zoals op de Nokia N9
FolderEnhancer/infinifolder
Unified iPod => voegt Music en Video's weer samen tot een iPod-applicatie
MxTube => YouTube downloader
Heb ik allemaalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:16 schreef killfrenzy het volgende:
Zeppelin > Provider logo veranderen
Winterboard > Cydia app voor thema's
MakeItMine > Eigen naam i.p.v provider linksboven
Graviboard > Icons zweven rond en bewegen met de houding van je telefoon.
iFile > Bestanden van je telefoon openen, uitpakken en bewerken (heel handig).
Ja, vind die WP7 theme mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |