addblocker?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Meer mensen trouwens waarbij de MyAT van FOK! niet meer werkt?
Yep had ik ook! Zelfde gedaan als bovenstaande oplossing en t is gefixt!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Meer mensen trouwens waarbij de MyAT van FOK! niet meer werkt?
yep. En het werkt super volgens de reacties:$quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dus Chrome nu ook op de Android? Dit zal waarschijnlijk nooit voor de iPhone uitkomen, in de appstore.
Chrome is op ieder vlak beter, qua mobiel browsen en op de desktopquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:04 schreef KNAK het volgende:
Is Safari niet goed dan? Opera is er ook nog als alternatief, ook sappig ":P
Waarom?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Chrome is op ieder vlak beter, qua mobiel browsen en op de desktop
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja!
cookies gewist en history, problem solved
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef nelisb het volgende:
Cookies wissen is inderdaad de oplossing.
Dat deed inderdaad de trick.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yep had ik ook! Zelfde gedaan als bovenstaande oplossing en t is gefixt!
Mij ook, maar het aparte is wel dat mijn abonnement gewoon verlengd is, en dat ik dus al lang bij dezelfde provider zit. Het probleem is pas begonnen met mijn iPhone.quote:
Dankje!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja!
cookies gewist en history, problem solved
Vraag een nieuwe sim-kaart aan. Kan best dat die problemen geeft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Mij ook, maar het aparte is wel dat mijn abonnement gewoon verlengd is, en dat ik dus al lang bij dezelfde provider zit. Het probleem is pas begonnen met mijn iPhone.
Ik heb geen iPhone, maar wel hetzelfde probleem dat MyAT niet meer update. Alleen bij mij helpt het verwijderen van cache/cookies/history nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat deed inderdaad de trick.
Ja klopt allemaal, maar uit- en inschakelen werkt ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmm ... Duss cookies gewist ? Je moet daarna opnieuw inliggen op fok klipt dat ? Ff cookies resetten en ff opnieuw opstarten mischien
Lolquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dannnuuuuhhh weet k t nie meer .. Iphone kopen ?
Nogal..quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
na 2 jaar blackberry een iphone .. Ja dat moet wel heel bevrijdend voelen
Promotiemedewerker bij Apple? Nee? Dan is het eng wat je doet.quote:
Doodeng.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:20 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Promotiemedewerker bij Apple? Nee? Dan is het eng wat je doet.
Heb ik met Android ook. Apps zijn overgewaardeerd. Voorbeeld is Wordfeud dat inderdaad wel aardig is maar niemand zet thuis zijn scrabblebord nog op tafel maar op het mobieltje is het ineens helemaal je dat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:08 schreef KNAK het volgende:
Toen ik nog een Nokia/Motorolla bezitter was heb ik met enige jaloezie gekeken naar het aanbod van apps voor de iPhone. Nu ik dat apparaat zelf heb vind ik het toch wel meevallen. 500.000 apps en ik kom niet verder dan 2 a 3 'pagina's' aan apps waarvan ik 75% nauwelijks zal gebruiken
Dat is totaal niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
maar niemand zet thuis zijn scrabblebord nog op tafel maar op het mobieltje is het ineens helemaal je dat.
Dan download je de verkeerde apps.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 02:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb ik met Android ook. Apps zijn overgewaardeerd.
Ligt eraan wat je gebruikt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:08 schreef KNAK het volgende:
Toen ik nog een Nokia/Motorolla bezitter was heb ik met enige jaloezie gekeken naar het aanbod van apps voor de iPhone. Nu ik dat apparaat zelf heb vind ik het toch wel meevallen. 500.000 apps en ik kom niet verder dan 2 a 3 'pagina's' aan apps waarvan ik 75% nauwelijks zal gebruiken
touch laagje zit toch op het glas neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:26 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Als je door het glas komt dan doet hij het denk ik niet meer nee
het zit er dus op.. zoals ik het plaatje moet geloven..quote:
hoop ook dat de kans klein is.. heb ding nu net een week.. ben er helemaal verliefd opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Alles kan .. Wel kleine kans hoor denk ik ...
nou, iemand trok um uit men handen en beetje trekken aant ding en dan komt er natuurlijk druk op het touchscreen.. en ik heb dan zo'n drang in mn hoofd datk ga denken dat ie naar de klote kan zijn.. gewoon pure angst.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:18 schreef mitchelll0181 het volgende:
Problemen ermee dan , o wou je et weten om te voorkomen haha
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:22 schreef shhulp het volgende:
[..]
nou, iemand trok um uit men handen en beetje trekken aant ding en dan komt er natuurlijk druk op het touchscreen.. en ik heb dan zo'n drang in mn hoofd datk ga denken dat ie naar de klote kan zijn.. gewoon pure angst.
klopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee zo erg ist niet maar je moet toch is praten met je vrienden als ze een apparaat van 500 euro uit je handen rukken..
Nieuwe vrienden zoeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee zo erg ist niet maar je moet toch is praten met je vrienden als ze een apparaat van 500 euro uit je handen rukken..
Firmware update of herstel uitvoeren. Gebeurt niks met je garantie (als je het via iTunes doet).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:53 schreef lezzer het volgende:
Het probleem met "geen simkaart" bij een iPhone 4s, klinkt dat bekend hier?
En, wat kan ik er mee doen?
Ik lees over een firmware update doen, maar dat dan je garantie weg is?
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om mijn zakelijke toestel op te gaan sturen en weken lang kwijt te zijn.
Dat is (vrij) risicoloos? Ik heb al een backup gemaakt via iTunes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:23 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Firmware update of herstel uitvoeren. Gebeurt niks met je garantie (als je het via iTunes doet).
We hebben hier nog nooit 2e hands gekregen, altijd nieuw in het plastic, voor zover dat wat waard is,quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is (vrij) risicoloos? Ik heb al een backup gemaakt via iTunes.
KPN zegt (heeft inmiddels gebeld) dat je er mee naar de zaak moet en dat ze dan eerst kijken of ze kunnen resetten, en anders krijg ik een nieuw toestel.
Zo'n nieuw toestel zie ik niet zo zitten, want 9 van de 10 keer krijg je volgens mij een tweedehandse met iemand anders z'n rommel er op. Kan ik weer terug naar die zaak
Is "herstellen" hetzelfde als "resetten"? En, ben ik dan al mijn spulletjes (contacten etc) kwijt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:34 schreef Baghdaddy het volgende:
Je kan gewoon updaten of herstellen voa iTunes zonder je garantie te verliezen.
Dit is een beta versie die er op zou moeten. Het apparaat zelf zegt dat alles up te date is.quote:Sterker nog, het wordt sterk aangeraden altijd de nieuwste firmware te hebben.
Oh, dat is zeker geruststellendquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
We hebben hier nog nooit 2e hands gekregen, altijd nieuw in het plastic, voor zover dat wat waard is,
Toch t eerste wat je doet ..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:59 schreef lezzer het volgende:
Ok, iets heel onnozels... Het was de simkaart. Een keer die kaart er uit en er in en het was opgelost.
Jammer dat die jongen dat niet aan de telefoon al opperde, maar dat we daar helemaal voor naar de winkel moesten.
Stom misschien dat we daar zelf niet aan gedacht hadden, maar als je googlet op die melding, krijg je oplossingen met die firmware, en niet dat met die kaart er in en er uit
Ja, vind je?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Toch t eerste wat je doet ..gawd
Ik hoop in ieder geval dat je niet op een helpdesk werktquote:
helpdeskenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat je niet op een helpdesk werkt
Iets aannemen dat iemand iets wel gedaan zal hebben, dat is funest voor elke probleemoplossing.
Omdat die vent aan de lijn net als jou een 'kantoor mens is en dan niet echt snapt .. En die vent aan de balie krijgt de hele dag suffe mensen met simpele problemenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat je niet op een helpdesk werkt
Iets aannemen dat iemand iets wel gedaan zal hebben, dat is funest voor elke probleemoplossing.
Bovendien had die jongen daar ter plekke wel een reden om dat te checken, dus waarom niet aan de telefoon al? Had mij 100km rijden gescheeld.
Dat het onnozel van mijn kant is, sois, maar hij had het best kunnen vragen voor hij een klant een halve middag bezig houdt met zoiets.
Ach gut... Nou, lucht het op? Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
Oja sorrry [...]
Zo dat is eruit.
Ja, gelukkig. En jij bedankt voor je constructieve bijdragen.quote:Fijn dat je probleem is opgelost.. Was wel echt moeilijk ja
Het was dezelfde jongen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Omdat die vent aan de lijn net als jou een 'kantoor mens is en dan niet echt snapt .. En die vent aan de balie krijgt de hele dag suffe mensen met simpele problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |