addblocker?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Meer mensen trouwens waarbij de MyAT van FOK! niet meer werkt?
Yep had ik ook! Zelfde gedaan als bovenstaande oplossing en t is gefixt!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Meer mensen trouwens waarbij de MyAT van FOK! niet meer werkt?
yep. En het werkt super volgens de reacties:$quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dus Chrome nu ook op de Android? Dit zal waarschijnlijk nooit voor de iPhone uitkomen, in de appstore.
Chrome is op ieder vlak beter, qua mobiel browsen en op de desktopquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:04 schreef KNAK het volgende:
Is Safari niet goed dan? Opera is er ook nog als alternatief, ook sappig ":P
Waarom?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Chrome is op ieder vlak beter, qua mobiel browsen en op de desktop
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja!
cookies gewist en history, problem solved
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef nelisb het volgende:
Cookies wissen is inderdaad de oplossing.
Dat deed inderdaad de trick.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yep had ik ook! Zelfde gedaan als bovenstaande oplossing en t is gefixt!
Mij ook, maar het aparte is wel dat mijn abonnement gewoon verlengd is, en dat ik dus al lang bij dezelfde provider zit. Het probleem is pas begonnen met mijn iPhone.quote:
Dankje!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja!
cookies gewist en history, problem solved
Vraag een nieuwe sim-kaart aan. Kan best dat die problemen geeft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Mij ook, maar het aparte is wel dat mijn abonnement gewoon verlengd is, en dat ik dus al lang bij dezelfde provider zit. Het probleem is pas begonnen met mijn iPhone.
Ik heb geen iPhone, maar wel hetzelfde probleem dat MyAT niet meer update. Alleen bij mij helpt het verwijderen van cache/cookies/history nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat deed inderdaad de trick.
Ja klopt allemaal, maar uit- en inschakelen werkt ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmm ... Duss cookies gewist ? Je moet daarna opnieuw inliggen op fok klipt dat ? Ff cookies resetten en ff opnieuw opstarten mischien
Lolquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dannnuuuuhhh weet k t nie meer .. Iphone kopen ?
Nogal..quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
na 2 jaar blackberry een iphone .. Ja dat moet wel heel bevrijdend voelen
Promotiemedewerker bij Apple? Nee? Dan is het eng wat je doet.quote:
Doodeng.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:20 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Promotiemedewerker bij Apple? Nee? Dan is het eng wat je doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |