it kin krektquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
Suggestieve TT, volgende wordt it giet net oan?
Niet hier in de open gebieden. Wind maakt het erg koudquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef michiel_merk het volgende:
net even buiten geweest bij -3 graden dat voelt gewoon mild aan
Als het zo door gaat, gaat het niet door. 't gaat te snel dooien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:26 schreef Don_Vanelli het volgende:
Suggestieve TT, volgende wordt it giet net oan?
twitter:p_paulusma twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 21:25:29IJs is bij mij nu 15 cm. Vanavond, vannacht, morgenochtend kans op gladheid. Maandag lichte dooi. reageer retweet
Dankquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef YazooW het volgende:
Ik heb de header even op tinypic gehost zodat hij het weer doet.
nee daar niet , maar op een beschutte plek in de achtertuin waar ik rook viel het wel meequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niet hier in de open gebieden. Wind maakt het erg koud
Ik las net andere verhalen, dat het donderdag overdag al licht gaat dooien. Even checken...quote:
hoe zit het met zondag dan, dat is het belangrijkste denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:29 schreef YazooW het volgende:
twitter:p_paulusma twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 21:25:29IJs is bij mij nu 15 cm. Vanavond, vannacht, morgenochtend kans op gladheid. Maandag lichte dooi. reageer retweet
Dat noem ik geen ijspegels meer, maar een waterval.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dank![]()
Door die ijspegels ben ik volledig door die datalimiet heen van photobucket
Slechter geworden volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En donderdag weer sneeuw in Friesland.
Dit gaat hem niet worden zo
[ afbeelding ]
ja wind tijdelijk uit het noorden, visbak luchtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Donderdag lijkt er dus ff een dooimoment te zijn, en vervolgens duiken we weer onder de nul.
Die was van vanmiddag toch?quote:
Of zondag. Pro's rijden dan in de vorst, toerrijders met dooi...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:37 schreef YazooW het volgende:
Aan het eind van de pluim zie je de temperaturen weer naar beneden gaan, misschien een tocht rond eind Februari?
Heb het ook het liefst op zondag. Lekker heel de dag voor de buis hangen, ipv op werk. Kan daar niet streamen....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef andreas612 het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
dan MOET het zondag gebeuren
Oudjequote:
Volgens mij niet, is net vernieuwd op de website van het KNMI. Starttijd volgens mij 12 's middags als ik bovenaan kijk (ben verder een leek op het gebied van pluimen)!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die was van vanmiddag toch?
Als het dooit ontstaan er niet direct gevaarlijke situaties. 't is niet zo dat het ijs in enen weg is...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef Sebas1986 het volgende:
[..]
Of zondag. Pro's rijden dan in de vorst, toerrijders met dooi...
Nope nieuwe pluim moet woensdag staanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef Sebas1986 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, is net vernieuwd op de website van het KNMI. Starttijd volgens mij 12 's middags als ik bovenaan kijk (ben verder een leek op het gebied van pluimen)!
Misschien verkeerde plaatje, op de website (en bij mij) staat er in ieder geval wel woensdag boven!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope nieuwe pluim moet woensdag staanstaat nu nog op dinsdag
en daarnaast moeten we de pluim van het noorden hebben de rest boeit even nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope nieuwe pluim moet woensdag staanstaat nu nog op dinsdag
Hoe laat komt die?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:42 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
en daarnaast moeten we de pluim van het noorden hebben de rest boeit even niet
De dooi voor begin volgende week lijkt me vrij zeker, maar de vorst geeft zich ook niet (nog) gewonnenquote:
Die staat nooit op de site van het KNMI, maar volgens mij zijn er wel insiders die 'm hebben hier op het forum?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:42 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
en daarnaast moeten we de pluim van het noorden hebben de rest boeit even niet
Sterker nog, zelfs wanneer de luchttemperatuur boven nul is kan het ijs nog aangroeien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het dooit ontstaan er niet direct gevaarlijke situaties. 't is niet zo dat het ijs in enen weg is...
Zondag starten dan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs wanneer de luchttemperatuur boven nul is kan het ijs nog aangroeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |