quote:16:06 We'll be back at 9am local time tomorrow for day three, featuring Vettel, Hamilton and Alonso trying out their new cars for the first time, and Giedo van der Garde's first appearance in the Caterham.
quote:Heikki Kovalainen is niet blij met de testrol van Giedo van der Garde bij het Caterham F1 Team. De ervaren Fin gaf aan het liefste zelf alle sessies te willen rijden. De Nederlander werd begin deze maand bevestigd als test- en reservecoureur en zal een aantal vrijdagtrainingen voor zijn rekening mogen nemen. Kovalainen en teamgenoot Jarno Trulli zullen dan om en om plaats moeten maken voor Van der Garde. Er wordt nog altijd over gediscussieerd, het is nog steeds open”, aldus Kovalainen tegenover het Finse MTV3. “Ik heb natuurlijk sterk de mening dat we dit niet nodig hebben: ik wil alle sessies rijden.
Niks speciaals. Het ging mij om de verschillende auto's netjes onder elkaar. (plaatje van f1technical gehaald)quote:
Nee, dat is slechts een vin.quote:
Yup, net zoals in 2011.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft dat niet met die super ultra mega mini versnellingsbak te maken?
Het is te hopen dat ze 95 rondjes op deze bandjes hebben gereden want echt heel hard gaan ze ook niet. Voorbandjes zien er ook niet echt lekker uit. Ik vrees met grote vrezen voor weer een RBR jaarquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Check die achterbanden
[ afbeelding ]
quote:Adrian Sutil to appeal against conviction for nightclub incident
Former Formula 1 driver Adrian Sutil is to lodge an appeal against his conviction for grievous bodily harm.
The German, 29, was given an 18-month suspended sentence and 200,000 euro fine last month for injuring Renault F1 team executive Eric Lux.
Sutil's manager Manfred Zimmermann told a German news agency that they felt the judgement was "not appropriate".
The Munich public prosecutor will also appeal, seeking a tougher sentence.
McLaren's Lewis Hamilton is expected to be called to testify at the appeal.
The Englishman was asked to take the witness stand at the last trial on 30-31 January, but declined saying it was too late notice and that he had commitments to the team on those days.
After the verdict Sutil called Hamilton, who was with the former Force India driver on the night in question, a "coward" for not testifying.
The two have been friends for years, but BBC Sport understands their relationship has been strained for some time over the incident.
It is understood Hamilton's position on testifying has not changed - he wants to co-operate and will do so if he is not otherwise committed on the date of the trial.
Lux suffered cuts during the incident in a Shanghai nightclub last April where both he and Sutil were among guests at a party to celebrate Hamilton's victory at the Chinese Grand Prix.
Zimmermann said he felt "many things went against us" at the trial.
Meanwhile, the prosecutor Nicole Selzman believes the sentence was too lenient and wants the probation period to be extended by three months.
Sutil is without a drive in F1 this year after being replaced at Force India by fellow German Nico Hulkenberg.
The team have said that their decision had nothing to do with the court case.
Kapot glas in iemand's gezicht geduwd toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:01 schreef Quisho het volgende:
What the hell, had hier nog niks over gehoord, wtf had Sutil gedaan![]()
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/16952513
[..]
Ze hebben voor 2012 inderdaad de samenstelling van de banden veranderd. Tevens zou het verschil tussen bijvoorbeeld soft en medium minder groot moeten zijn dan in 2011.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Voorbanden zien ook niet meer heel heerlijk uit. Dus ze kunnen bij Pirelli wel eens extreem zachte banden hebben.
Jup. Dat ding gebruiken ze al jaren.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De onboard camera is de bekende T-vorm, wat daar bovenop staat is waarschijnlijk een sensor van Ferrari zelf.
Lijkt me gewoon een pitot-buis om de luchtsnelheid te metenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De onboard camera is de bekende T-vorm, wat daar bovenop staat is waarschijnlijk een sensor van Ferrari zelf.
De teams willen een zo hoog mogelijke neus om zoveel mogelijk lucht onder de auto te kunnen laten stromen voor zoveel mogelijk down force. De hoogte van de tip van de neus is door de fia vastgesteld, zoals het hoogte van het bodywork ter hoogte van de knik. Zodoende krijg dat de teams met dezelfde oplossing komen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb het preseason niet echt gevolgd tot nu toe, maar hoe komt het dat meerdere teams ineens los van elkaar met zo'n "knik" in de neus op de proppen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |