Klopt. Ze hebben ws. alle ontwerpen doorgerekend en denken hiermee het beste aerodynamische pakket te hebben. Ik ben benieuwd.Het gaat al weer kriebelenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef vosss het volgende:
McLaren heeft er vast een reden voor. En die is omdat ze denken dat hun neus beter is.
Of dat daadwerkelijk zo is moet nog blijken natuurlijk, maar ik zie McLaren er niet voor aan om iets te gebruiken waarvan ze weten dat het niet snel is.
Zo jammer dat men toen geen auto kon bouwen die heel bleef. Kimi had dan minstens 3 WC's op zak gehadquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog mooier is Raikonnen in een Mclaren.
'Enkel wat meer knopjes op het stuurwiel' sprak icemanquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo jammer dat men toen geen auto kon bouwen die heel bleef. Kimi had dan minstens 3 WC's op zak gehad
quote:15:29 Back to reality, we have Massa lapping in 1m22s as Raikkonen leaves the pits.
quote:15:29 Only 30 minutes left of his comeback test, with Grosjean taking the car tomorrow. Let's see if Raikkonen has anything dazzling up his sleeve...
quote:15:30 Lotus, you have given him soft tyres and no fuel and said 'go get Schumacher' haven't you...? We're looking for a grandstand finish please.
Niet waarquote:15:39 Massa just left the pits with his Ferrari's rear wing covered in bright green/yellow flow-vis paint, the first time we've seen a team use it at this test.
quote:16:06 We'll be back at 9am local time tomorrow for day three, featuring Vettel, Hamilton and Alonso trying out their new cars for the first time, and Giedo van der Garde's first appearance in the Caterham.
quote:Heikki Kovalainen is niet blij met de testrol van Giedo van der Garde bij het Caterham F1 Team. De ervaren Fin gaf aan het liefste zelf alle sessies te willen rijden. De Nederlander werd begin deze maand bevestigd als test- en reservecoureur en zal een aantal vrijdagtrainingen voor zijn rekening mogen nemen. Kovalainen en teamgenoot Jarno Trulli zullen dan om en om plaats moeten maken voor Van der Garde. Er wordt nog altijd over gediscussieerd, het is nog steeds open”, aldus Kovalainen tegenover het Finse MTV3. “Ik heb natuurlijk sterk de mening dat we dit niet nodig hebben: ik wil alle sessies rijden.
Niks speciaals. Het ging mij om de verschillende auto's netjes onder elkaar. (plaatje van f1technical gehaald)quote:
Nee, dat is slechts een vin.quote:
Yup, net zoals in 2011.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Heeft dat niet met die super ultra mega mini versnellingsbak te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |