Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens leek Lukas alsof hij verstandelijk gehandicapt is. Die blik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd of de nog een afgefikte huiskamer zullen zien?
Ludo kennende haalt wel in no-time wat manschappen voor een pimp-beurt van de huiskamer, geld zat...![]()
iemand moet eens een stamboom maken van de Sandersquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toen iedereen eigenlijk dacht dat Stefano de zoon was van LudoKwaliteitsserie ook
Dat is in Meerdijk heel normaal. Kijk maar naar Laura en Dennis(quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toen iedereen eigenlijk dacht dat Stefano de zoon was van LudoKwaliteitsserie ook
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:50 schreef GSMboy het volgende:
Die oude stijlen waren veel mooier dan deze, dus ik zie het wel zitten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd of de nog een afgefikte huiskamer zullen zien?
Ludo kennende haalt wel in no-time wat manschappen voor een pimp-beurt van de huiskamer, geld zat...
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Smerigste verhaallijn ooit!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:52 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dat is in Meerdijk heel normaal. Kijk maar naar Laura en Dennis()
Ik vond dat ie het sinds dat Edwin in het ziekenhuis lag al erg goed deed.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
LucasHier heeft Ferry Doedens echt wel acteertalent laten zien. Hij deed het zó verschrikkelijk goed!
Danny heeft ook eindelijk eens een goede opmerking, en wat voor één!
Heeft Maxime ook nog wat te lachen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef GSMboy het volgende:
Het was nog een leukere verhaallijn geweest als het hele huis van de Sanders onbewoonbaar was geweest. Lekker in een simpel bungalowtje met de de hele familie, eentje naast Maxime's caravan
Ik beeldde me in hoe die acteur zich moet hebben gevoeld toen ze die scene opnamenquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
LucasHier heeft Ferry Doedens echt wel acteertalent laten zien. Hij deed het zó verschrikkelijk goed!
Danny heeft ook eindelijk eens een goede opmerking, en wat voor één!
Ja, want XTC is natuurlijk ook superverslavend!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]gebruik geen xtc want dan steek je je huis in de fik
Straks moet hij naar een afkickkliniek. Want een paar pilletjes slikken leidt automatisch tot meer drugsgebruik en dan aan de heroïne en dan in de goot. Want ja, zo gaat datjeweettoch?
Ga je nou twijfelen aan de juistheid van GTST?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja, want XTC is natuurlijk ook superverslavend!
Same herequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik beeldde me in hoe die acteur zich moet hebben gevoeld toen ze die scene opnamen
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]gebruik geen xtc want dan steek je je huis in de fik
Straks moet hij naar een afkickkliniek. Want een paar pilletjes slikken leidt automatisch tot meer drugsgebruik en dan aan de heroïne en dan in de goot. Want ja, zo gaat datjeweettoch?
Haha, mijn moeder ook alquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:12 schreef Klipnap het volgende:
Bedankt GTST...
Mijn moeder zit zich nu helemaal op te fokken hoe slecht drugs wel niet zijn. En die denkt nu dat als je XTC neemt je meteen de gordijnen in de fik steekt.
Zo zie je maar hoe GTST invloed heeft op het leven.
Dat vind je nu pas? Ferry heeft zijn verdrietige scènes de afgelopen tijd heel goed gedaan. Vooral rond het vreemdgaan van Edwin met Ron en de dood van Edwin.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, enorm! Als je alleen al naar zo'n pilletje kijkt ben je al verslaafd, laat staan als je het insliktquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ja, want XTC is natuurlijk ook superverslavend!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef qwerty-nl het volgende:
Hebben jullie de shortie al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |