quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Doet best zeer hoor...Ik kan het me heel goed voorstellen! Ik zag het net al voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucas![]()
Of klikspaan Janine.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Jaja, Anton werken. In de kroeg, flirten met de aantrekkelijke barvrouw.
Je kunt er gif op innemen: de cliffhanger is dat Bianca in de Koning Anton aantreft...
openhaard staat wel aan zo te zien.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:32 schreef NoNickOne het volgende:
Of Lucas die het huis in de fik zet
jaquote:
voodoo, al was firestarter toepasselijker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij heet Voodoo, of Firestarter, een van beide.
Hij komt aardig waus over ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Lucas acteert het wel heel goed allemaal.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voodoo, al was firestarter toepasselijker.
Beste opmerking van vanavondquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:38 schreef kwiwi het volgende:
whehehehe Danny"ik ben vader, dat is jou nooit gelukt"
Dat maar dat kind wat ze gebruiken is no way 3 maanden oudquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef Sannne het volgende:
Maarre. Bram is 3 maanden! Hij is in het echt echter een maand of 5/6.. Beetje jammer
Ja, GTST wil weer eens politiek correct doen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef Murmeli het volgende:
Voodoo people heet dat nummer.
Staat op music for the jilted generation.
Alsof je je huis in de fik steekt als je een paar xtc pilletjes slikt
Hell yea!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik ben vader. Dat is jou nog nooit gelukt.
BURN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wil Bing's reactie zienquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:38 schreef kwiwi het volgende:
whehehehe Danny"ik ben vader, dat is jou nooit gelukt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |