Ik ben Friesquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:47 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben Fries![]()
Gelukkig wel import
maar zij, niet maar hun. Komde gij uut Brabant ofwa?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Gelukkignee geintje
Ik heb niks tegen de friesen maar de taal vind ik zo verschrikkelijkMaar hun denken vast hetzelfde over brabanders
Maxime moet met Jef gewoon een reclameiets gaan beginnen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Net pas de aflevering van gisteren gezien.
Bing.![]()
![]()
![]()
![]()
Maxime in de Koning.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Gjin ferkeard wurd oer Fryslân minsken.. At it aant safier is binne jim bliid mei úse logeerkeamers
Kan vanavond niet kijken, wordt morgenmiddag RTLXL..
Zo te horen niet veel goeds over AntonKlote schrijvers..
Onbegrijpelijk dat Friesland bij Nederland hoort. Dialect en accent ok. Maar dit?quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:17 schreef Poesopstokje het volgende:
Gjin ferkeard wurd oer Fryslân minsken.. At it aant safier is binne jim bliid mei úse logeerkeamers
Kan vanavond niet kijken, wordt morgenmiddag RTLXL..
Zo te horen niet veel goeds over AntonKlote schrijvers..
De hedde gij goed gedacht jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar zij, niet maar hun. Komde gij uut Brabant ofwa?
Ok.. 1-0 voor jou.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:21 schreef Poesopstokje het volgende:
Friesland moet maar zelfstandig worden lijkt me zo. Net als vroeger! Gelukkig zijn wij vrijgevig, en hebben we het overgrote deel van Friesland aan jullie gegeven
En wij hebben geen dialect, maar een erkende taal! En daar vallen natuurlijk weer dialecten en accenten onder
Net bij het nieuws zeiden ze 20.30, is het nou weer vervroegd? Ik vind het nou wel een beetje overdreven hoor. F *ck die elfsteden tocht!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:53 schreef James1988 het volgende:
Vanaf 20:00 live op RTL 4 de persconferentie over de Elfstedentocht. GTST zal wel niet doorgaan dus
Niks fuck it....quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:55 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Net bij het nieuws zeiden ze 20.30, is het nou weer vervroegd? Ik vind het nou wel een beetje overdreven hoor. F *ck die elfsteden tocht!
Nee, maar volgens mij komt het iets later. Geen stress Loesquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:59 schreef loezzzje het volgende:
NL 1 doet dat soort dingen toch altijd? Hoe gaan ze dat dan met rtl lounge doen, die lopen dan straks een dag voor
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef MissN het volgende:
Net de afl van gisteren gezien...k snap niet waarom Sjors moet vertrekken en dat accepteert,dat geeft wel weer de verhoudingen aan in de relatie. Ik had Bing eruit gedood...
Doe het maar in plaats van die 'mijn man heeft een hobby', daar kijkt toch geen hond naarquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:00 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij komt het iets later. Geen stress Loes
Jawelquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Doe het maar in plaats van die 'mijn man heeft een hobby', daar kijkt toch geen hond naar
Somsquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Somsmaar meestal val ik wel in slaap bij het eerste reclameblok. En dan word ik wakker tegen half 12 met 1 oor dubbel geklapt van het bankhangen
Doet best zeer hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Dat langdraderig gelul.... daar hebben we juist gtst voor.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef Dizer het volgende:
elfstedentocht gaat niet door. Nou door naar GTST!!!
Ik zei dus net precies hetzelfde tegen mijn vriendquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef napoleonfour het volgende:
er gaan mensen dood en nl vindt elfstedentocht belangrijker
Zolang werken die dingen niet hoor. Het is al Woensdagquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:13 schreef RaymanNL het volgende:
Lucas had vrijdag ook al een XTC-pil genomen, daar zie je niks van?
die zijn wel uitgewerkt na 4 dagen hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:13 schreef RaymanNL het volgende:
Lucas had vrijdag ook al een XTC-pil genomen, daar zie je niks van?
Ik vind het ook al raar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zolang werken die dingen niet hoor. Het is al Woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |