Maria Translate Service?quote:
Waarderingquote:
I choose my moments carefullyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Er wordt verdeurie een kwartier niet in het oude topic gepost en nu ben je er als de kippen bij. Suspicious.
Mooie lijst, al zou ik zelf nooit twee keer yoghurt eten. Voelt zo dubbelop op de één of andere manier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
LIjstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
T: mueslireep
L: quiche met gegrilde groetne en kip (500 kcals)
T: stuk avocado, was nog niet rijp
T: 2 knackebrod met roomkaas
B: uur wandelen
D: rodebietensalade met appel en feta, 2 worstjes
t: yoghurt met frambozen
quote:
kan je niet voor je L pasta maken met gehakt en saus of tonijn en saus of kip en saus? Dat zet wat meer zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Definitief lijstje van vandaag. Ik zat echt vol de hele dag en nu zit ik blijkbaar nog steeds niet op m'n benodigde kcal.
O: 60gr havermout/200ml halfvolle melk, halve grapefruit, restjes omelet (3 eieren)
T: 2 volkoren bth kalkoenfilet met geroosterde paprika, appel, saucijzenbroodje ()
L: 2 volkoren bth met omelet, bth pindakaas
T: 2 volkoren bth kalkoenfilet met geroosterde paprika, banaan
D: Rest(je) chilli met rijst.
T: Kwark met fruit, nootjes
S: half uurtje buikspieren
Daar zat ik ook aan te denken, kan alleen niets opwarmen op werk.. Van het weekend maar even wat recepten opzoeken/uitproberen voor koud spul.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je niet voor je L pasta maken met gehakt en saus of tonijn en saus of kip en saus? Dat zet wat meer zoden aan de dijk.
Dat is koud ook lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, kan alleen niets opwarmen op werk.. Van het weekend maar even wat recepten opzoeken/uitproberen voor koud spul.
Niet te weinig, maar ik mis groentequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef Quinazoline het volgende:
Terug van hardlopen, het was echt heel lekker! /endorfines
Definitief lijstje voor vandaag:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 3 volkoren bth, 1 flinke kom champignonsoep, donkerbruin triangelbroodje eiersalade, 1 koffie met opgeklopte melk.
T: banaan
T2: 1 rode paprika, 3 walnoten, 1 hazelnoot
S: 40 minuten hardlopen
'D': ~450 gr magere kwark, 1 lepeltje honing, 6 walnoten, 0.5 andere noot
Hier komt alleen nog 0.5 andere noot bij als ik de andere helft kan vinden. Hij sprong weg toen ik hem kraakte. Hoewel het een beetje een raar lijstje is, vind ik hem persoonlijk wel erg mooi. Het is zo niet meer te weinig, toch?
En ik heb nog geen planning voor morgen want ik ga de hele dag naar de sauna/thermen en heb dus geeeen idee wat voor eten ze daar hebben.
1 banaan en een paprika inderdaad. En een verstopt blaadje sla op mijn broodje. Niet zo heel veel inderdaad. Die paprika ben ik nog ff gaan halen toen ik wist wat mijn planning was voor vandaag, want idd weinig groente. Maar ik eet over het algemeen wel vrij veel groente en vaak 2x fruit op een dag, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om, denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet te weinig, maar ik mis groenteen fruit!
Oh wacht, een verstopte paprika. Maar dan nog best weinig
Ah, een uitzondering dus vandaag. Dan is het goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef Quinazoline het volgende:
1 banaan en een paprika inderdaad. En een verstopt blaadje sla op mijn broodje. Niet zo heel veel inderdaad. Die paprika ben ik nog ff gaan halen toen ik wist wat mijn planning was voor vandaag, want idd weinig groente. Maar ik eet over het algemeen wel vrij veel groente en vaak 2x fruit op een dag, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om, denk ik.
Als ik dat te vaak als excuus gebruik moet je het trouwens wel zeggen hoor, maar heb het idee dat dat wel goed zit bij mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, een uitzondering dus vandaag. Dan is het goed
Geen lapzwansquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
En bedoel het niet lullig, maar je doet wel heel veel tegelijk... en je kan best ff tijdelijk op fictieve kryptonite doorbikkelen, maar op een gegeven moment is het op... Maar goed, dat vind ik, misschien ben ik gewoon een lapzwans die niet zoveel tegelijk aan kan.
Vrienden kwamen langs om film te kijken, helemaal vergeten dat ik die opdracht nog na wilde kijken dus maar gewoon zo ingeleverdquote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef Mini. het volgende:
Chico: ik weet niet of je liever wacht op iemand die Engels gestudeerd heeft, maar anders wil ik ook wel even kijken.
Ach, jou kennende is het toch wel in orde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vrienden kwamen langs om film te kijken, helemaal vergeten dat ik die opdracht nog na wilde kijken dus maar gewoon zo ingeleverd. Faal actie.
Kwak pas je wel goed op jezelf, wel rust nemen enzo als dat nodig is. Hoor wie het zegt.
Vannacht wat minder geslapen dus vandaag was ik rond 6 uur wel behoorlijk gaar (en toen moest ik nog 3 uur). Ik doe een stuk minder dan normaal, neem veel meer rust en vind het vreselijk stom dat ik allemaal leuke dingen steeds af moet zeggen/wijzen. Al schijn ik voor een pfeiffertje alsnog erg actief te zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ach, jou kennende is het toch wel in orde.
Hoe gaat het eigenlijk met de Pfeiffer, niet te veel last van?
Des te sneller gaat het over en dan komen er wel weer nieuwe leuke dingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vannacht wat minder geslapen dus vandaag was ik rond 6 uur wel behoorlijk gaar (en toen moest ik nog 3 uur). Ik doe een stuk minder dan normaal, neem veel meer rust en vind het vreselijk stom dat ik allemaal leuke dingen steeds af moet zeggen/wijzen. Al schijn ik voor een pfeiffertje alsnog erg actief te zijn.
Maar ik ben het dus behoorlijk zat al ondertussen om feestjes enzo te missen
Is de temperatuur gestegen dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 06:07 schreef sigme het volgende:
Mogge. Ik verwacht dat de elfstedenkoorts vandaag al flink zakt.
Hele wijze woorden XM!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat je het op een gegeven moment niet meer trekt met promoveren, daarnaast een baan, verhuizen, hobbies, zingen, druk sociaal leven, je eigen sores, etc..
Doe jij ook een beetje rustiger aan dan? Sport is goed, maar dit voelt wat overdreven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb zojuist 40 baantjes gezwommen.
En heb er vanochtend 3 uur en 15 minuten over gedaan. Hopen dat het morgen minder dramatisch is. Ga denk nog even rennen na de cursus. En misschien wel weer zwemmen.
Verder zat ik gisteren op cursus op de Veluwe. En vandaag ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe jij ook een beetje rustiger aan dan? Sport is goed, maar dit voelt wat overdreven.
En kwak, wat de rest zegt. Zoveel als jij doet houdt geen gezond mens vol.
Ze heeft volgens mij 3 uur over de reis gedaan en daarnaast 40 baantjes gezwommen, niet 3 uur gezwommen. 40 baantjes is 1 km en zou je binnen 20 minuten kunnen doen. (kwartier kan ook maar zou wel erg snel zijn)quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe jij ook een beetje rustiger aan dan? Sport is goed, maar dit voelt wat overdreven.
En kwak, wat de rest zegt. Zoveel als jij doet houdt geen gezond mens vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |