Maria Translate Service?quote:
Waarderingquote:
I choose my moments carefullyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Er wordt verdeurie een kwartier niet in het oude topic gepost en nu ben je er als de kippen bij. Suspicious.
Mooie lijst, al zou ik zelf nooit twee keer yoghurt eten. Voelt zo dubbelop op de één of andere manier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
LIjstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
T: mueslireep
L: quiche met gegrilde groetne en kip (500 kcals)
T: stuk avocado, was nog niet rijp
T: 2 knackebrod met roomkaas
B: uur wandelen
D: rodebietensalade met appel en feta, 2 worstjes
t: yoghurt met frambozen
quote:
kan je niet voor je L pasta maken met gehakt en saus of tonijn en saus of kip en saus? Dat zet wat meer zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Definitief lijstje van vandaag. Ik zat echt vol de hele dag en nu zit ik blijkbaar nog steeds niet op m'n benodigde kcal.
O: 60gr havermout/200ml halfvolle melk, halve grapefruit, restjes omelet (3 eieren)
T: 2 volkoren bth kalkoenfilet met geroosterde paprika, appel, saucijzenbroodje ()
L: 2 volkoren bth met omelet, bth pindakaas
T: 2 volkoren bth kalkoenfilet met geroosterde paprika, banaan
D: Rest(je) chilli met rijst.
T: Kwark met fruit, nootjes
S: half uurtje buikspieren
Daar zat ik ook aan te denken, kan alleen niets opwarmen op werk.. Van het weekend maar even wat recepten opzoeken/uitproberen voor koud spul.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je niet voor je L pasta maken met gehakt en saus of tonijn en saus of kip en saus? Dat zet wat meer zoden aan de dijk.
Dat is koud ook lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, kan alleen niets opwarmen op werk.. Van het weekend maar even wat recepten opzoeken/uitproberen voor koud spul.
Niet te weinig, maar ik mis groentequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef Quinazoline het volgende:
Terug van hardlopen, het was echt heel lekker! /endorfines
Definitief lijstje voor vandaag:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 3 volkoren bth, 1 flinke kom champignonsoep, donkerbruin triangelbroodje eiersalade, 1 koffie met opgeklopte melk.
T: banaan
T2: 1 rode paprika, 3 walnoten, 1 hazelnoot
S: 40 minuten hardlopen
'D': ~450 gr magere kwark, 1 lepeltje honing, 6 walnoten, 0.5 andere noot
Hier komt alleen nog 0.5 andere noot bij als ik de andere helft kan vinden. Hij sprong weg toen ik hem kraakte. Hoewel het een beetje een raar lijstje is, vind ik hem persoonlijk wel erg mooi. Het is zo niet meer te weinig, toch?
En ik heb nog geen planning voor morgen want ik ga de hele dag naar de sauna/thermen en heb dus geeeen idee wat voor eten ze daar hebben.
1 banaan en een paprika inderdaad. En een verstopt blaadje sla op mijn broodje. Niet zo heel veel inderdaad. Die paprika ben ik nog ff gaan halen toen ik wist wat mijn planning was voor vandaag, want idd weinig groente. Maar ik eet over het algemeen wel vrij veel groente en vaak 2x fruit op een dag, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om, denk ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet te weinig, maar ik mis groenteen fruit!
Oh wacht, een verstopte paprika. Maar dan nog best weinig
Ah, een uitzondering dus vandaag. Dan is het goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:11 schreef Quinazoline het volgende:
1 banaan en een paprika inderdaad. En een verstopt blaadje sla op mijn broodje. Niet zo heel veel inderdaad. Die paprika ben ik nog ff gaan halen toen ik wist wat mijn planning was voor vandaag, want idd weinig groente. Maar ik eet over het algemeen wel vrij veel groente en vaak 2x fruit op een dag, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om, denk ik.
Als ik dat te vaak als excuus gebruik moet je het trouwens wel zeggen hoor, maar heb het idee dat dat wel goed zit bij mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, een uitzondering dus vandaag. Dan is het goed
Geen lapzwansquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
En bedoel het niet lullig, maar je doet wel heel veel tegelijk... en je kan best ff tijdelijk op fictieve kryptonite doorbikkelen, maar op een gegeven moment is het op... Maar goed, dat vind ik, misschien ben ik gewoon een lapzwans die niet zoveel tegelijk aan kan.
Vrienden kwamen langs om film te kijken, helemaal vergeten dat ik die opdracht nog na wilde kijken dus maar gewoon zo ingeleverdquote:Op maandag 6 februari 2012 18:35 schreef Mini. het volgende:
Chico: ik weet niet of je liever wacht op iemand die Engels gestudeerd heeft, maar anders wil ik ook wel even kijken.
Ach, jou kennende is het toch wel in orde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vrienden kwamen langs om film te kijken, helemaal vergeten dat ik die opdracht nog na wilde kijken dus maar gewoon zo ingeleverd. Faal actie.
Kwak pas je wel goed op jezelf, wel rust nemen enzo als dat nodig is. Hoor wie het zegt.
Vannacht wat minder geslapen dus vandaag was ik rond 6 uur wel behoorlijk gaar (en toen moest ik nog 3 uur). Ik doe een stuk minder dan normaal, neem veel meer rust en vind het vreselijk stom dat ik allemaal leuke dingen steeds af moet zeggen/wijzen. Al schijn ik voor een pfeiffertje alsnog erg actief te zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ach, jou kennende is het toch wel in orde.
Hoe gaat het eigenlijk met de Pfeiffer, niet te veel last van?
Des te sneller gaat het over en dan komen er wel weer nieuwe leuke dingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vannacht wat minder geslapen dus vandaag was ik rond 6 uur wel behoorlijk gaar (en toen moest ik nog 3 uur). Ik doe een stuk minder dan normaal, neem veel meer rust en vind het vreselijk stom dat ik allemaal leuke dingen steeds af moet zeggen/wijzen. Al schijn ik voor een pfeiffertje alsnog erg actief te zijn.
Maar ik ben het dus behoorlijk zat al ondertussen om feestjes enzo te missen
Is de temperatuur gestegen dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 06:07 schreef sigme het volgende:
Mogge. Ik verwacht dat de elfstedenkoorts vandaag al flink zakt.
Hele wijze woorden XM!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat je het op een gegeven moment niet meer trekt met promoveren, daarnaast een baan, verhuizen, hobbies, zingen, druk sociaal leven, je eigen sores, etc..
Doe jij ook een beetje rustiger aan dan? Sport is goed, maar dit voelt wat overdreven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb zojuist 40 baantjes gezwommen.
En heb er vanochtend 3 uur en 15 minuten over gedaan. Hopen dat het morgen minder dramatisch is. Ga denk nog even rennen na de cursus. En misschien wel weer zwemmen.
Verder zat ik gisteren op cursus op de Veluwe. En vandaag ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe jij ook een beetje rustiger aan dan? Sport is goed, maar dit voelt wat overdreven.
En kwak, wat de rest zegt. Zoveel als jij doet houdt geen gezond mens vol.
Ze heeft volgens mij 3 uur over de reis gedaan en daarnaast 40 baantjes gezwommen, niet 3 uur gezwommen. 40 baantjes is 1 km en zou je binnen 20 minuten kunnen doen. (kwartier kan ook maar zou wel erg snel zijn)quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe jij ook een beetje rustiger aan dan? Sport is goed, maar dit voelt wat overdreven.
En kwak, wat de rest zegt. Zoveel als jij doet houdt geen gezond mens vol.
Goed begrepen! En het was een klein zwembad.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij 3 uur over de reis gedaan en daarnaast 40 baantjes gezwommen, niet 3 uur gezwommen. 40 baantjes is 1 km en zou je binnen 20 minuten kunnen doen. (kwartier kan ook maar zou wel erg snel zijn)
Of ben ik de enige die het in eerste instantie verkeerd begreep
Kwak, ik denk dat het goed is om eens goed na te denken of je hart wel bij het onderwijs ligt. Ik zie jou zelden iets positiefs over jouw baan posten. Een van de laatste dingen die ik las was dat je niet hysterisch in huilen was uitgebarsten, dat vind ik nou niet echt *yay*. En om les te blijven geven omdat je niet weet wat je anders moet, dat is niet eerlijk naar jezelf toe, maar ook niet eerlijk naar je leerlingen. En dat is misschien niet zo kusjeskroel om te zeggen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:58 schreef kwakz0r het volgende:
Dankjewel voor de lieve woorden. jullie hebben gelijk hoor, maar zo simpel ligt het allemaal niet.
Ten eerste besteed ik nu nauwelijks tijd aan zowel promotie als opleiding.
Ten tweede: nu alleen richten op promotie kan niet, want dan heb ik geen inkomen.
Ten derde haal ik nog een klein beetje enerie uit zjnen, ongeveer eens in de twee weken. verder kost alles energie en komt het niet terug.
Ik beloof dat ik er eerlijk over zal praten met de bedrijsrts. Ovwriens MI, heb ik een tijdelijke aanstellingmet uitzicht op vast afh. van een beoordelingstraject....
We hebben nog drie nachten van -10 (in het gunstigste geval) /hoopdoetleven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 06:07 schreef sigme het volgende:
I'm with her!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
We hebben nog drie nachten van -10 (in het gunstigste geval) /hoopdoetleven.
hoe is het gegaan gister? Want ik heb de update gemist denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2012 07:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
De raad komt bijeen staat op nu, maar geen idee wat dat concreet betekent.
Lekker ontbijt met brood met pindakaas en banaan
^^quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kwak, ik denk dat het goed is om eens goed na te denken of je hart wel bij het onderwijs ligt. Ik zie jou zelden iets positiefs over jouw baan posten. Een van de laatste dingen die ik las was dat je niet hysterisch in huilen was uitgebarsten, dat vind ik nou niet echt *yay*. En om les te blijven geven omdat je niet weet wat je anders moet, dat is niet eerlijk naar jezelf toe, maar ook niet eerlijk naar je leerlingen. En dat is misschien niet zo kusjeskroel om te zeggen.
NOS heeft nog hoop, die hebben van der Valk in Drachten gereserveerd hoorde ik gister.quote:Op woensdag 8 februari 2012 06:07 schreef sigme het volgende:
Ook al besteed je nauwelijks tijd aan het promoveren of de opleiding, dan nog kunnen dit soort dingen flink op je drukken. Alleen het idee dat je dit en dat en zus en zo ķķk nog moet afronden, kan al energie vreten. Dat is althans mijn eigen ervaring.quote:Op woensdag 8 februari 2012 07:58 schreef kwakz0r het volgende:
Dankjewel voor de lieve woorden. jullie hebben gelijk hoor, maar zo simpel ligt het allemaal niet.
Ten eerste besteed ik nu nauwelijks tijd aan zowel promotie als opleiding.
Ten tweede: nu alleen richten op promotie kan niet, want dan heb ik geen inkomen.
Ten derde haal ik nog een klein beetje enerie uit zjnen, ongeveer eens in de twee weken. verder kost alles energie en komt het niet terug.
Ah, daar ben ik blij om!quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:00 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
NOS heeft nog hoop, die hebben van der Valk in Drachten gereserveerd hoorde ik gister.
Vandaag doe ik maar eens een baaldagMeh.
Al maakte weight watcher cat me wel beetje blij
Ligt het aan mij dat ik dat echt heeel erg optimistisch vind? Ik ben geen heel langzame zwemmer (maar niet zo getraind) en ik deed over 750 m. nog 25-30 min. in schoolslag. Crawlen kan ik niet, maar dat scheelt waarschijnlijk wel wat in tijd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij 3 uur over de reis gedaan en daarnaast 40 baantjes gezwommen, niet 3 uur gezwommen. 40 baantjes is 1 km en zou je binnen 20 minuten kunnen doen. (kwartier kan ook maar zou wel erg snel zijn)
Of ben ik de enige die het in eerste instantie verkeerd begreep
"Minder ongelukkig" is niet echt een status waar ik voor zou gaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:54 schreef Laureline het volgende:
Nou, ik vond Kwak véél ongelukkiger klinken tijdens het alleen maar promoveren (met zo'n fijne, begripvolle begeleidster ook, toch?) dan nu ze lesgeeft.
Iets stoms. Uiteraard. Zie spoiler. Maar het is echt domquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:07 schreef Perruche het volgende:
Hoezo ruzie cococakes?
Ik Ben op tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Stom gedoe.
Nee hoor. Als ik weer begin en rustig zwem doe ik 40 baantjes in 40 minuten en dan ben ik wel traag maar niet eens de allertraagste.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik dat echt heeel erg optimistisch vind? Ik ben geen heel langzame zwemmer (maar niet zo getraind) en ik deed over 750 m. nog 25-30 min. in schoolslag. Crawlen kan ik niet, maar dat scheelt waarschijnlijk wel wat in tijd.
Ik ga misschien te veel uit van hoe ik zelf ben en wat ik zelf wil in/van/uit het leven, maar ik bedoel het niet verkeerd. Ik gun iedereen een fijne baan, waarin mensen zich thuis voelen en waar ze energie van krijgen. Mijn vraag aan Kwak was of dat voor haar het onderwijs is. Los van de andere dingen die spelen waar ik minder of geen zicht op heb (en/of verstand van heb).quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:25 schreef Tinkepink het volgende:
Voor sommige mensen is minder ongelukkig het hoogste haalbare anna. Niet iedereen heeft, al dan niet tijdelijk, een talent voor geluk. M.i. liggen er heel andere dingen aan ten grondslag dat kwak zich zo voelt en is het teveel hooi op de vork nemen eerder een symptoom. Het ligt m.i. iets genanceerder (meer richting verwachtingen betreffende eigen functioneren en dat doen waar het hart echt ligt)
quote:De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden
Het ging prima, maar niet uitmuntend. Ze gaan de referenties bellen en ik hoor het eind volgende week.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:51 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe is het gegaan gister? Want ik heb de update gemist denk ik
veel KH? heb een complete maaltijd zonder KH. Wat moet ik nu nog anders doen???quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:39 schreef V1z0R het volgende:
Leverpastei, GB?
Vind 'm netjes, maar iets na je krachttraining zou ik wel doen
Van jou ook gewoon weer netjes, Anna!En die ene kilo isolatie is alleen maar fijn straks met het schaatsen
(wie zegt trouwens dat het geen spieren zijn?)
Wel wat veel KH's nog, Jagar. Wel lekker gevarieerd...
...
...
...
Geen Coco-fb meer?
![]()
Maar wie moet ik dan spammen met m'n onnozele, creepy, en soms grappige zut?
Dan Maria maar doodgooien met nog meer cuteness.
[..]![]()
Bah, rotdag...
Ja. Ik ben soms ook best een dramalama. Maar tis meer dat ik er gewoon echt even geen zin in heb. Als mensen (vrienden!) daardoor denken dat ik me blijkbaar aanstel ofzo, dan heb ik het er gewoon even mee gehad. Ik doe juist mijn best om mensen er zo min mogelijk mee te belasten, en dan heeft het zo'n effect.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:48 schreef loveli het volgende:
FB is volgens mij zo sneaky dat je echt he best moet doen om je account definitief weg te gooienmaar het veroorzaakt wel een hoop shit die we vroeger niet hadden.
FB weggooien is wel een dramalama-actie
Da's ook wel netjesquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
veel KH? heb een complete maaltijd zonder KH. Wat moet ik nu nog anders doen???
"Shit" --> mehehequote:Op woensdag 8 februari 2012 09:58 schreef loveli het volgende:
Snap wel dat je shit () niet op FB zet, al die mensen die hun ellende in het openbaar gooien
![]()
ik was juist zo trots op m''n ene carbloze maaltijd. K zal hem straks eens door een programma halen, ja!quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's ook wel netjes
Heb ook niet helemaal ingeschat wat de verhoudingen zijn, maar kwam over als overwegend veel KH's.ik kijk tegenwoordig gewoon naar hoe het in een oogopslag overkomt, kan soms mis zitten natuurlijk.
Haal 'm anders eens door zo'n teller.
Via sms ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:05 schreef Mini. het volgende:
Vervelend Coco...![]()
Soms is communicatie via internet helemaal niet handig.
Da's waar ja, op zo'n moment kun je beter even bellen of idd langsgaan. Maar het klinkt alsof jullie allebei even geen diplomatieke bui hadden op dat moment.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Via sms ook nietVoelde me net zo'n pubermeisje gisteren
Ik denk dat ik er over een tijdje gewoon even langs ga ofzo. Maar voorlopig heb ik daar zelf nog geen zin in.
Gewoon doen. Bosje bloemen mee. En zeggen dat je het vervelend vind dat je haar het gevoel geeft dat je niet genoeg aandacht hebt voor haar sores, en dat je dat heel veel vervelend vindt en dat je alles rond haar zusje volgt via FB en dat ze je beste vriendin is en.. en.. en..quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Via sms ook nietVoelde me net zo'n pubermeisje gisteren
Ik denk dat ik er over een tijdje gewoon even langs ga ofzo. Maar voorlopig heb ik daar zelf nog geen zin in.
Moet je ook wezen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik was juist zo trots op m''n ene carbloze maaltijd. K zal hem straks eens door een programma halen, ja!
Ja. Maaarrrrrr... Ik ben een koppige trut wat dat betreft. Want ik vind dat zij ook best wat diplomatieker had mogen zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon doen. Bosje bloemen mee. En zeggen dat je het vervelend vind dat je haar het gevoel geeft dat je niet genoeg aandacht hebt voor haar sores, en dat je dat heel veel vervelend vindt en dat je alles rond haar zusje volgt via FB en dat ze je beste vriendin is en.. en.. en..
Geloof dat ik dat ook zou hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja. Maaarrrrrr... Ik ben een koppige trut wat dat betreft. Want ik vind dat zij ook best wat diplomatieker had mogen zijn.
Mgoed. Ik zal een keer mijn trots laten varenFor the sake of friendship!
Meh.
Rick!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grappig plaatje voor de happiez, zoals aangekondigd via DM!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |