Weeg jij niet zo onderhand 120 kg ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Een saucijzenbroodje en wat aardappelgratin, met een bekertje joghurt.
Hollandse pasta? Was dat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:03 schreef Riann het volgende:
Vanavond word het hollandse pastaschotel
er zit rookworst bloemkool tomaat slagroom kaas en penne in. Zo staat het in mijn kookboekquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hollandse pasta? Was dat?
Klinkt eerlijk gezegd niet zo heel lekker maar dat komt door de combi pasta en bloemkool. Dat weggelaten lijkt t me een stuk beter.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:41 schreef Riann het volgende:
[..]
er zit rookworst bloemkool tomaat slagroom kaas en penne in. Zo staat het in mijn kookboek
En laat dan ook meteen de rookworst wegquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt eerlijk gezegd niet zo heel lekker maar dat komt door de combi pasta en bloemkool. Dat weggelaten lijkt t me een stuk beter.
omruilen voor chorizoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En laat dan ook meteen de rookworst weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |