Haha ja lijkt me tof!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
FFT, zal wel lachen zijn, 2 slanke vrouwen uit eten en dan steeds extra's vragen
Bak je dat in de oven? Klinkt kazig en alles met kaas is heerlijk!quote:Nu: handje cheese/union chips met geraspte kaas erover
Haha of all you can eat sushiquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ja lijkt me tof!Ik vraag bijgerechten soms bij en in de sauna nam ik een keer 2 hoofdgerechten en de ober checkte af en toe hoe ik het naar binnen werkte
[..]
Bak je dat in de oven? Klinkt kazig en alles met kaas is heerlijk!
Smaakt het? Ik vind rauwe vis niet zo maar ze hebben ook warme gerechten bij de sushitent en die zijn super!quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Haha of all you can eat sushi
Hele chips, beetje geraspte kaas en heel even onder de gril, voor het eerst maar dat komt omdat ik het koud heb en zin in wat warms
Zitten smullen, had ze aangebraden en gestoofd in een rioja en fond, de truffelaardappels met mandoline heel dun gesneden en met knoflook en room in een ovenschaal gegratineerd, de peultjes gekookt en met citroenboter afgemaakt, de zeekraal gestoofd met wat boter.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond varkenwangentjes gestoofd in rode wijn met zeekraal, peultjes en truffelaardappelgratin.
Ik stem ook voor. Nu Piet nogquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik stem voor een actieve members van "Wat eten en drinken we vandaag" feestje bij Pietverdriet thuis!Piet kookt!
Nu: Cappuccino...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(foto is zo groot)
Maar onze cupcake vorm is van hartjes en ik gebruik geen cherry op de topping.![]()
Ben benieuwd! Foto's komen dan tegen de avond wel hoop ik!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Ga me dus zometeen wagen aan zoiets, qua look:Het zijn bessen op de topping, geen cherry'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(foto is zo groot)
Maar onze cupcake vorm is van hartjes en ik gebruik geen cherry op de topping.![]()
Ben benieuwd! Foto's komen dan tegen de avond wel hoop ik!
Ik had een wit bolletje smeerkaas (hamsmaak), een banaan en een sinaasappel.
Straks schaatsen en dan vast een beker warme choco daar
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |