zoals het er NU uitziet, kunnen jullie trainen om Jan en Geert van de baan te houden terwijl ik met m'n poot omhoog zitquote:Op woensdag 11 april 2012 23:37 schreef frederik het volgende:
[..]
Laten we vragen of die bowlingbaan op handmatig ballen terughalen gezet kan worden. Dan kan DJMO toch haar trainingsrondjes maken vrijdag.
*pediepe sught*quote:Op woensdag 11 april 2012 23:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
zoals het er NU uitziet, kunnen jullie trainen om Jan en Geert van de baan te houden terwijl ik met m'n poot omhoog zit![]()
* Rucky Jan en Geert op schoot neemt.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
zoals het er NU uitziet, kunnen jullie trainen om Jan en Geert van de baan te houden terwijl ik met m'n poot omhoog zit![]()
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/81014433quote:Op woensdag 11 april 2012 23:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
*pediepe sught*
Wat hebbie nou weer uitgespookt???
* Ireth maakt notitie: schone sokken meenemen!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
Jammer, sterkte met je rug iig.
Zoals het er uitziet zijn de kosten voor de bowlingbaan ¤8.55 pp (onder voorbehoud)
Voor degenen die vantevoren nog wat willen eten afspreken om 17.00 uur bij de Burgerking op Utrecht cs? Dan kunnen we daar wat eten en om 17.30 uur met de overigen die ondertussen met de trein zijn aangekomen naar de Bowlingbaan lopen waar we om +/- 17:45 uur moeten zijn ivm schoenen passen.
* Rucky heeft steeds meer zin in morgen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dus we ontmoeten elkaar allemaal bij de Burgerking?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
Zoals het er uitziet zijn de kosten voor de bowlingbaan ¤8.55 pp (onder voorbehoud)
Voor degenen die vantevoren nog wat willen eten afspreken om 17.00 uur bij de Burgerking op Utrecht cs? Dan kunnen we daar wat eten en om 17.30 uur met de overigen die ondertussen met de trein zijn aangekomen naar de Bowlingbaan lopen waar we om +/- 17:45 uur moeten zijn ivm schoenen passen.
heb je daar de kids bij gerekend of tel je die niet mee ?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef Rucky het volgende:
als ik een bepaalde straal uit m'n huis uit ga, zit usblader in m'n tas...quote:Op donderdag 12 april 2012 17:45 schreef Rucky het volgende:
Nog 24 uur.![]()
Denk er ook aan om telefoons etc. in de lader te doen want daar kwamen vorig jaar ook een paar mensen te laat achter.
Wat heb jij gedronken?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik een bepaalde straal uit m'n huis uit ga, zit usblader in m'n tas...
Tuurlijk. ¤ 8,55 is bij mij gewoon een tientjequote:Op donderdag 12 april 2012 17:58 schreef JK1982 het volgende:
Vergeet jij niet voldoende wisselgeld mee te nemen Ruck?
Edit: hoewel.. dat lost zich ook wel vanzelf op waarschijnlijk..
De mobiele lader is al aan het opladenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik een bepaalde straal uit m'n huis uit ga, zit usblader in m'n tas...
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tuurlijk. ¤ 8,55 is bij mij gewoon een tientje
[..]
De mobiele lader is al aan het opladen
En ¤11,25 ?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Tuurlijk. ¤ 8,55 is bij mij gewoon een tientje
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ¤11,25 ?
Ik heb vanmiddag nog even de laatste puntjes op de i gezet en alles is geregeld.
Regelen dat iedereen die mee wilt ook mee kan en dat was soms niet makkelijk maar het is gelukt.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef Papabear het volgende:
Wat moest er -naast het reserveren van de baan- in hemelsnaam allemaal worden geregeld dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |