Der zit op Utrecht cs helemaal geen goede Turk.quote:Op maandag 9 april 2012 20:35 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. Ik moet ook nog wat eten zien te regelen ergens....
laat er nou op het station een heel goede turk zijn bedenk ik me net...
Dan ligt mijn lat gewoon niet hoog. Maar ik ga er hoe dan ook heenquote:Op maandag 9 april 2012 20:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der zit op Utrecht cs helemaal geen goede Turk.![]()
Wel een goede snackbar.
Dvd speler, voor bij Susanne op haar kamer. Kleine tv heeft ze al, maar ze kan nog geen dvd's kijkenquote:Op maandag 9 april 2012 22:18 schreef frederik het volgende:
Handmixer of DVD speler die jouw kant op moet?
Is geen betaald parkeren! En heel makkelijk, altijd ruimte! Wat lief!!quote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef frederik het volgende:
Adres in Groningen heb ik net doorgegeven. Breng het wel bij je in Utrecht. Zijn die straten bij jou een beetje makkelijk met parkeren? Is niet meer betaald parkeren volgens mij
Met z'n allen op het stoepje bij gebrek aan stoelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:50 schreef Rucky het volgende:
Ik moet dan ook nog wat eten maar ik rijd met Merlijn mee en weet niet hoelaat ik er ben. (iig wel ruim op tijd. Vorig jaar zijn we met degene die op cs hebben afgesproken naar de Burgerking gegaan want dat was het meest practische.
Jep, is het een idee om met degenene die nog moeten eten weer op cs af te spreken. Een uurtje of 5 ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Met z'n allen op het stoepje bij gebrek aan stoelen
Ja hoor, dat lijkt mij wel wat.. Ik moet nog een uurtje rijden vooraf, dus als ik nog voor ik weg ga moet eten wordt het wel erg vroeg.. Beter eerst naar Utrecht en daar wat eten..quote:Op maandag 9 april 2012 22:53 schreef Martijntj het volgende:
Hi y'all!belle1608 zijn op zich best in om vooraf ergens nog een hapje te eten- iemand anders die nu al bedenkt dat hij/zij ook wellicht wel honger heeft? Er staat nog niet vast hoe/wat/waar/hoeduur maar dan is er in ieder geval wel een opzetje met de vraag wie het leuk vindt om mee te doen!
Hahahaha, het zijn alleen maar koffieleuten hier!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:11 schreef frederik het volgende:
Ik heb weer een stapel koffie en thee thuis staan. Is er belangstelling voor als ik dat meeneem vrijdag, en achterlaat voor de liefhebbers?
heus niet, ik drink theequote:Op woensdag 11 april 2012 10:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahahaha, het zijn alleen maar koffieleuten hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |