vrijdag 6 of vrijdag 13 april?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:03 schreef Lonaa het volgende:
Kleine kink in de kabel.![]()
Ik moet naar het ziekenhuis vrijdag, om 15:00. Hoop dat ik het allemaal ga redden. En niet daar moet blijven. (ga ik niet van uit)
maar ik ga m'n best doen.
13 april. Ik neem aan dat ik niet hoef te blijven. Afspraak duurt 10 minuten. Dus in principe ben ik zo weer buiten.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:30 schreef frederik het volgende:
[..]
vrijdag 6 of vrijdag 13 april?
Bij die laatste kan het nog wel eens krap gaan worden (als ik je oppik in Zwolle), ook als je niet hoeft te blijven
Gaaf!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:23 schreef Lonaa het volgende:
Hmm, met frederik even geDMed.
Met hem meerijden vanaf Zwolle gaat tijdtechnisch niet lukken. Het gaat tijdtechnisch wel lukken om direct vanuit het ziekenhuis op de trein te springen naar Utrecht. Dan ben ik erom half 6.
Denk dat we dat dan maar gaan doen, ik wil de meet niet missen.
En ik jou.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:23 schreef Lonaa het volgende:
Hmm, met frederik even geDMed.
Met hem meerijden vanaf Zwolle gaat tijdtechnisch niet lukken. Het gaat tijdtechnisch wel lukken om direct vanuit het ziekenhuis op de trein te springen naar Utrecht. Dan ben ik erom half 6.
Denk dat we dat dan maar gaan doen, ik wil de meet niet missen.
Gezien, en beantwoord. 6 uur moet lukken. Het ziekenhuis waar ik moet zijn zit zo'n beetje aan het station geplakt. Heb om 3 uur afspraak, moet om 4 uur de trein hebben om om half 6 op Utrecht centraal te zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik jou.Mocht je eventueel later komen dan is dat ook geen probleem.
Sja, Zwolle is voor mij eigenlijk weer een beetje om, anders had je wel mee kunnen rijden..quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gezien, en beantwoord. 6 uur moet lukken. Het ziekenhuis waar ik moet zijn zit zo'n beetje aan het station geplakt. Heb om 3 uur afspraak, moet om 4 uur de trein hebben om om half 6 op Utrecht centraal te zijn.
Ik heb dit soort dingen altijd he?
Genoeg, met de meeste deelnemers is geregeld dat ze komen.quote:
Ik moet eignelijk naar Enschede, maar het is in principe geregeld.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja, Zwolle is voor mij eigenlijk weer een beetje om, anders had je wel mee kunnen rijden..
Moet je ook terug naar Zwolle, of.. ?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet eignelijk naar Enschede, maar het is in principe geregeld.Ik kom lekker met de trein!
Ik ken ook niemandquote:Op zondag 8 april 2012 11:21 schreef Spiderpig het volgende:
Misschien een stomme vraag maar ik ben nog nooit naar een fok meeting (of welk ander) geweest. Als nieuweling val je dan een beetje buiten de bowlingbaan omdat ik aanneem dat de meeste van jullie elkaar al wel kennen of hoe zit dit als groentje?
Mja.quote:Op zondag 8 april 2012 11:59 schreef Merlijn het volgende:
Hoezo "ken niemand..."?!
* WIJ * zijn er toch?
Na het bowlen kan je altijd toch nog met de mensen die willen eten gaan happen ergens? Genoeg eetcafeetjes, restaurantjes etc in Utrecht.quote:Op zondag 8 april 2012 12:55 schreef frederik het volgende:
Het is trouwens van 18 tot 20 uur op de mariaplaats te Utrecht, spreken we daar af, of komen we (of een deel) elders bij elkaar om gezamelijk daarheen te gaan (afspreken op CS is voor de mensen die per NS gaan bijvoorbeeld wel handig, voor mij minder).
Wat doen we mbt eten?Zorgen dat je op een rondje bitterballen (bij bison) kunt teren, of voor de liefhebbers eerst / later nog gezamelijk wat eten (en vooral wat, waar, hoe duur in zo'n geval)
Gezellig als je ook komt.quote:Op zondag 8 april 2012 13:11 schreef Spiderpig het volgende:
Oke, dus het is wel aan te bevelen als je niemand kent...
Als het kan wil ik mij best aanmelden (voor een misschien moet even kijken hoe druk ik het deze week krijg qua werk)?
Ik heb een auto en kom vanuit Abcoude dan dus als iemand dan bij Duivendrecht / Bijlmer / Abcoude / Breukelen opgepikt wilt worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |