Die zijn onder de 10 euro (zonder reiskosten) nog even afhankelijk van de paar mensen die op de misschien lijst staan. Maar mocht betaling een probleem zijn, neem maar even contact met me op. Daar is ook rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wat zijn de kosten p.p ookalweer? Dat moet ik dan deze maand opzij zetten..
Valsspeler!quote:
Merlijn gaat DJMO oppikken en komt mij daarna ophanlen. Als jij dan ook bij mij bent dan kan je ook mee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
10 euro moet lukken.. Reiskosten is geen probleem, het is op een vrijdag en doordeweeks kan ik gratis reizen met mn studenten ov!! Dus dat scheelt een hoop..
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:15 schreef Martijntj het volgende:
Ik wil best naar de "zeker"-lijst, staat genoteerd in agenda en heb er zin ann
Jan mag bij mij op schoot zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is zijn auto dan niet inmiddels vol? Jan en Geert gaan toch ook mee??
Fixed!quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij Jan mag bij mij op schoot zitten.![]()
Misschien ga ik ook wel eerder met de trein.
quote:
Smoesjes.. Je durft gewoon niet meer!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:49 schreef Ganzz het volgende:
Damn, ik moet helaas afzeggenIk zit voor mijn werk in duitsland. Mocht er kosten gemaakt worden omdat ik eerst wel zou komen moet je dat maar even aangeven, dan regel ik dat wel. Valt weer allemaal precies samen
![]()
Dat is jammer, kosten zijn er nog niet gemaakt dus maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:49 schreef Ganzz het volgende:
Damn, ik moet helaas afzeggenIk zit voor mijn werk in duitsland. Mocht er kosten gemaakt worden omdat ik eerst wel zou komen moet je dat maar even aangeven, dan regel ik dat wel. Valt weer allemaal precies samen
![]()
Kunnen daar ook grote kinderen in mocht het nodig zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:39 schreef DJMO het volgende:
ik ben er ook ! met m'n kiddos!
en een duo kinderwagen om ze in te parkeren als ze te lastig worden / moe worden![]()
Je gaat je wel gedragen hè Rucky..quote:Op woensdag 4 april 2012 05:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kunnen daar ook grote kinderen in mocht het nodig zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |