Misschien heeft Rucky een surprise-act geregeld..quote:Op donderdag 12 april 2012 19:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wat moest er -naast het reserveren van de baan- in hemelsnaam allemaal worden geregeld dan?
Was er niet iets met palen?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Misschien heeft Rucky een surprise-act geregeld..
Mijn beeldscherm schoonmaken, NU meteen.quote:
Om maar niet te spreken van al die enge die ik wel ken!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Al die enge mensen die je niet kent zeker he
Die zag ik al aankomenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van al die enge die ik wel ken!
Smoesjes! dat ding heeft noodstroomquote:Op donderdag 12 april 2012 23:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaaaaaaaaawah, ik wil oooook! Maar t kan echt niet want ik had gisteren weer iets stoms gedaan :p
Ik had de stroom van het alarm uitgeschakeld. Oeps :p
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken van al die enge die ik wel ken!
Ik heb de hoop inmiddels allang opgegeven hoor..quote:Op donderdag 12 april 2012 23:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaaaaaaaaawah, ik wil oooook! Maar t kan echt niet want ik had gisteren weer iets stoms gedaan :p
Ik had de stroom van het alarm uitgeschakeld. Oeps :p
Klopt, alleen ik had wel weer een fout gemaakt :p ik ben ietwat chaotisch omdat het soms zo lang duurt voordat we klaar zijn.. Ik had laatst ook fanatiek alle stoppen naar beneden gedaan. Kon de voordeur niet meer open. Maar doordat de stroom werd uitgeschakeld werd er wel gebeld door de alarmentrale naar diegene die daar nu voor staat aangemeld. En diegene werd dinsdag door de politie wakker gebeld omdat de gejatten vlaggen terug waren gevonden :p ik ben mn credits aan het verspelen volgens mij....quote:Op donderdag 12 april 2012 23:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Smoesjes! dat ding heeft noodstroom
't is sowieso ver voorbij hun normale bedtijd, maar ze mogen best een keer een feestje hebben. is uitzondering op de regel. Daarnaast heb ik de duo bij me, waar ze allebei in kunnen slapen indien noodzakelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:37 schreef Merlijn het volgende:
Ikzelf hoef niet zo nodig weg, maar moet even rekening houden met twee hummels die ws. beetje op tijd het nest in moeten.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
't is sowieso ver voorbij hun normale bedtijd, maar ze mogen best een keer een feestje hebben. is uitzondering op de regel. Daarnaast heb ik de duo bij me, waar ze allebei in kunnen slapen indien noodzakelijk.
2 uur. Laatste trein doet er zelfs 2 uur 26 over (23.44 vertrek Utrecht CS)quote:Op donderdag 12 april 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
Sowieso is het volgens mij nog wel een eind ook, met de trein.. Dus als je daarna (laat) nog terug moet naar Groningen lijkt dat me ook geen pretje..
Haha daar wordt ik dan weer niet anders van :pquote:Op donderdag 12 april 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
Sowieso is het volgens mij nog wel een eind ook, met de trein.. Dus als je daarna (laat) nog terug moet naar Groningen lijkt dat me ook geen pretje..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |