SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
dan komen er wel meer vrouwen hier heenquote:
weinig faal aan, je ziet daar niet andersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Faal TTtrue story wijnglas.gif is niet uit de SHJN SC
Dat is een walhalla van allemaal gewillige vrouwen!quote:
nou...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is een walhalla van allemaal gewillige vrouwen!
vrouwen met een nagellak tik? klinkt dat beter?quote:
Psst, Nick! Wat de neuk is de dino??quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vrouwen met een nagellak tik? klinkt dat beter?
Nah ik heb hem nog niet mee gemaakt, ze vergeet het elke keer dat het in slappe toestand moet, maar goed dan is de daad allang volbrachtquote:
veeg me opquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah ik heb hem nog niet mee gemaakt, ze vergeet het elke keer dat het in slappe toestand moet, maar goed dan is de daad allang volbracht
MAAR WAT IS HET???quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah ik heb hem nog niet mee gemaakt, ze vergeet het elke keer dat het in slappe toestand moet, maar goed dan is de daad allang volbracht
Dat is het geheim van SHJNquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
MAAR WAT IS HET???
Ik weet niet wat het is en Shar wil het me niet vertellen![]()
Heb zelfs gedreigd met een kieteltjesdood..
Hij is wat minder ruig inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Het truukje is er nu wel vanaf eigenlijk
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aangezien wij nog een afspraak moeten regelen, kun je dan misschien meteen ff uitleggenquote:
Skrillex-Bangarang_EP-WEB-2011-BPMquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat vind je van het nieuwe album van Steen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zou ook zeker niet gaan googlen poit
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zou ook zeker niet gaan googlen poit
Te veel gezeik over pappa en zielig doen, er staan maar 3 harde nummers op (Vroeger, Bier en Kankerrapper)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat vind je van het nieuwe album van Steen?
Bier drinken is een leuke themaliedje!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Te veel gezeik over pappa en zielig doen, er staan maar 3 harde nummers op (Vroeger, Bier en Kankerrapper)
Steen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Potentiële klant: "We willen graag een soort Facebook, maar dan met Marktplaats-achtige functies. Het moet 1 maart live staan, incl Android Iphone en WP7-apps, en volledig HTML 5 en W3-compliant zijn. Kunnen jullie dit realiseren binnen een budget van 2000 euro?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Potentiële klant: "We willen graag een soort Facebook, maar dan met Marktplaats-achtige functies. Het moet 1 maart live staan, incl Android Iphone en WP7-apps, en volledig HTML 5 en W3-compliant zijn. Kunnen jullie dit realiseren binnen een budget van 2000 euro?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg laatst een voorstel:
"Ja we willen een Android en iOS-app voor iets met de carnaval, we weten nog niet precies wat het is maar daar komen we wel uit. Wat gaat dat kosten?"
- Euh, ja dat is moeilijk te zeggen, het ligt een beetje aan wat jullie willen, voor welke specifieke android-toestellen jullie willen ontwikkelen en hoe complex het allemaal gaat worden... Misschien kunnen we ons beter richten op het budget. Wat is het budget?
" Joa rond de 500 euro"
-![]()
dus de deal is door gegaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een voorstel:
"Ja we willen een Android en iOS-app voor iets met de carnaval, we weten nog niet precies wat het is maar daar komen we wel uit. Wat gaat dat kosten?"
- Euh, ja dat is moeilijk te zeggen, het ligt een beetje aan wat jullie willen, voor welke specifieke android-toestellen jullie willen ontwikkelen en hoe complex het allemaal gaat worden... Misschien kunnen we ons beter richten op het budget. Wat is het budget?
" Joa rond de 500 euro"
- [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan ook nog apps verkopenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
Ja, sommige klanten he
Leuk om te zien dat veel mensen geen flauw benul hebben wat er allemaal bij een app / site komt kijken.
Maar nog leuker zijn de overmoedige zolderkamerjongetjesAls je soms ziet wat voor troep daar uit komt!! Niet te geloven
Hoe neurie je dat??quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
Collega was net dit aan het neuriën en nu zijn onze buren boos
idd, maar daar moeten wij dus wel mee concurrerenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
Ja, sommige klanten he
Leuk om te zien dat veel mensen geen flauw benul hebben wat er allemaal bij een app / site komt kijken.
Maar nog leuker zijn de overmoedige zolderkamerjongetjesAls je soms ziet wat voor troep daar uit komt!! Niet te geloven
Overigens zijn die zolderkamerjongetjes de grootste dooddoener van de hele digitale industrie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
Ja, sommige klanten he
internet bro-fist!quote:
Ach, het komt bij ons vaak genoeg voor dat men met hangende pootjes terug komt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
idd, maar daar moeten wij dus wel mee concurreren
die gassies bieden voor 2000 een Facebook-site met Marktplaats-achtige features, alleen ziet de klant niet dat daar dus gewoon 0 kwaliteit uit komt.
true. Wij nemen ze meestal wel aan hoor, maar dan met een fikse bump in de urenschattingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, het komt bij ons vaak genoeg voor dat men met hangende pootjes terug komt.
Altijd zelfde liedje. Achterbuurjongetje laat niet meer van zich horen en ik heb alleen nog maar een halve site! Kunnen jullie helpen!!
Gelukkig hebben we de luxepositie dat we gewoon nee kunnen verkopen aan dergelijke 'klanten'.
Die wil je toch niet als klant hebben
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Altijd zelfde liedje. Achterbuurjongetje laat niet meer van zich horen en ik heb alleen nog maar een halve site! Kunnen jullie helpen!!
Gelukkig hebben we de luxepositie dat we gewoon nee kunnen verkopen aan dergelijke 'klanten'.
Pliesie is te druk bezig met het oprollen van hele netwerken van notoire hardrijdersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
Exact dit al 2x tegengekomen binnen mijn hechte netwerk
Spooknota #1 van dit jaar ontvangen net trouwens. De Nederlandse Bedrijven Documentatie in Arnhem denkt zeker dat ik achterlijk ben. Of ik even 285,60 wou aftikken
Dat dit soort bedrijven niet meteen opgeladen worden is me een raadsel. We leven in een krom land.
Dat zijn wel vaak de leukste momenten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |