quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dag kampioenschap
Twente komt eraanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV staat er wel slecht voor ja
Dat deed pijn jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dag kampioenschap
Oh dit jaar zullen jullie ook nog de zoete wraak voelen voor de wedstrijd die de boeken inging als de grootste afslachting van Feijenoord ooit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV staat er wel slecht voor ja
Prachtwedstrijd. Wie won die UEFAcup ookalweer...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat deed pijn ja
Vergeet ook deze niet:
Conclusie ze weliswaar winnen met grote cijfers, maar als het er echt toe doet gaan die provinciaaltjes er keihard aan.
Wat meer topics openenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zouden we moeten zonder Ajacied422
Ik open wel een nieuwe, gaan we daar verder, oke?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat meer topics openen
Als we zijn topics nou massaal negeren?
Het lijkt erop dat dat inderdaad gebeurd. Arme jongen....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat meer topics openen
Als we zijn topics nou massaal negeren?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik open wel een nieuwe, gaan we daar verder, oke?
Ik moet wat gaan sluiten dus?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zouden we moeten zonder Ajacied422
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:52 schreef Typisch het volgende:
Zo'n pauper username.. Ajacied en dan ook nog eens een niet bestaande formatie. En dan worden ook je topics nog eens oldskool genegert. Tis wat.
neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij houdt wel VBL draaiende moet ik zeggen.
Valt me nog van je mee dat je niet in dat topic gepost hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:56 schreef De_kromme het volgende:
Het gaat niet zo goed met Lauzi trouwens. Niet meer pesten volgende keer, gemene Ajacieden.
Wat heb ik?
Jij hebt zeer onterecht een slecht beeld van mij. Waar komt dat door?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Valt me nog van je mee dat je niet in dat topic gepost hebt.
Grote jongen ben jij toch he.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:56 schreef De_kromme het volgende:
Het gaat niet zo goed met Lauzi trouwens. Niet meer pesten volgende keer, gemene Ajacieden.
Wat heb ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |