Ik vind die Kindles wel leuk, maar echte boeken zijn goedkoperquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef vencodark het volgende:
Mijn broertje van 24 heeft deze trouwens laatst voor kerst gehad:
[ afbeelding ] Maar dan in het Nederlands. Was ie al jaaaaren naar op zoek.![]()
Overigens heb ik geen e-books. Ik vind echte boeken leuker.
Ja, daar kijk ik erg naar uit, Roald Dahl! Nu misschien nog iets te vroeg voor, denk ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier is de voorleestijd al weer voorbij, dat is best jammer. Veel Roald Dahl voorgelezen
Blauwbloezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef vencodark het volgende:
Oh en ik heb nog bergen stripboeken.
Ik heb De vierde man gelezen van Gerard Reve.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond vroeger Hasse Simons Dochter mooi, want daar werd een blote piemel in beschreven.
Heel vreemd, geen idee waarom me dat zo aantrok eigenlijk.
Wie zegt dat ik illegaal downloadquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die Kindles wel leuk, maar echte boeken zijn goedkoper
En ik ga niet illegaal downloaden
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef vencodark het volgende:
Jij kunt zelf het beste inschatten wanneer hij klaar is voor Roald toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik erg naar uit, Roald Dahl! Nu misschien nog iets te vroeg voor, denk ik?
We zijn erg into Annie M.G. Schmidt (Pluk) en Kikker van Max Velthuis.
Word voorleesjuf in de bieb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kunt zelf het beste inschatten wanneer hij klaar is voor Roald toch.![]()
Ik mis het voorlezen echt, vond het heerlijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Blauwbloezenquote:
Ik voor m'n lijst toen Rico's Vleugels.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb De vierde man gelezen van Gerard Reve.
quote:
Een vriend van me is er helemaal idolaat van, al jaren. Hij zei van de week nog dat hij weer opnieuw was begonnen met lezenquote:
In mijn herinnering kan Roald hier en daar best eng zijn, daar is hij niet aan toe nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kunt zelf het beste inschatten wanneer hij klaar is voor Roald toch.![]()
Ik mis het voorlezen echt, vond het heerlijk
die nam ik mee uit de bieb.quote:
Ik heb dat o.a. met Jan, Jans. Dat blijft leuk. Overigens heb ik ze maar tot album 25. Toen de tekenaar ermee stopte en een studio het over ging nemen, ben ik gestopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Blauwbloezen
Ik lig elke keer weer in een deuk, al heb ik ze echt al tig keer gelezen.
Net als Vijftieneneenhalf en Guust Flater.
Ja bij ons ook alleen deel 1 en deel 19.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die nam ik mee uit de bieb.
Maar ze hadden er maar 3 edities.
Boek 2 van Fire and Ice? Ben ik ook net mee begonnenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
Nu bezig in Clash of Kings. En 3 delen Y: the last man binnen
Alles van Trigiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef vencodark het volgende:
Hoeveel uur heb je daarvoor gewerkt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef vencodark het volgende:
Loon gehad!Ik moet echt meer uren draaien. Amper 500 in de maand schiet niet op.
Ik had ook weer wat uitbetaald gekregen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:04 schreef vencodark het volgende:
Loon gehad!Ik moet echt meer uren draaien. Amper 500 in de maand schiet niet op.
44 + ongeregelmatigheidstoeslag en 6 uur atv.quote:
Ik heb nog pockets van Rooie Oortjes en Garfield.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boek 2 van Fire and Ice? Ben ik ook net mee begonnen
[..]
Alles van Trigie
Alles van Storm
Alles van Kazandou
Bijna alle Kuifjes
Lading Jan, Jans en de Kinderen, Kuifje en Tangy en Lauderdale
En nog wel 30 andere.
Strips
Argh ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook weer wat uitbetaald gekregen.
Zin om te shoppen
Dat is niet veel nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
44 + ongeregelmatigheidstoeslag en 6 uur atv.
En je woont nog thuis, toch? Dan vallen je vaste lasten wel mee (gok ik). 40 uur per week werken kan je de rest van je leven nog doen hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:09 schreef vencodark het volgende:
Het is natuurlijk maar een bijbaan. Geen fulltime carrière met diploma's etc.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bij ons ook alleen deel 1 en deel 19.
Maar thuis heb ik ze allemaal
Sparen duurde lang, de oude zoeken en zo.
Maar daarna steeds de nieuwe kopen totaan dat ze gestopt zijn.
Zijn er wel 150 of zo denk ik.
/jaloers!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boek 2 van Fire and Ice? Ben ik ook net mee begonnen
[..]
Alles van Trigie
Alles van Storm
Alles van Kazandou
Bijna alle Kuifjes
Lading Jan, Jans en de Kinderen, Kuifje en Tangy en Lauderdale
En nog wel 30 andere.
Strips
Ja, ik woon nog thuis. Wil rond voorjaar/zomer bij mijn vriend intrekken. Sowieso moet ik dan meer uren werk hebben. Mijn vaste lasten zijn vooral benzine, autoverzekering en zorgverzekering.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:10 schreef L-E het volgende:
[..]
En je woont nog thuis, toch? Dan vallen je vaste lasten wel mee (gok ik). 40 uur per week werken kan je de rest van je leven nog doen hoor.
Het is ook echt een heel mooi volwassen verhaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me is er helemaal idolaat van, al jaren. Hij zei van de week nog dat hij weer opnieuw was begonnen met lezen
Ik heb ongeveer 90 Suske en Wiske's. Meestal koop ik er 2e hands op een markt. Verzamelbeursje weer eens bezoeken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:10 schreef stbabylon het volgende:
Kheb nu zo'n beetje 2 meter aan strips (met kartonnen kaft). En ooit hoop ik daar zo'n zelfde hoeveelheid aan Suske&Wiskes bij te krijgen (staan bij pa).
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:14 schreef rival het volgende:
er is hier dus wel interesse voor mijn oude suskes en wiskes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |