Ik vind die Kindles wel leuk, maar echte boeken zijn goedkoperquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef vencodark het volgende:
Mijn broertje van 24 heeft deze trouwens laatst voor kerst gehad:
[ afbeelding ] Maar dan in het Nederlands. Was ie al jaaaaren naar op zoek.![]()
Overigens heb ik geen e-books. Ik vind echte boeken leuker.
Ja, daar kijk ik erg naar uit, Roald Dahl! Nu misschien nog iets te vroeg voor, denk ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier is de voorleestijd al weer voorbij, dat is best jammer. Veel Roald Dahl voorgelezen
Blauwbloezenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef vencodark het volgende:
Oh en ik heb nog bergen stripboeken.
Ik heb De vierde man gelezen van Gerard Reve.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond vroeger Hasse Simons Dochter mooi, want daar werd een blote piemel in beschreven.
Heel vreemd, geen idee waarom me dat zo aantrok eigenlijk.
Wie zegt dat ik illegaal downloadquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die Kindles wel leuk, maar echte boeken zijn goedkoper
En ik ga niet illegaal downloaden
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef vencodark het volgende:
Oh en ik heb nog bergen stripboeken.
Jij kunt zelf het beste inschatten wanneer hij klaar is voor Roald toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik erg naar uit, Roald Dahl! Nu misschien nog iets te vroeg voor, denk ik?
We zijn erg into Annie M.G. Schmidt (Pluk) en Kikker van Max Velthuis.
Word voorleesjuf in de bieb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kunt zelf het beste inschatten wanneer hij klaar is voor Roald toch.![]()
Ik mis het voorlezen echt, vond het heerlijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Blauwbloezenquote:
Ik voor m'n lijst toen Rico's Vleugels.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb De vierde man gelezen van Gerard Reve.
quote:
Een vriend van me is er helemaal idolaat van, al jaren. Hij zei van de week nog dat hij weer opnieuw was begonnen met lezenquote:
In mijn herinnering kan Roald hier en daar best eng zijn, daar is hij niet aan toe nee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij kunt zelf het beste inschatten wanneer hij klaar is voor Roald toch.![]()
Ik mis het voorlezen echt, vond het heerlijk
die nam ik mee uit de bieb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |