Nietes!quote:
Kunnen die mensen niet eens een keer met zn allen rustig sterven. Op een zondag ofzo...quote:Christengekkies zijn doodsbang dat de Elfstedentocht de zondagsrust aantast. De tocht der tochten wordt mogelijk op 12 februari verreden, en dat is een doorn in Gods oog.
De Nederlandse Vereniging tot bevordering van de Zondagsrust en Zondagsheiliging staat op de barricaden en stuurt vandaag een protestbrief aan de Vereniging De Friesche Elf Steden.
Voorzitter Van der Sluis van de zondagsrustclub maakt zich ernstige zorgen. "Het is volledig in strijd met de Bijbel", zegt hij tegen het Reformatorisch Dagblad. "Er vindt hoe langer hoe meer een aanslag op de zondagsrust plaats. Die dag wordt steeds meer ontheiligd."
Van der Sluis baalt er zelfs al van dat de rayonhoofden zondag bijeenkwamen om de ijssituatie te bespreken. De Elfstedentocht is nog nooit op zondag verreden.
Druk is in je hoofdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef MadMaster het volgende:
En weer een nieuw topic.
Ik kom er momenteel nauwelijks aan toe om hier ook maar even te kijken.
Druk, druk, druk...
De exorcist uit "The Exorcist" is ook wel een aanrader. Die weet met het kruis wel wat demonen te verdrijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet eens een keer met zn allen rustig sterven. Op een zondag ofzo...
Wellicht is dat maar even beter ook. Anders hadden we misschien 3 topics verder geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:12 schreef MadMaster het volgende:
En weer een nieuw topic.
Ik kom er momenteel nauwelijks aan toe om hier ook maar even te kijken.
Druk, druk, druk...
Ja, dat kan ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Druk is in je hoofd
(en dan bedoel ik niet druk eens in je hoofd)
Lijkt me ook...is toch de rustdag?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen die mensen niet eens een keer met zn allen rustig sterven. Op een zondag ofzo...
Als er één ding in strijd is met de Bijbel..dan is het de Bijbel welquote:Het is volledig in strijd met de Bijbel
Elk nadeel hep z'n voordeel...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht is dat maar even beter ook. Anders hadden we misschien 3 topics verder geweest
Nou, die loopt ook niet zo lekker op dit moment, ondanks dat 'ie zijn gelijk heeft gehaald.quote:
Perfect voor scrabble. Voer de rest heeft het in mijn ogen geen nut.quote:
Zelfs dat had ik gemist...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, die loopt ook niet zo lekker op dit moment, ondanks dat 'ie zijn gelijk heeft gehaald.
Wat een rotwoord. Voor je het weet bestaat er een zondagrukclubquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Perfect voor scrabble. Voer de rest heeft het in mijn ogen geen nut.
Behalve van dat kleine quizje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de nominaties wel leuk, vooral omdat ik zelf genomineerd ben uiteraardMaar ben ook wel erg benieuwd naar de precieze reden
heb niet het gevoel dat ik zoveel bijdraag aan MEN
Je kent de eisen mbt bekendmaking van de reden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de nominaties wel leuk, vooral omdat ik zelf genomineerd ben uiteraardMaar ben ook wel erg benieuwd naar de precieze reden
heb niet het gevoel dat ik zoveel bijdraag aan MEN
Mja ok maar verder niet echtquote:
Wellicht vermoeden ze ook dat je de SC hebt opgezet. En nog wat feel good posts(zoals vandaag met "geen ruzie maken" enzo.quote:
Schaamteloos..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kent de eisen mbt bekendmaking van de reden.
Correct.quote:
Ik ben genomineerdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:52 schreef MadMaster het volgende:
Wie praat me even bij m.b.t. die nominaties?
Ik ben gewoon heel lief?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht vermoeden ze ook dat je de SC hebt opgezet. En nog wat feel good posts(zoals vandaag met "geen ruzie maken" enzo.
Speculaasie!
Ja, zoiets had ik begrepen, bij de Yvonne-awards of zoiets.quote:
Dat ook.quote:
De mods van de verschillende fora hebben users voorgedragen die zij blijkbaar leuk vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik begrepen, bij de Yvonne-awards of zoiets.
Maar wat houden deze awards in en zo?
Yep.quote:
Zo, nu weet je waarom de nominatie en het heeft je niets gekostquote:
Niet eens een semi naaktfotoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, nu weet je waarom de nominatie en het heeft je niets gekost
En daar zit je er flink naast.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, nu weet je waarom de nominatie en het heeft je niets gekost
Die is ze zelf aan het kleien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Krijgen de winnaars nu ook een Yvonne-beeldje?
Nee...dus die kan ik nog steeds voor geld verkopen aan de hoogste bieder....quote:
Niks nieuws toch?quote:
Oh, ik voel me helemaal thuis.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...dus die kan ik nog steeds voor geld verkopen aan de hoogste bieder....
Die foto mag je overdragen om achter de echte reden te komen.quote:
Ze moet gewoon Bart uit z'n tent lokken, dan kan ie toch z'n mond niet houden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die foto mag je overdragen om achter de echte reden te komen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze moet gewoon Bart uit z'n tent lokken, dan kan ie toch z'n mond niet houden.![]()
Neuh dat nietquote:
Ondoorzichtige criteria dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
De mods van de verschillende fora hebben users voorgedragen die zij blijkbaar leuk vindenOf die iets toevoegen aan het forum ofzo. Maar de reden is dus niet bekend gemaakt
De enige die ik uit mijn hoofd weet is lubje, en dat is geen damequote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ondoorzichtige criteria dus.
Hoeveel dames zijn er verhoudingsgewijs genomineerd?
Want zondag mocht niet van Allah?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:31 schreef Etcetera het volgende:
Alle verloven van politie agenten in Friesland zijn ingetrokken - volgens iemand op Twitter
Edit: en hoor nu ook via via dat De Tocht Der Tochten a.s. maandag gereden zal gaan worden...
Ze willen voorkomen dat er 6 miljoen gekken Friesland bestormenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want zondag mocht niet van Allah?
Ik begreep immers dat het zondag alweer gaat dooien, dus dan lijkt me zaterdag of zondag logischer.
Alsof de politie daar iets aan kan doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ze willen voorkomen dat er 6 miljoen gekken Friesland bestormen
Dat zou goed nieuws zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:31 schreef Etcetera het volgende:
Alle verloven van politie agenten in Friesland zijn ingetrokken - volgens iemand op Twitter
Edit: en hoor nu ook via via dat De Tocht Der Tochten a.s. maandag gereden zal gaan worden...
Na dit stuk dacht ik even dat je het ging hebben over de zondagsrust.quote:
Ik?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na dit stuk dacht ik even dat je het ging hebben over de zondagsrust.
Oh ja, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:36 schreef Etcetera het volgende:
Maar door het niet in een weekend te laten vallen en wel op een maandag, gaan er een hoop mensen niet heen omdat ze gewoon moeten werken enzo
Klopt, maar ik denk niet dat ze het uit voorzorg doen als er niet een redelijke kans is dat het nodig is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:40 schreef MaJo het volgende:
Overigens kunnen die verloven ook als voorzorgsmaatregel ingetrokken zijn he? Hoeft nog niets te zeggen dus
Nee die kans zal er zeker wel zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet dat ze het uit voorzorg doen als er niet een redelijke kans is dat het nodig is.
Ehmm...1? Of 666?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:46 schreef iamredleader het volgende:
En ik heb 1 collega met een startbewijshij heeft ook echt een tof nummer
1337!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:46 schreef iamredleader het volgende:
En ik heb 1 collega met een startbewijshij heeft ook echt een tof nummer
Beat you to itquote:
Je eet mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga me zo maar eens aan de ramp van het OV overgeven.
Hiroshima '45quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
De UTP is bevroren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Weer storing bij de ING
Weer storing met internetbankieren ING
Ik heb ING maar tot nu toe geen last gehad van de storingenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Weer storing bij de ING
Weer storing met internetbankieren ING
Heb zelf de gezamelijke rekening bij mijn werkgever, we hebben elk apart een ING rekening. Ook twee betaalpassen, backup is fijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ING maar tot nu toe geen last gehad van de storingenHeb ook Rabo voor dit soort gevallen
Is zeker handigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb zelf de gezamelijke rekening bij mijn werkgever, we hebben elk apart een ING rekening. Ook twee betaalpassen, backup is fijn
Maar gisteren paste je de juiste grammatica toequote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
En ik requote van gisteren:
Beware the man who's God is in the sky
Dat lijkt me toch vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:45 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat het heel erg afhangt van hoe vannacht en morgen overdag het ijs zich ontwikkelt. Als het echt dik genoeg is, dan hoop ik dat de tocht zondag gereden gaat worden. Als er vanaf zondagmiddag/maandag dooi is voorspeld, lijkt me dat geen veilig alternatief.
Daarnaast; als niet met zekerheid de veiligheid van de schaatsers (en het publiek!) gegarandeerd kan worden, omdat het ijs niet dik genoeg is? Tocht niet laten doorgaan, hoe jammer ook
Ik heb begrepen dat er 75 vriesgraaddagen moeten zijn ofzo. Dat is vast niet de correcte term, maar het houdt in dat je de gemiddelde temperatuur van 24 uur moet berekenen en die van achtereenvolgende dagen bij elkaar moet optellen. Oftewel, als het 8 dagen lang gemiddeld -10 is, dan kan er geschaatst worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
Het moet 15cm dik zijn en van de week was het 10-11. En ik dacht dat het per -10 graden per nacht 1cm groeit?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Soms laten mensen zich meeslepen in de waan van de dag
Een beetje water op het ijs was er in 1986 ook, glijdt erg goed en valt nog beterder...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want zondag mocht niet van Allah?
Ik begreep immers dat het zondag alweer gaat dooien, dus dan lijkt me zaterdag of zondag logischer.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef B.ertha het volgende:
Je corrigeert me gewoon in je quote!
* Gaat snel editen
Ik heb die neiging ook weleens. Ook met mailtjes. Maar ik doe het nooit, want je weet niet wat iemand denkt als het opvaltquote:
En, wat denk jij ervan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb die neiging ook weleens. Ook met mailtjes. Maar ik doe het nooit, want je weet niet wat iemand denkt als het opvalt
Ik kan het wel hebben. Des te meer ook omdat ik er heel slecht tegen kan als mensen fouten maken en ik er prat op ga dat ik dat weinig doe. Dus als het dan toch gebeurt, mag het best genoemd worden.quote:
Pfewquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan het wel hebben. Des te meer ook omdat ik er heel slecht tegen kan als mensen fouten maken en ik er prat op ga dat ik dat weinig doe. Dus als het dan toch gebeurt, mag het best genoemd worden.
ik dacht dat jij met de bus moest, maar dat kan ook als je met ns wilt reizen natuurlijkquote:
Mwah in mijn hoofd blijft het gewoon doorgaanquote:
lijkt me een reden om niet te willen winnen....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Krijgen de winnaars nu ook een Yvonne-beeldje?
ik vandaag in de ramp die file heette.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Heel mooiquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Hippo kettinkje bij de post vandaag
Dat is niet fijn, neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vandaag in de ramp die file heette.
Vanochtend 20 km op de A2
Vanmiddag 9 km op de A2
kutzooi
Heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is inderdaad traag en met horten en stoten de afgelopen dagen
samengevat, spekglad dusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:44 schreef wyccie het volgende:
Werd er hier nou gespeculeerd over een Elfstedentocht maandag?
Volgens mijn bronnen gaat het maandag +5 graden worden, bewolkt, plaatselijk wat regen.
Nergens last vanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is Danny aan het downgraden op FOK? Het ligt er de laatste dagen weer regelmatig uit in in de mobiele versie is het op het moment ook al ellende...
Mjah, niet erg chique...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien wordt er nu begonnen met het verlagen van de service voor de niet abo houders
Nu weten jullie ook ongeveer wat ik aan heb vandaagquote:
sorry maar ik vind het echt niet stom dat je dat laat zitten. Wie steelt er nou zoietsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:40 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn fietsmand is vanavond gejat![]()
Was mn afstudeercadeautje aan mezelf, en wat doe ik met mn stomme kop? Laat m aan mn fiets zitten toen ik met een vriendin wat ging drinken aan de markt....
Bahquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:48 schreef LadyBlack het volgende:
Dezelfde achterlijke idioten die ook al eens mn zadeldekje hebben gejat...
Het was een heel leuke mand, met bloempjes eraanen iemand vond blijkbaar dat ie die ook wel kon gebruiken
Makkelijk zat: zijn de twee op een bepaald punt hetzelfde?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Als/dan heb ik nog nooit uit elkaar kunnen houden en dat zal ik ook nooit leren (ik weet de theorie van een verschil en een vergelijking, maar het zal me roesten)
Het is heel goed mogelijk rechtdoor te rijden op een T-splitsing! Als je op een bepaald stuk weg rijdt en je kan om je weg te vervolgen alleen rechtdoor of naar links dan nader je in principe een T-splitsingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ook, meer raar Belgennieuws
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ch-verkeersbord.html
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sorry maar ik vind het echt niet stom dat je dat laat zitten. Wie steelt er nou zoiets
quote:Op woensdag 8 februari 2012 06:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen
Het vriest maar 3 graden
quote:
zitten we op een onderzeeer dan?quote:
huh? Ik ben te moe om dit te snappen denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zitten we op een onderzeeer dan?
truste
daar heb je 1 bed per 2 mensen, dus dan duik je nu het nog warme bed van een ander in, omdat die net is opgestaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
huh? Ik ben te moe om dit te snappen denk ik
quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar heb je 1 bed per 2 mensen, dus dan duik je nu het nog warme bed van een ander in, omdat die net is opgestaan
ze weten ook dat ik er niet meer in lig, dus ga je gangquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]thanks. En nu gauw weg voor mensen denken dat ik jouw bed in duik
Dat is behoorlijk shit zegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:40 schreef LadyBlack het volgende:
Was mn afstudeercadeautje aan mezelf, en wat doe ik met mn stomme kop? Laat m aan mn fiets zitten toen ik met een vriendin wat ging drinken aan de markt....
Ik wilde hem al inkoppenquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
thanks. En nu gauw weg voor mensen denken dat ik jouw bed in duik
Da's balen zegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:40 schreef LadyBlack het volgende:
Een vrij lichte nachtvorst, een vooruitzicht van dooi, onvoldoende ijsdikte - ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:39 schreef Etcetera het volgende:
Het wordt blijkbaar +6 zondag, die Elfstedentocht gaan we nu niet meer krijgen denk ik hoortoch jammer
quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:41 schreef B.ertha het volgende:
Kijk nou, dit ben ik in het rode jasje op de slee
[ afbeelding ]
leuke foto!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:41 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:41 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel winters geleden dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:41 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien aan de kleding: jaren 80quote:
Begin jaren 90.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo te zien aan de kleding: jaren 80
toen was je nog een bikkelquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:35 schreef Soempie het volgende:
1985 was ook een goed sneeuwjaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet waarom ik geen handschoenen aan heb.
Zo warm ingepakt dat je handschoenen vervelend vondquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:35 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:35 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja he. Maar ik had roze laarzen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoewel ik het ook had geloofd als dit een jongetje was. Onherkenbaar ingepakt
B., heb jij boeken van Grit gehadquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoewel ik het ook had geloofd als dit een jongetje was. Onherkenbaar ingepakt
Nee, bijna alles was Engels. Daarbij klinken dit meer als hbo-titels (praktijkgerichter).quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
B., heb jij boeken van Grit gehad
Ik dacht ook al: lijkt me meer iets voor het hbo, maar kon maar niet bedenken waarom dan. Maar je hebt gelijk, praktijkgerichter.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, bijna alles was Engels. Daarbij klinken dit meer als hbo-titels (praktijkgerichter).
quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, bijna alles was Engels. Daarbij klinken dit meer als hbo-titels (praktijkgerichter).
Oh dat zal best eens kunnenquote:Op woensdag 8 februari 2012 09:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht ook al: lijkt me meer iets voor het hbo, maar kon maar niet bedenken waarom dan. Maar je hebt gelijk, praktijkgerichter.
Als dat een Unox-muts moet voorstellen...quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
Lady, heb je het gezien?
[ afbeelding ]
mijn eerst haakwerkje!!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat een Unox-muts moet voorstellen...
Wat een jonge moeder heb jij.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:41 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Die mogen niet meer van Jort!quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere tijden waren dat he.quote:
[..]
ik heb deze in ruim 3 uurtjes gemaakt. Is heel gemakkelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Als ik dat soort dingen zie wil ik ook kunnen haken, maar ik heb het geduld er niet voor
[..]
Ik denk dat ik nog wel meer ga maken. Maar ik moet eerst bepaalde steken onder de knie krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Diaan, leuk he, ga je nog meer maken? Of houd je het voor gezien?
En met die foto's willen we jou overhalen natuurlijk.
Ja. Wie kan bloeden kan broeden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen. Zodra je ongesteld wordt, ben je toch volwassen?
Ik zou heel graag wat meer oude foto's willen hebben, maar die zijn helaas verdwenen na het overlijden van mijn ouders...quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:27 schreef Mark het volgende:
Die oude foto's doen me er aan denken dat ik nog een hoop oude foto's en video's wil digitaliseren
Zodra er een grasmat ligt mag er gespeeld worden ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zie geen problemen. Zodra je ongesteld wordt, ben je toch volwassen?
Verdwenen? Heeft iemand ze meegepikt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou heel graag wat meer oude foto's willen hebben, maar die zijn helaas verdwenen na het overlijden van mijn ouders...
Ook een mooie, die kende ik nog nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef Mark het volgende:
Mr. Garrison: Well, I’m sorry, Wendy. But I just don’t trust anything that bleeds for five days and doesn’t die.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef Mark het volgende:
Mr. Garrison: Well, I’m sorry, Wendy. But I just don’t trust anything that bleeds for five days and doesn’t die.
Nee, waarschijnlijk zijn ze tijdens het opruimen van het huis op de verkeerde stapel (richting vuilnisbelt) terecht gekomen. Jeugdfoto's van mijzelf heb ik dus nauwelijks.quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Verdwenen? Heeft iemand ze meegepikt?
Een moetje dus?quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk zijn ze tijdens het opruimen van het huis op de verkeerde stapel (richting vuilnisbelt) terecht gekomen. Jeugdfoto's van mijzelf heb ik dus nauwelijks.
Wat ik heb, heb ik via ooms en tantes verkregen...
Heb wel het trouwalbum van mijn ouders in bezit, maar daar ben ik niet zichtbaar met hen op aanwezig...
Laten we zeggen dat mijn ouders iets eerder getrouwd zijn dan ze van plan waren.quote:
Mw. MM en ik zijn allebei 'moetjes', als je het zo wilt noemen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:04 schreef Soempie het volgende:
Ik wilde het niet zeggen. Laatst zei ik het lachend tegen iemand en die was zwaar beledigd (terwijl het wel een moetje was).
Maar "moetje" gaat over het huwelijk. Moeten trouwen omdat je al zwanger bent. Toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM en ik zijn allebei 'moetjes', als je het zo wilt noemen.
Ik heb geen moeite met die benaming, heb er weinig over te zeggen gehad...
quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:15 schreef Mark het volgende:
Moet denken aan deze mop:
A woman awakes during the night to find that her husband is not in their bed.
She puts on her robe and goes downstairs to look for him. She finds him sitting at the kitchen table with a cup of coffee in front him. He appears deep in thought, just staring at the wall. She watches as he wipes a tear from his eye and takes a sip of coffee.
"What's the matter, dear?" she whispers as she steps into the room. "Why are you down here at this time of night?"
The husband looks up, "Do you remember 20 years ago when we were dating, and you were only 17?" he asks solemnly.
The wife is touched thinking her husband is so caring and sensitive. "Yes, I do," she replies.
The husband pauses. The words are not coming easily. "Do you remember when you father caught us in the back seat of my car?"
"Yes, I remember," says the wife, lowering herself into a chair beside him.
The husband continues..."Do you remember when he shoved a shotgun in my face and said, "Either you marry my daughter, or I will send you to jail for 20 years".
"I remember that too", she replies softly.
He wipes another tear from his cheek and says... "I would have gotten out today!"
'Moetje' slaat voornamelijk op het huwelijk, hoewel de kinderen soms ook zo genoemd worden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar "moetje" gaat over het huwelijk. Moeten trouwen omdat je al zwanger bent. Toch?
Vast wel, die Boa's zitten lekker binnen met dit weerquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik vroeg me gisteren af of er nu ook minder wildplassers worden beboet, vanwege de kou
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Vast wel, die Boa's zitten lekker binnen met dit weer
Oh, als vervanging van ongelukje ken ik niet, maar als ik het verhaal van Soemp lees dan zijn er blijkbaar meer mensen die dat wel zo zienquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Moetje' slaat voornamelijk op het huwelijk, hoewel de kinderen soms ook zo genoemd worden.
'Ongelukje' is een vaker voorkomende benaming voor dergelijke kinderen...
Ik zie het dus ook als een verplicht huwelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, als vervanging van ongelukje ken ik niet, maar als ik het verhaal van Soemp lees dan zijn er blijkbaar meer mensen die dat wel zo zien
Ik zie het dus als huwelijk
Jij was het net een paar weken voor...quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, hoogzwanger en gladheid.
Nee dat begreep ik alquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, het huwelijk van Mw. MM en mij is geen moetje...
Ik weet eigenlijk niet of niet trouwen en samen blijven een optie was. Destijds in 1972 was dat ook niet echt gewoon. Maar anders is het inderdaad in technische zin een moetje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zie het dus ook als een verplicht huwelijk.
Sven en ik zijn getrouwd toen ik zwanger was, maar dat is weer geen moetje. Hij had me gevraagd voor de zwangerschap en trouwen was ook niet verplicht.![]()
Ik zie het dus ook echt als iets van vroeger.
Diaan, in de situatie van jouw ouders weet ik niet hoe ik het zou noemen. Niet trouwen en wel samen blijven was ook geen optie, dus dan zie ik het wel weer als 'moetje'. Maar daarbij zegt dat volgens mij niets over hoe gewenst een kindje kan zijn.
Leuk die foto's! Lijkt me lastig, hoogzwanger en gladheid.
Zo! Daar heb ik nu een heel verhaal van een half uur overquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:42 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me lastig, hoogzwanger en gladheid.
ik heb alle tijd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo! Daar heb ik nu een heel verhaal van een half uur over
Moet je even de moeder van MaJo bellenquote:
JIJ hebt er toch een verhaal overquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je even de moeder van MaJo bellen
Ja dat heeft ze gisteren verteldquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JIJ hebt er toch een verhaal over
Ben benieuwd hoeveel zijwegen ze genomen heeft voor ze hier uitkwam.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze gisteren verteld
Long story short: gebroken arm.
De Winter van 1979quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel zijwegen ze genomen heeft voor ze hier uitkwam.
Heh, geinigquote:Goede kans op Leidse Elfstegentocht
Door Redactie Leidsch Dagblad
Gepubliceerd op 07 februari 12, 11:27 Laatst bijgewerkt op 07 februari 12, 13:15
LEIDEN - Niet alleen in het Friese Sint Nicolaasga komen de rayonhoofden samen. Ook in Leiden steken de bestuursleden van de Elfstegentocht de koppen bij elkaar. ,,Als het ijs op de grachten zondag twaalf centimeter dik is, gaat de tocht door,’’ meldt bestuurslid Willem Buijteweg.
Leidse schaatsliefhebbers hebben er een aantal jaar op moeten wachten. Sinds 1997 is de Leidse ’tocht der tochten’ niet meer gereden. Als het de komende dagen blijft vriezen, kan daar wel eens verandering in komen. ,,We hebben goede hoop dat het er dit jaar eindelijk weer eens van gaat komen. We rekenen nu op zondag, anders hopelijk de week daarop. Vrijdagochtend nemen we de beslissing.’’
De bestuursleden lopen en schaatsen vanochtend een proefrondje, om te zien of het ijs op de uitgestippelde route dik genoeg is, zegt Buijtenweg. ,,Vanmiddag spreken we de gemeente Leiden. Er moet namelijk nog wel heel wat worden geregeld, als het allemaal doorgaat.’’
Zoals het er nu uitziet, start de bijna zeven kilometer lange route voor de Waag, of op het ijs bij Annie’s verjaardag. De deelnemers schaatsen vanaf hier naar het Galgenwater en komen via de Groenhazengracht, het Rapenburg en de Vliet bij de Witte Singel. Vervolgens rijden ze via het Utrechtse Veer naar de haven. Via de Herengracht, de Oranje- of Waardgracht schaatsen ze naar de Oude Rijn, om te finishen voor het stadhuis.
,,Er zijn nog wel wat knelpunten, zoals de brug bij de Hooigracht en de Lammerschansweg. Wellicht dat de deelnemers daar moeten klunen. Maar goed, de Elfstegentocht is niet voor niets de enige tocht in Nederland waar net zoveel gekluund wordt als geschaatst’’, lacht Buijtenweg.
De bestuursleden kunnen nog wel wat hulp gebruiken. ,,We zoeken mensen die het leuk vinden om de route uit te zetten. Ook hebben we 500 meter kluuntapijt nodig, en ontbreken er nog twee veegmachines, die de grachten sneeuwvrij maken.’’
Voor het startschot heeft Buijtenweg al iemand in zijn hoofd. ,,Misschien vragen we kroonprins Willem-Alexander wel, we komen langs zijn oude huis, dus waarom niet?’’, lacht hij.
Een klein beetje sceptisch is het bestuurslid wel. ,,Het ijs is nog niet overal twaalf centimeter dik, en dat moet het wel echt zijn. We hopen dus nog op een paar centimeter ijs erbij.’’
Ik ken 'm uit het Engels:quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:45 schreef Bart het volgende:
Zodra er een grasmat ligt mag er gespeeld worden ja.
Ook uit het Engels:quote:
If not, play in the mud at the back ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ken 'm uit het Engels:
When there's grass on the wicket, then let's play cricket!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:28 schreef Whiteguy het volgende:
Rechts onderin, bij de zijlsingel: begraafplaats groenesteeg. Hou daar je muis even boven.![]()
Toevallig kwam ik bij de quote van mister garrisson ook deze tegen:quote:
Gelukkig, het valt allemaal wel mee dus.quote:'Vestia speculeerde voor 20 miljard'
Woningbouwvereniging Vestia verdubbelde in 2011 het bedrag waarmee het speculeerde op een rentedaling tot 20 miljard euro.
Vestia heeft vorig jaar voor nog eens 10 miljard euro aan derivaten gekocht waarmee het speculeerde op een rentedaling, terwijl het al voor 10 miljard euro aan posities had ingenomen. Dat schrijft het Financieele Dagblad woensdag op basis van bronnen rond Vestia.
De woningbouwvereniging, met vooral veel woningen in Rotterdam en Den Haag, is in grote problemen gekomen door te speculeren op een stijging van de rente. In derivatencontracten die met banken, waaronder staatsbank ABN Amro, zijn afgesloten, staat dat de woningbouwvereniging geld krijgt bij een rentestijging, maar dat het moet bijlappen bij een daling.
Vanwege de eurocrisis is de rente de laatste jaren niet gestegen, maar juist gedaald. Hoewel de veriezen voorlopig vooral op papier bestaan, eisen de banken wel een hoger onderpand omdat ze bang zijn dat Vestia die verliezen niet kan dragen. .
Op dit moment wordt er in Den Haag druk overlegd hoe het verder moet met Vestia, de grootste woningbouwvereniging van Nederland. De nieuwe directie die het roer heeft overgenomen van de vertrokken Erik Staal, overweegt onder meer de verkoop van een deel van de bijna 90 duizend woningen.
Overigens is niet bekend hoe groot de potentiële verliezen van Dexia precies zijn, maar het gaat waarschijnlijk om enkele miljarden.
lullig voor een bankquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:31 schreef iamredleader het volgende:
ik had net een heus BSOD op m'n werk-pc
Zozo.. bestaan die nog?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:31 schreef iamredleader het volgende:
ik had net een heus BSOD op m'n werk-pc
Mjah, ik ben geen hele bank in m'n eentjequote:
Wat voor vis is dat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:17 schreef Whiteguy het volgende:
En vanavond eten we... vis.
[ afbeelding ]
Misschien de komende dagen ook trouwens....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:30 schreef Whiteguy het volgende:
En voor wie een plakje wil op brood:Bageltje erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En die hoort weer bijquote:
Natuurlijk wel....quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gat in je opvoeding (hebben ze die niet in het oosten van het land?)
hoe groot schat je de kans dat dit ook gebeurd?quote:Brrr wat heb ik toch een hekel aan mijn statistiek klas. Ik wil terug naar bed
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoe groot schat je de kans dat dit ook gebeurd?
Ik zeg ook niet dat ik het niet lust....Het is er gewoon nooit van gekomen...quote:
Ik nodig je dan uit voor een diner met de lekkerste bapao's van Amsterdam en omstreken...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet lust....Het is er gewoon nooit van gekomen...
Jij bent ook uitgenodigd dan...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:01 schreef B.ertha het volgende:
Je mist niks hoor, met een broodje bapao. Soms zijn ze lekker, maar zelfs dan overheerst het idee dat het lekkerder zou zijn als het broodje gebakken was
ik krijg nu al hongerquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Er zit hier vlak bij een toko (toko Makasar) waar mensen vanuit heel Noord-Holland op zaterdag hun Indonesche spullen komen kopen. Het is dan filerijden voor de deur.
De bapao, pastei, loempia's en nasi rames zijn dan ook voortreffelijk.
Moet zorgen dat ik er niet te vaak kom...
Dus niet op een zaterdag?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Er zit hier vlak bij een toko (toko Makasar) waar mensen vanuit heel Noord-Holland op zaterdag hun Indonesche spullen komen kopen. Het is dan filerijden voor de deur.
De bapao, pastei, loempia's en nasi rames zijn dan ook voortreffelijk.
Moet zorgen dat ik er niet te vaak kom...
quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik nodig je dan uit voor een diner met de lekkerste bapao's van Amsterdam en omstreken...
Kip of rund kan gekozen worden...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dat is lief, gaan we met ern dagje Amsterdam combineren.
Kun je ook de vulling kiezen? Bijv. met kip? Welk vlees zit er normaal in?
Ja, daar was ik al bang voor...quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb nog een dagkaart voor de trein en ik kan met de auto komen, dus ik ben in principe voor. Als jij akkoord bent, vind ik wel dat we er een echte meet van moeten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |