abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:44:45 #81
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_107797465
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef Mylene het volgende:
Met een acceptgiro, achteraf betalen, kun jullie eventueel aanbieden via http://www.afterpay.nl.

Ik weet alleen niet wat dat jullie kosten.

Hier een concurrent die al een paar jaar bezig is: http://www.fabulousfood.nl

Rekenen de volle mep voor verzendkosten. Bij hen heb je ook de mogelijkheid om artikelen naar wens los te bestellen. Ze nemen dat dan voor je mee uit Engeland.

Marks & Spencer wil overigens weer terug keren naar Nederland. Ze zijn op zoek naar panden in grote steden.
Die site is idd ook onze grootste "concurrent" op het moment. Wij willen dus goede service leveren met een duidelijke, overzichtelijke website. En mindere verzendkosten...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:45:57 #82
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_107797510
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:40 schreef Impossibruuu het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, die 1240 uren norm (is ongeveer 24 uren per week) is om recht te hebben op startersaftrek. Google daar maar eens op.

En je hebt het zo te zien allemaal goed doordacht, het enige dat ik mis is een stukje marketing / promotie. Als er één ding is waar mensen zich naar mijn ervaring flink op verkijken, dan is het wel op de bezoekers- en bestellingsaantallen van een webwinkel. De marketing / promotie van een website is discutabel een van de lastigste trajectjes. Een prachtige, goed functionerende website / webwinkel bouwen is één ding, er daadwerkelijk omzet / winst mee draaien is wat anders en valt vaak vies tegen.
Ohh zit dat zo. Toch eens wat beter lezen mbt startersaftrek.
Tja, de marketing blijft altijd erg lastig. Maar we doen ons best ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_107798864
Ik ga hier beetje IT kritiek geven;

32 euro per maand voor een webshop met allerlei modules is niet veel. Hou er rekening mee, dat als je website niet bereikbaar is, dat je enorm veel klanten (vaak voorgoed) kwijt ben. Probeer even achter te komen of bedrijf waar je webshop hebt lopen of ze betrouwbaar zijn. Ook welke SLA (Service Level Agreement) heb je met ze. Kan je schadeclaims indienen als je website niet te bereiken is (want dan mis je direct je omzet).

Daarnaast zou ik adviseren om je e-mail 'los' te koppelen van deze bedrijf. Dan heb je in iedere geval, mocht je webshop niet bereikbaar zijn de mogelijkheid om middels e-mail je klanten te bedienen.

Kijk goed naar de backups! Meeste bedrijven bieden 'standaard' backup mogelijkheden, maar lees goed kleine letters. Het is namelijk zo dat ze backups alleen voor interne doeleinden gebruiken. Oftewel als het gehele server in de fik komt te staan, dat ze dan op de nieuwe server backups terug kunnen zetten. Maar - kan je ten alle tijden je eigen backups terug plaatsen? Zo niet - zoek naar de mogelijkheden om minstens 1 x per dag zelf backup te maken. Zijn je gegevens verloren, dan is gelijk je gehele winkel dood (geen administratie, geen bestellingen, geen klanten, geen voorraad - niks meer).

Ten slotte, hou er rekening mee, in de toekomst als jullie eenmaal hopelijk goede omzet eruit gaan halen, dat je domweg meer geld kwijt zal moeten voor 'betere' hosting. Dan zal je moeten zoeken naar partij welke je betere dienst kan leveren (stabieler, sneller, support binnen 4 uur enzovoort). Nogmaals, er zijn weinig slechtere zaken als een niet bereikbare website.
Edit: let ook op, dat je over 2-3 jaar niet 'vast' komt te zitten omdat je niet kan overstappen naar andere aanbieder omdat webshop niet meer compatible is. Dan blijf je vast zitten met een trage en niet zo betrouwbare website, of moet je enorm veel investeren om te kunnen migreren van partij A naar partij B. Dus onderschat technische kant niet, is mijn boodschap :)

Succes ermee!
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:38:01 #84
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_107799113
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 16:14 schreef LimaOscarLima het volgende:
erwin,

jij bent verplicht om je klanten een optie te geven waarbij ze maximaal
50% moeten aanbetalen
Onzin, je kan je klanten verplichten om 50% aan te betalen jou. Jij bent als webshophouder niet verplicht om bepaalde betalingsopties aan te bieden. Die keuze is gehaal aan jezelf

[ Bericht 14% gewijzigd door Civilian op 09-02-2012 18:46:36 ]
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_107799346
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Civilian het volgende:

[..]

Onzin
Jouw reactie is ook onzin als je 'm niet onderbouwt.
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:46:52 #86
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_107799367
quote:
14s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:45 schreef McCandless het volgende:

[..]

Jouw reactie is ook onzin als je 'm niet onderbouwt.
Lees 'm nog een keer dan
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_107813772
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Civilian het volgende:

[..]

Onzin, je kan je klanten verplichten om 50% aan te betalen jou. Jij bent als webshophouder niet verplicht om bepaalde betalingsopties aan te bieden. Die keuze is gehaal aan jezelf
je zegt precies hetzelfde naar mijn mening, ik bedoel hierbij geen transactiemethodes
pi_107818474
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:29 schreef ikhouvanveel het volgende:
Ik ga hier beetje IT kritiek geven;

32 euro per maand voor een webshop met allerlei modules is niet veel. Hou er rekening mee, dat als je website niet bereikbaar is, dat je enorm veel klanten (vaak voorgoed) kwijt ben. Probeer even achter te komen of bedrijf waar je webshop hebt lopen of ze betrouwbaar zijn. Ook welke SLA (Service Level Agreement) heb je met ze. Kan je schadeclaims indienen als je website niet te bereiken is (want dan mis je direct je omzet).

Daarnaast zou ik adviseren om je e-mail 'los' te koppelen van deze bedrijf. Dan heb je in iedere geval, mocht je webshop niet bereikbaar zijn de mogelijkheid om middels e-mail je klanten te bedienen.

Kijk goed naar de backups! Meeste bedrijven bieden 'standaard' backup mogelijkheden, maar lees goed kleine letters. Het is namelijk zo dat ze backups alleen voor interne doeleinden gebruiken. Oftewel als het gehele server in de fik komt te staan, dat ze dan op de nieuwe server backups terug kunnen zetten. Maar - kan je ten alle tijden je eigen backups terug plaatsen? Zo niet - zoek naar de mogelijkheden om minstens 1 x per dag zelf backup te maken. Zijn je gegevens verloren, dan is gelijk je gehele winkel dood (geen administratie, geen bestellingen, geen klanten, geen voorraad - niks meer).

Ten slotte, hou er rekening mee, in de toekomst als jullie eenmaal hopelijk goede omzet eruit gaan halen, dat je domweg meer geld kwijt zal moeten voor 'betere' hosting. Dan zal je moeten zoeken naar partij welke je betere dienst kan leveren (stabieler, sneller, support binnen 4 uur enzovoort). Nogmaals, er zijn weinig slechtere zaken als een niet bereikbare website.
Edit: let ook op, dat je over 2-3 jaar niet 'vast' komt te zitten omdat je niet kan overstappen naar andere aanbieder omdat webshop niet meer compatible is. Dan blijf je vast zitten met een trage en niet zo betrouwbare website, of moet je enorm veel investeren om te kunnen migreren van partij A naar partij B. Dus onderschat technische kant niet, is mijn boodschap :)

Succes ermee!
30 euro per maand is echt niet zo heel veel hoor. Dat toko's als One Stop Webshop en Starteenwinkel zich minimaal 50 euro per maand vragen voor (heel erg beperkte) webwinkelsystemen wil niet zeggen dat dat normaal is. :P Maar inderdaad, voor de rest goede punten. Laatst had ik een klant die van Starteenwinkel.nl naar mij was overgestapt, en toen bleek dat er geen énkele exportmogelijkheid was in hun systeem. Het betrof gelukkig maar een webwinkel met 20 verschillende producten, die de klant zelf opnieuw in mijn eigen systeem heeft aangemaakt, maar stel je voor als dat er eens 20000 waren of zo. :O Die klant betaalde overigens maar liefst 55 euro per maand aan abonnementskosten, 1,70 euro per iDeal-transactie, en had elke maand een nacalculatie van rond de 10 euro voor bandbreedteverbruik. Al met al was hij zo'n 100 euro per maand kwijt voor een erg beperkt webwinkelsysteem. Dat vind ik gewoon echt absurde bedragen.
pi_107825747
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:39 schreef Mylene het volgende:
Met een acceptgiro, achteraf betalen, kun jullie eventueel aanbieden via http://www.afterpay.nl.

Ik weet alleen niet wat dat jullie kosten.

Hier een concurrent die al een paar jaar bezig is: http://www.fabulousfood.nl

Rekenen de volle mep voor verzendkosten. Bij hen heb je ook de mogelijkheid om artikelen naar wens los te bestellen. Ze nemen dat dan voor je mee uit Engeland.

Sorry maar wat een slechte webwinkel is dat. Baggersoftware :S
pi_107826662
Zit je bij SeoShop erwin?
Aangezien je 5¤ voor de engelse taalinstelling betaald en spreekt over een standaard template ;)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:46:36 #91
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_107827638
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Aangezien je 5¤ voor de engelse taalinstelling betaald en spreekt over een standaard template ;)
Nope, Shoptrader :)
... and I feel fine.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:23:17 #92
110987 ErwinRommel
pi_107831157
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:48 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Sorry maar wat een slechte webwinkel is dat. Baggersoftware :S
En de lay-out is ook echt bagger!
Maar ze leveren binnen 2 werkdagen weer wel. In goede stevige dozen. dat mag wel gezegd worden.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:23:44 #93
110987 ErwinRommel
pi_107831173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat Lotusss (mijn vriendin) dus schreef ;)
  Redactie Frontpage vrijdag 10 februari 2012 @ 18:01:31 #94
4530 crew  Crazy Harry
pi_107834365
Let ook goed op wat de Xenos aanbiedt aan Engelse producten.
Daar liggen nogal eens buitenlandse lekkernijen spotgoedkoop.
Meestal lijkt het er tijdelijk te liggen maar de oplettende klant ziet dat veel producten elk jaar rond dezelfde tijd terugkomen...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:12:56 #95
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_107839121
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 18:01 schreef Crazy Harry het volgende:
Let ook goed op wat de Xenos aanbiedt aan Engelse producten.
Daar liggen nogal eens buitenlandse lekkernijen spotgoedkoop.
Meestal lijkt het er tijdelijk te liggen maar de oplettende klant ziet dat veel producten elk jaar rond dezelfde tijd terugkomen...
Dank dat je ons erop wijst, wist niet dat de Xenos dat ook verkoopt. Waar wij ons ook uiteindelijk in willen onderscheiden, is de one-stop-shop voor alle niet gangbare Britse etenswaren.

Ja, dan bieden we wellicht wel iets aan wat elders te koop is, maar als men toch al bezig is te bestellen, dan bestellen ze dat in één keer mee in plaats van dit apart bij de Xenos te halen.
... and I feel fine.
pi_107841166
Je moet zeker niet bang zijn voor andere winkels. Amerikaanse producten vindt je ook op steeds meer plaatsen. Je moet zorgen dat je je onderscheidt van de rest ;)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:56:01 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107841548
Heb je al over promotie gedacht? Dat kost vaak ook geld :).
KuikenGuppy
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:08:32 #98
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_107842111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef Burdie het volgende:
Heb je al over promotie gedacht? Dat kost vaak ook geld :).
In eerste instantie mond op mond reclame. We willen de eerste 2 maanden niet te snel uitbreiden omdat we niet zeker weten wat goed verkoopt uit ons assortiment.

Ik ben wellicht iets commerciëler en assertiever ingesteld dan ErwinRommel... dus ik ben in mijn pauze op mijn werk even visitekaartjes uit gaan delen. Had er naar schatting 20-25 meegenomen en die waren zo op.

Leuke reacties op gehad, maar altijd nog zien wie er echt gaat bestellen, laat staan wie echt vaste klant wordt!

En als de opening echt op handen is, dan spam ik natuurlijk alle Facebook vrienden met de Facebook site van de webshop ;)
... and I feel fine.
pi_107855336
Mond op mond is wel érg persoonlijk. ;)

Maar nogmaals, mensen verkijken zich echt op marketing en promotie. Willekeurig visitekaartjes uitdelen en via Social Media iedereen gaan spammen is zelden voldoende, want je schiet zo maar wat hagel in het rond met de hoop iets te raken (lees: een bezoeker cq. klant naar binnen te halen). Dit heet niet voor niets Shotgun Approach[/i]. ;) Er komt veel meer bij kijken, je zult de zoekwoorden en impressies van je website constant in de gaten moeten houden, en daar vervolgens weer op in moeten spelen. Je zult aan Linkbuilding moeten doen. En ga zo nog maar even door. Je kunt de prachtigste webwinkel en het meest fijne stukje software hebben dat er is, als het niet gevonden wordt dan heb je er geen zak aan. Dat is hetzelfde als een Ferrari in je garage hebben waar je niet mee rijdt.

Dan is het nog maar de vraag of er wel vraag is naar je producten. Elke keer wanneer een potentiële klant bij mij aanbelt om een website/webwinkel te maken, vraag ik of diegene wel markt- en/of vooronderzoek verricht heeft. Er starten dagelijks honderden mensen een eigen webwinkel, maar velen hebben geen flauw benul wat er allemaal bij komt kijken, wie de concurrenten zijn, of er überhaupt wel vraag is naar de producten en diensten, enzovoorts. Denk je echt dat je een x aantal bestellingen per maand kunt verwachten, met jouw product/dienst? Allemaal stof tot nadenken. ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 10:25:59 #100
110987 ErwinRommel
pi_107884628
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:30 schreef Impossibruuu het volgende:
Mond op mond is wel érg persoonlijk. ;)

Maar nogmaals, mensen verkijken zich echt op marketing en promotie. Willekeurig visitekaartjes uitdelen en via Social Media iedereen gaan spammen is zelden voldoende, want je schiet zo maar wat hagel in het rond met de hoop iets te raken (lees: een bezoeker cq. klant naar binnen te halen). Dit heet niet voor niets Shotgun Approach[/i]. ;) Er komt veel meer bij kijken, je zult de zoekwoorden en impressies van je website constant in de gaten moeten houden, en daar vervolgens weer op in moeten spelen. Je zult aan Linkbuilding moeten doen. En ga zo nog maar even door. Je kunt de prachtigste webwinkel en het meest fijne stukje software hebben dat er is, als het niet gevonden wordt dan heb je er geen zak aan. Dat is hetzelfde als een Ferrari in je garage hebben waar je niet mee rijdt.

Dan is het nog maar de vraag of er wel vraag is naar je producten. Elke keer wanneer een potentiële klant bij mij aanbelt om een website/webwinkel te maken, vraag ik of diegene wel markt- en/of vooronderzoek verricht heeft. Er starten dagelijks honderden mensen een eigen webwinkel, maar velen hebben geen flauw benul wat er allemaal bij komt kijken, wie de concurrenten zijn, of er überhaupt wel vraag is naar de producten en diensten, enzovoorts. Denk je echt dat je een x aantal bestellingen per maand kunt verwachten, met jouw product/dienst? Allemaal stof tot nadenken. ;)
Dank voor jouw inbreng :)
Om te beginnen met de marketing. Dat is idd het lastigste. Naamsbekendheid verkrijg je niet zomaar, daar moet je wat voor doen. daarnaast is het ook belangrijk om betrouwbaar en klantgericht over te komen. Klant is koning.
Social-media, mond tot mond, goede meta-tags hebben, etc. Met die meta-tags, ook per artikel ga ik vandaag weer mee aan de slag. De nieuwsbrief gaan we deze week maken, en die proberen we samen met assortiment geregeld te vernieuwen.
marketing ook door fysiek aanwezig te zijn op bv beurzen, of Brits gerelateerde events. Naamsbekendheid kweken. Kost tijd en energie, maar dat hebben we er graag voor over.

Mbt de concurrenten, ik denk dat wij scherpe prijzen kunnen aanbieden. Ik heb de websites van concurrenten bekeken en zie nu al dat qua lay-out wij het beter doen.
Er is vraag, genoeg zelfs. Een potentiele markt van 44000 Britten in Nederland, plus de Anglofiel ;)
Daarnaast gaan wij ook seasonal producten aanbieden.

Natuurlijk, wij zijn "absolute beginners", ik ben chauffeur, mijn vriendin werkt op een service-desk. Ons start-budget is uiteraard ook niet oneindig. We zullen het dus rustig aan moeten opstarten, maar wel met voor de eerste keer voldoende artikelen. Als bepaalde artikelen goed gaan lopen gaan bv artikelen die minder lopen op low-profile. Nu is dat nog niet voorspelbaar. En in 12 uur kan ik in principe de spullen weer op voorraad hebben.
Anyway, vandaag weer lekker werken en zaken uitzoeken.
  zondag 12 februari 2012 @ 21:37:51 #101
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107909123
Sowieso AdWords goed gebruiken (je krijgt bij het KvK-krantje volgensmij elke keer zo'n 50 euro-tegoedbon, soms 75 euro, via internet wel te krijgen), daarmee had ik eerder met een redelijk lage cost-per-click zo'n 30 bezoekers per dag waarvan 1 a 2 klanten werden, als je bij jullie shop dan meteen een goede indruk achterlaten heb je misschien wel vaste klanten.
Daarnaast is het denk ik ook belangrijk om kortingsbonnen of extraatjes meteen bij de eerste bestelling van een klant mee te geven, 3 euro korting/10% kortingsbon (wat voor jou misschien net je marge van 1 product weghaalt, maar dat komt weer goed doordat ze 4 andere producten bestellen) of een gratis zakje bekend Brits snoep wat ze niet hadden besteld zorgt ervoor dat ze terugkomen en/of de site aan vrienden laten zien. Kijk ook of je van die speciale sample-verpakkingen van krijgen die je gratis bij bestellingen kan meegeven, bijv. mini-chocoladerepen uit uitdeelverpakkingen mag je volgensmij niet zomaar los verkopen.

Kan misschien wat overbodig zijn want ik heb niet álle posts hiervoor gelezen :P.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 12 februari 2012 @ 22:10:59 #102
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_107911281
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Sowieso AdWords goed gebruiken (je krijgt bij het KvK-krantje volgensmij elke keer zo'n 50 euro-tegoedbon, soms 75 euro, via internet wel te krijgen), daarmee had ik eerder met een redelijk lage cost-per-click zo'n 30 bezoekers per dag waarvan 1 a 2 klanten werden, als je bij jullie shop dan meteen een goede indruk achterlaten heb je misschien wel vaste klanten.
Daarnaast is het denk ik ook belangrijk om kortingsbonnen of extraatjes meteen bij de eerste bestelling van een klant mee te geven, 3 euro korting/10% kortingsbon (wat voor jou misschien net je marge van 1 product weghaalt, maar dat komt weer goed doordat ze 4 andere producten bestellen) of een gratis zakje bekend Brits snoep wat ze niet hadden besteld zorgt ervoor dat ze terugkomen en/of de site aan vrienden laten zien. Kijk ook of je van die speciale sample-verpakkingen van krijgen die je gratis bij bestellingen kan meegeven, bijv. mini-chocoladerepen uit uitdeelverpakkingen mag je volgensmij niet zomaar los verkopen.

Kan misschien wat overbodig zijn want ik heb niet álle posts hiervoor gelezen :P.
Een kortingsactie of een fysiek cadeautje is inderdaad wel goed ja. Dank! :)
... and I feel fine.
pi_107913160
Mijn ervaring is dat een cadeautje van 10% vrijwel niet van invloed zal zijn op de beslissing en snijdt je alleen jezelf in de vingers met minder omzet. Tenzij je wellicht echt bekend bent en een groot assortiment hebt, kan de korting vaak voor de doorslag geven.

Betreft google adwords, je kan maximaal 1 bon gebruiken. Denk je wellicht slim te zijn om meerdere accounts aan te maken en dus meerdere kortingsbonnen te gebruiken dan raad ik je dit ten strengste af. Google komt hier namelijk na een maand wel achter en neemt de nodige maatregelen, o.a. het permanent blokkeren van al je google adwords accounts.
pi_107916580
Let er op dat je ook BTW berekent over de verzendkosten. Heel veel webshops verzuimen dat omdat ze denken dat dat niet hoeft (aangezien er op postzegels ook geen BTW zit). Maar als je verzendkosten doorbelast hoort het gewoon tot de vergoeding, dus belast met BTW.
pi_107918521
Hebben jullie al een planning voor wanneer jullie online willen zijn? Of is het nog natte vinger werk?

Waarom zijn jullie eigenlijk voor de keuze gegaan om het gehele systeem uit te besteden? Als je nu al gelijk vanaf het begin goed zit met een clouddienst/vps scheelt het je later als het een succes wordt een hoop gezeik. Bovendien zijn er genoeg opensource systemen om een webshop te runnen..

Voor de rest ieder geval veel succes *O*
Power to the apes
pi_107918780
Als je goed wilt beginnen zonder iets uit te besteden zit je al gauw aan de 2-4000¤ voor een volledig perfect functionerende website. Voor 30¤ per maand kun je ook een goed functionerende webshop hebben.

Denk dat het altijd (wanneer het niet je broodverdienst is) slim is om niet direct alles op alles te zetten. Probeer het een jaartje dmv uitbesteding en mocht het goed gaan dan kun je na een jaartje alles flink laten verbouwen en een investering doen.
  maandag 13 februari 2012 @ 12:46:08 #107
110987 ErwinRommel
pi_107926321
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Als je goed wilt beginnen zonder iets uit te besteden zit je al gauw aan de 2-4000¤ voor een volledig perfect functionerende website. Voor 30¤ per maand kun je ook een goed functionerende webshop hebben.

Denk dat het altijd (wanneer het niet je broodverdienst is) slim is om niet direct alles op alles te zetten. Probeer het een jaartje dmv uitbesteding en mocht het goed gaan dan kun je na een jaartje alles flink laten verbouwen en een investering doen.
Dit dus ;)
We kunnen nu wel een dure webdesigner inhuren, echter proberen we het eerst op deze manier. Mocht het goed gaan lopen idd, dan is dat een goede optie. Nu willen we het geld liever steken in ons aanbod van producten. Brede keuze bied ook meer gelegenheid tot keuze voor de klant.
  maandag 13 februari 2012 @ 13:37:51 #108
110987 ErwinRommel
pi_107927992
Ben wel aan het rommelen met die metatags, wat een werk. Ik moet me verplaatsen in de potentiële klant en key-words bedenken.
  maandag 13 februari 2012 @ 19:03:31 #109
110987 ErwinRommel
pi_107939774
En weer een stap verder. Met de verzendingen is het geregeld, met dank aan de link die PeterPastoor me gaf :)
pi_107952634
Ik verstuur nog steeds pakketen als 'consument' via PostNL voor 6,75 :')
Mja, met dat ene pakket dat er wekelijks de deur uit gaat.. Vrijwel alles is brievenbus.

Met meta tags let wel dat je niet bijv. het woord ''amerikaans eten'' oid 500x op je website spammed, want het spammen van een en dezelfde woorden zal averechts werken.
  maandag 13 februari 2012 @ 23:25:53 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107953590
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik verstuur nog steeds pakketen als 'consument' via PostNL voor 6,75 :')
Mja, met dat ene pakket dat er wekelijks de deur uit gaat.. Vrijwel alles is brievenbus.

Met meta tags let wel dat je niet bijv. het woord ''amerikaans eten'' oid 500x op je website spammed, want het spammen van een en dezelfde woorden zal averechts werken.
Misschien kan je eens kijken bij myparcel.nl, scheelt toch weer :)
KuikenGuppy
pi_107958742
Ik ben altijd zwaar anti AdWords geweest omdat het zoveel geld kost maar ik merk nu dat ik die kosten er dubbel en dwars uithaal! Als je eenmaal wat naamsbekendheid hebt en organisch wat hoger in zoekmachines komt te staan kun je je AdWordscampagne wat verder terugschroeven.
pi_107967330
Leuk topic om te volgen. Allereerst veel succes.

Lees dat je met nieuwsbrief aan de slag gaat vergeet daar niet de knop afmelden op te zetten, dit is namelijk verplicht meende ik.

Fablous Food is jullie directie concurrent ? Moet lukken om die voor bij te gaan, mocht ik interesse hebben in Britse etenswaren zou ik echt niet op die site bestellen. Wat een lelijke webshop is dat zeg.

Klachten/klantenbinding is erg belangrijk merk zelf dat ik als koper daar ook erg veel door wordt beïnvloed. Bij de Bijenkorf eens besteld 2 keer achterelkaar het verkeerde product ontvangen waardoor ik maar opzoek ben gegaan naar een andere aanbieder. Maar ik kreeg een cadeaukaart vanwege de fouten. Cadeaukaart van 15 euro waardoor ik er nog eens wat moest bestellen ben immers Nederlander ;) Zoiets zou je ook kunnen bedenken cadeaukaarten i.p.v. 10% korting, werkt toch beter naar mijn mening.

Verder lees ik dat je vriendin al visitekaartjes heeft uitgedeeld, snap dat je enthousiast bent maar kun je dit niet beter doen wanneer de webshop in de lucht is ? Anders kijken ze en vinden ze niets, zal bij je collega's wel niet zo heel veel uitmaken maar zal daar toch mee oppassen.

Hoe ga je het doen met de producten op de webshop,maak je een foto van het product ?
pi_107968028
Je kunt je bij reclame ook richten op de in NL wonende Britse militairen. Denk aan JFC HQ Brunssum etc. Adverteren in hun blad etc.

[ Bericht 11% gewijzigd door _The_General_ op 14-02-2012 14:35:19 ]
pi_107971478
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Misschien kan je eens kijken bij myparcel.nl, scheelt toch weer :)
Dank voor de tip. Vanaf vandaag gaan we verzenden via MyParcel. Klantenservice ook 1000x beter dan PostNL.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:06:27 #116
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107971674
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:01 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Dank voor de tip. Vanaf vandaag gaan we verzenden via MyParcel. Klantenservice ook 1000x beter dan PostNL.
Absoluut, ik ben er ook erg tevreden mee. Kreeg ook meteen plakband en etiketten toegestuurd, fijne service. Bovendien kan je in één keer zien waar je pakjes zijn, dus hoef jr niet steeds op track&trace te kijken. Het enige nadeel vind ik dat je elk pakje afzonderlijk moet betalen. Dus als je 10 pakjes hebt, moet je 10x een iDEAL transactie doen.
KuikenGuppy
pi_107971733
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Absoluut, ik ben er ook erg tevreden mee. Kreeg ook meteen plakband en etiketten toegestuurd, fijne service. Bovendien kan je in één keer zien waar je pakjes zijn, dus hoef jr niet steeds op track&trace te kijken. Het enige nadeel vind ik dat je elk pakje afzonderlijk moet betalen. Dus als je 10 pakjes hebt, moet je 10x een iDEAL transactie doen.
Ik krijg ook etiketten toegestuurd. Of er plakband mee komt weet ik niet. :)

Betreft het betalen, ik betaal op rekening aan het einde van iedere maand. Geen gedoe met afzonderlijk per pakketje betalen. Gewoon één iDeal betaling aan het einde van iedere maand. Wellicht contact met ze opnemen zodat je dit ook kan?
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:41:21 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_107975329
Ik wist niet dat dat ook kon, ik zal ze eens bellen :).
KuikenGuppy
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:51:48 #119
356891 Abed
hooggeleid
pi_107975683
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben wel aan het rommelen met die metatags, wat een werk. Ik moet me verplaatsen in de potentiële klant en key-words bedenken.
http://adwords.google.nl/(...)stType=KEYWORD_IDEAS
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:00:02 #120
110987 ErwinRommel
pi_107978143
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:09 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:

[quote]Lees dat je met nieuwsbrief aan de slag gaat vergeet daar niet de knop afmelden op te zetten, dit is namelijk verplicht meende ik.
Mensen kunnen zich aanmelden, en uiteraard ook weer afmelden ;)

quote:
Fablous Food is jullie directie concurrent ? Moet lukken om die voor bij te gaan, mocht ik interesse hebben in Britse etenswaren zou ik echt niet op die site bestellen. Wat een lelijke webshop is dat zeg.
Ik zeg niks ;)

quote:
Klachten/klantenbinding is erg belangrijk merk zelf dat ik als koper daar ook erg veel door wordt beïnvloed. Bij de Bijenkorf eens besteld 2 keer achterelkaar het verkeerde product ontvangen waardoor ik maar opzoek ben gegaan naar een andere aanbieder. Maar ik kreeg een cadeaukaart vanwege de fouten. Cadeaukaart van 15 euro waardoor ik er nog eens wat moest bestellen ben immers Nederlander ;) Zoiets zou je ook kunnen bedenken cadeaukaarten i.p.v. 10% korting, werkt toch beter naar mijn mening.
Dat is iets voor de toekomst als het lekker gaat lopen. Nu hebben we daar het budget nog niet voor. We gaan eerst liever voor een wat breder assortiment. Later kunnen we na gaan denken over dat soort zaken als "goedmakertjes".

quote:
Verder lees ik dat je vriendin al visitekaartjes heeft uitgedeeld, snap dat je enthousiast bent maar kun je dit niet beter doen wanneer de webshop in de lucht is ? Anders kijken ze en vinden ze niets, zal bij je collega's wel niet zo heel veel uitmaken maar zal daar toch mee oppassen.
Ze is wat enthousiast ;)

quote:
Hoe ga je het doen met de producten op de webshop,maak je een foto van het product ?
[/quote]

Heel basic, gewoon witte achtergrond, alles zelfde formaat in dezelfde resolutie. Zodat het er ordelijk uitziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')