Woon je een beetje in de buurt van Utrecht? Zo ja, heb ik wel interesse in je boek (als het niet te vals is), de blokken en de trein.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:15 schreef ymme het volgende:
Vormenstoof:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 euro per stuk
Tv'tje:
[ afbeelding ]
1 euro
Electronisch liedjes boek:
[ afbeelding ]
2 euro
Grote blokken
[ afbeelding ]
1 euro
Fisher price, kiekeblokken trein
[ afbeelding ]
4,50 euro
De ouders van Nirak hebben die van ons betaaldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn hormonen hebben de volle mep betaald
Haha ok doe ik die blauwe erbij in!! Is ook maat 62 ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik wil wel die h&m en deze blauwe (62 neem ik aan), die is ook leuk!
Die groene is niet zo mijn ding
Ja doe ik straks als ik weet wat de verzendkosten zijn ok?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Is goed!
PM je even de totaalprijs (4E+verzendkosten) en je reknr??
woon je toevallig in de hoofdstad van Nederland?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:10 schreef bitterend het volgende:
amaranta ow eindhoven dat is ver, kom ik nooit eigenlijk..wel in nijmegen en af en toe in de buurt van den bosch...jammer
Ruik ik nou een (mini)-meet? Dat is dan een dubbel goede reden om naar EHV te komen toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:36 schreef Faithz het volgende:
Aah bittend, Eindhoven is een half uurtje verder. Dat speelkleed is een must have
of ik kom je taart brengenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ruik ik nou een (mini)-meet? Dat is dan een dubbel goede reden om naar EHV te komen toch?
* NotTheSame zet de koffie/thee/koekjes en andere zooi alvast op de boodschappenlijst![]()
Hallo dan kom ik ook hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ruik ik nou een (mini)-meet? Dat is dan een dubbel goede reden om naar EHV te komen toch?
* NotTheSame zet de koffie/thee/koekjes en andere zooi alvast op de boodschappenlijst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |