Maar maar maar! Kreeg je niet direct te horen of je geslaagd wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
Ging heel goed! Begeleider noemde me na afloop een geboren overheidsvrouwNu tot vanavond wachten op het cijfer!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
Ging heel goed! Begeleider noemde me na afloop een geboren overheidsvrouwNu tot vanavond wachten op het cijfer!
Op welk tijdstip staat de wekker van een ambtenaar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:58 schreef TAV74 het volgende:
Een geboren ambtenaar... Weet je zeker dat het een compliment was![]()
Je weet nu wel zeker dat je er vanaf bent neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ISTJ ftwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
Gezondheid.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ISTJ ftw![]()
![]()
Laydina was dat ook, als ESTJ
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.aspquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gezondheid.
En gefeliciteerd LieLie.
Net als golferquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:34 schreef MaximusTG het volgende:
Grappige test. Ben een INTJ. Mastermind.
Sja echt..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)tale-cito-toets.html
Overheid en IT_!
onacceptabel eigenlijk dit...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sja echt..arme kinderen helemaal in de stress
Hoop dat het bij mij op school wel allemaal goed gaat..
En dan noemen we het een leerling volgsysteem. Briljant ideequote:Sowieso worden die kinderen (vooral door de ouders, dat wel) helemaal gek gemaakt met die toets.. Waarom stappen we niet over op toetsen gedurende heel groep (6) 7 en 8, die voor heel het land hetzelfde zijn? En dan steeds voor een onderdeel, zonder dat er een heel gedoe van gemaakt wordt. Dan spreid je het uit over een aantal jaar en krijg je een veel beter beeld van wat een kind kan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:05 schreef MaximusTG het volgende:
Oh... Haha! En daar is die Eindtoets dus onderdeel van? Hmm, dan wordt er gewoon veel te veel heisa over gemaakt. Of teveel waarde aan de score op dat laatste onderdeel gehecht.
Volgens mij is het Cito geen overheidsinstelling, maar een particulier bedrijf.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)tale-cito-toets.html
Overheid en IT_!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het Cito geen overheidsinstelling, maar een particulier bedrijf.
Zien!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn Noosa armband is er
en hij is echt super tof in het eggie!
Moet je langs komenquote:
Het is te koud om te fietsenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet je langs komen![]()
Zal straks wel ff een foto makeneerst ff boskippen doen.
@FFT: het is idd echt weer om lekker binnen te blijven..
Och, gisternacht ook nog naar huis gefietst, half uurtje ongeveer, rond 12 uur. Handschoenen, sjaal, dan krijg ik het al snel warmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lees op facebook van iedereen dat ik vandaag beter binnen kan blijven omdat het ijs- en ijskoud is. Potver, vind dat toch echt niet leuk. Dat wordt dus weer max een wandeling van 10 min want ga niet fietsen vanwege gladheid.
Werkt dit?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:44 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Och, gisternacht ook nog naar huis gefietst, half uurtje ongeveer, rond 12 uur. Handschoenen, sjaal, dan krijg ik het al snel warm.
Maar als je wel wil fietsen, ik vond dit wel een slim idee:
[ afbeelding ]
Soort spikes heb je dan. Alleen denk ik dat ze snel slijten en los laten..
ISFJ. Alweerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp
Doe es
Nee, ik zag het inderdaad pas veel later. Toen ie al dood wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Wat grappig, MaximusDat zag je vast ook veel later, zal toen nog niet opvallend zijn geweest.
Wat voor een?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Ons Android tabletje komt pas tussen 23 feb en 7 maart
Inpakken en gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil eigenlijk wel wandelen, maar dat is me de laatste keer ook niet zo geweldig bevallen
Qua kou dus. En nu doe ik dus niets aan beweging
Net als ik. Ook weer na deze nieuwe test.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:34 schreef MaximusTG het volgende:
Grappige test. Ben een INTJ. Mastermind.
Eentje van het Kruidvat.quote:
Haha, ja, ik denk ik zet er maar bij, 'of hoe je het ook schrijft' want er is eigenlijk geen officiele schrijfwijze voor;quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:03 schreef Sunnythesun het volgende:
fotoboek is ook onderweg
ben zoooo benieuwd hoe de foto's er uit zien geprint en wel
Stripke! De leukste termquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:09 schreef MaximusTG het volgende:
In bepaalde delen van Vlaanderen wordt ook wel de benaming "stripke" gebruikt.
Ik heb daar op Facebook een hele discussie overquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:09 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)griekenland-lam.html
Nee, handig, mensen.
Zijn die lui die verantwoordelijk waren voor de dubbele boekhouding van de afgelopen jaren eigenlijk al de cel in gegooid?
Nouja, in de EU zitten betekent wel verantwoordelijk voor elkaar zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb daar op Facebook een hele discussie overIemand vind dat het niet de schuld van die arme grieken is
En dat wij, het rijke NL, maar gewoon een stukje van onze rijkdom moeten inleveren..... of zo
Geen probleem hoor! Ben ik het helemaal mee eens. Maar er mag ook wat verantwoordelijkheidsgevoel bij de grieken vandaan komen en dat zie ik nu niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, in de EU zitten betekent wel verantwoordelijk voor elkaar zijn.
Uhm...deze directeur is nieuw? En de vorige directie is door Papendrou gedwongen om de cijfers te veranderen. Je gaat toch niet iemand straffen voor het vermelden van de waarheidquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, dat soort mensen moeten ze oppakken en straffen, als voorbeeld voor anderen die het dan niet opnieuw zullen flikken, helemaal mee eens.
Ah, ik dacht dat deze de ouwe wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...deze directeur is nieuw? En de vorige directie is door Papendrou gedwongen om de cijfers te veranderen. Je gaat toch niet iemand straffen voor het vermelden van de waarheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fout is op de dag af nauwkeurig 20 jaar geleden gemaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
En idd wat Max zegt: de EU is ook heel naief en laks geweest. Misschien zelfs te idealistisch, zoals het geen A- en B-status lidstaten willen hebben gebaseerd op economisch niveau. Dom natuurlijk.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Tijd voor wat balans dan![]()
![]()
Lie:oh ja die nieuwe trend, die armbandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind ze wel leuk maar veul te duur
![]()
tis een leren bandje en die dingen erop zijn "chunks" en kosten 15 euro per stuk ofzo en t bandje is dan dus los, kortom veul te duurquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:02 schreef MaximusTG het volgende:
Vind ze wel grappig. Maar het zijn eigenlijk toch gewoon een soort nieuwerwetse bedelarmbandjes?
Welnee de meeste zijn 10 of 13 euro.. deze waren nog geen 8,-, de armband zelf 20,-. Je kunt het dus verder zo duur maken als je wilt. En het is wel écht mooi dus ik heb het er voor over verderquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis een leren bandje en die dingen erop zijn "chunks" en kosten 15 euro per stuk ofzo en t bandje is dan dus los, kortom veul te duur
ik vind t te duurquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welnee de meeste zijn 10 of 13 euro.. deze waren nog geen 8,-, de armband zelf 20,-. Je kunt het dus verder zo duur maken als je wilt. En het is wel écht mooi dus ik heb het er voor over verderEn niet in 1x alle chunks willen kopen helpt ook
dat is prima maar beweren dat alle chunks 15,- kosten klopt nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind t te duurik geef echt niet meer dan 20 euro uit aan n armband, zeker niet aan iets wat nu zo'n hype is.
overdrijven is ook n vakquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat is prima maar beweren dat alle chunks 15,- kosten klopt niet![]()
En ik vind dit cool! Je kunt het steeds weer aanpassen, het is vrij stoer (itt trollbeads bijv die ik wat te klassiek vind voor mij) en er zit nog een mooie betekenis achter ook. Leuk bedacht wmb
Iemand anders koopt weer 100 MD-bh's![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn skibroek aangetrokkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed van je @ wandelenSam en ik hadden het na 30 minuten echt wel weer gezien
brrr
slimquote:
Ik heb geen legging meer in de kast, dus die optie had ik niet. En ach, wel 2 skibroeken, dus waarom nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:20 schreef freecell het volgende:
Oeh lekker
Ik had er met schaatsen steeds een legging onder, das ook wel lekker
das dus niet zo. Er is vermeld dat de kans er is dat ze ingetrokken worden en nieuwe verzoeken worden niet gehonoreerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:13 schreef borisz het volgende:
Alle politieverloven voor zondag in Friesland zijn ingetrokken...
Hoest met de taarten?quote:
Check!quote:
Echt heel lekker!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:24 schreef Isabeau het volgende:
MooiKan jij even op de bank kruipen
edit: ok, na het zien van die plaatjes wil ik dat nu ook maken![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:24 schreef Isabeau het volgende:
MooiKan jij even op de bank kruipen
Mmmmmmm lekker!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Check!
Althans, ik heb 1 taart WCCC, en een extra grote versie Lemon crumb squareswaar ik dan kleinere blokjes van snij.
Deze: http://thepioneerwoman.co(...)lemon-crumb-squares/
Je hebt nu twee nieuwe zwarte vestjes?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Goedzo IsaWij hebben ook gewandeld in Haarlem en 2 vessies in de uitverkoop gescoord
En meteen bij de islamiet boodschappen gedaan, naar de bieb voor nieuwe boeken
Nu een warm soepje.
Ik vind ze erg leuk Sun
De verleiding was groot, maar een donkerpaarse en een zwartequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt nu twee nieuwe zwarte vestjes?
Wat heb je bij de islamiet gekocht?
Er zit een boekje bij waarin alle chunks staan.. straks maar eens een verlanglijstje aankruizenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Goedzo IsaWij hebben ook gewandeld in Haarlem en 2 vessies in de uitverkoop gescoord
En meteen bij de islamiet boodschappen gedaan, naar de bieb voor nieuwe boeken
Nu een warm soepje.
Ik vind ze erg leuk Sun
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:31 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, mijn MyAT is stuk? Hij laat niks nieuws meer zien..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef LieLie het volgende:
De spanning stijgt.. Het laatste gesprek is nu afgelopen!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm.... ik kom net per ongeluk dit tegen op Youtube
waarom oh waarom klikte ik hier nou op![]()
Gefeliciteerd!quote:
Woei!!quote:
Lijkt me vrijwel onmogelijk dat er een tocht komt eigenlijk. Lijkt vanaf of na zondag dooi te worden. Maar goed, dan hebben we iig weer een week lang ergens over kunnen kletsen bij de koffieatutomaatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das dus niet zo. Er is vermeld dat de kans er is dat ze ingetrokken worden en nieuwe verzoeken worden niet gehonoreerd.nergens is t ijs nog dik genoeg, ik moet t nog zien of t er van gaat komen
Super, gefeliciteerdquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:57 schreef Duderinnetje het volgende:
LieLie, vergeet niet wie jou zo groot heeft gemaakt, het zaadje der ontwikkeling heeft geplant, het intellectuele eitje in jouw nestje heeft gelegd.
Gefeliciteerd.
Feliquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:13 schreef borisz het volgende:
Alle politieverloven voor zondag in Friesland zijn ingetrokken...
Bij het zien van het 2e plaatje ik niet meerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Nou... van het weekend wordt nog -10 tot -14 voorspeldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me vrijwel onmogelijk dat er een tocht komt eigenlijk. Lijkt vanaf of na zondag dooi te worden. Maar goed, dan hebben we iig weer een week lang ergens over kunnen kletsen bij de koffieatutomaat
Echt een Boriszje inderdaadquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
dat was een heerlijke lasagne.
voor het eerst echt helemaal from scratch
wel machtig, dus mijn bakje niet leeg gekregen, mooi voor morgen avond dus
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Echt een Boriszje inderdaad
Hoezoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Van harte Lie! Een 8.... een prachtig cijfer! En nu ontspannen, feesten en taart eten!
[..]
Nou... van het weekend wordt nog -10 tot -14 voorspeld
Voor de tour is het overigens wel weer leuk. Alleen zo vreemd dat bij elk beetje ijs mensen gelijk al beginnen over de elfstedentocht en het bijna nooit doorgaat.
Ik vind kou echt niet fijn. Zie lijkbleek, oorpijn en altijd een bloedneus. Dat laatste is best onhandig, neem altijd een zakdoekje mee als ik naar buiten ga. Ik ben duidelijk gemaakt voor de zonquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo? Heerlijk toch, zeker als het overdag helder blauw is
![]()
Ach, en de hoop op een elfstedentocht hoort er bij in Nederland, ik vind het wel grappig. Dit keer is het wel logisch trouwens, eerste keer in vele jaren dat er echt iets van een realistische kans is.
Ging rolschaatsen enzo wél, Borisz of skaten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef borisz het volgende:
Ik bind geen ijzers meer onder. Ben er te instabiel voor, een van mijn nadelen van mijn spierziekte.
Rolschaatsen was ik nog het meest stabiel op. Skates zijn ook een ramp.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ging rolschaatsen enzo wél, Borisz of skaten.
/ herinnert zich Honduras rolschaatsen op 4 vier wielen...
Tis idd de wind die tegen je aan blaast, die maakt het k-k-k-koud.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:52 schreef MaximusTG het volgende:
Opwarming van de aarde gaat over de gemiddelde temperatuur op de hele aarde. Lokale fluctuaties zijn daar heel moeilijk aan te koppelen, en aan een observatie hier kan je geen conclusies trekken. Door stilvallen van warmwaterstromen in de oceaan zouden er hier wel eens veel vaker elfstedentocht verreden kunnen worden.
Net was ik trouwens al op station Nijmegen, de treinreis loopt voorspoedig. Daar ff uitgestapt, wat gegeten en een trein later genomen. Valt allemaal nog wel mee met de kou, maar als je dan op zo'n leeg perron staat en het waait is het toch wel kil.
Geen idee, weet alleen dat ik in mn neus blijkbaar een dun huidje hebquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:53 schreef AnneX het volgende:
Mijn grootvader, mijn moeder en mn broer hadden last van bloedneuzen
voordat er sneeuw viel of als het vroor...
Gek hé, zou het iets met de luchtdruk te maken hebben ?
/ for what its worth ...
Wat zijn Honduras rolschaatsen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:56 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ging rolschaatsen enzo wél, Borisz of skaten.
Wordt het erger bij ouder worden of stabiliseert het?
/ herinnert zich Honduras rolschaatsen op 4 vier wielen...
Oh das fijn om te weten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Rolschaatsen was ik nog het meest stabiel op. Skates zijn ook een ramp..
edit: Het wordt niet erger met ouder worden. Het is geen progressieve spierziekte gelukkig.
Geen probs hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh das fijn om te weten.
kVond het even eng om te vragen, mogelijk confronterend.
Indien, dan excuus alsnog.
Ach, langs de kant is het enig om te zien.
En in gedachten mee doen met de beenslagen links / rechts.
Sowieso is het kijken naar sport en " meedoen" een goeie - voor iedereen.
Voor de hersens en prikkels enzo.
Leuk filmpje, zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh das fijn om te weten.
kVond het even eng om te vragen, mogelijk confronterend.
Indien, dan excuus alsnog.
Ach, langs de kant is het enig om te zien.
En in gedachten mee doen met de beenslagen links / rechts.
Sowieso is het kijken naar sport en " meedoen" een goeie - voor iedereen.
Voor de hersens en prikkels enzo.
Goed om te lezen AnZZquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:42 schreef AnneX het volgende:
Vandaag ben ik vrolijk, voor het eerst sinds lang.
Een lange wandeling gemaakt met de wandelcoach: sparren met Marrie
Yep.quote:
Afgezien van Friesland: precies de 2 minst interessante provincies ontbrekenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij hebben we slowchatters in elke provincie zitten, maar niet in FrieslandHmm, en niet in Zeeland geloof ik. En Flevoland... never mind met de 'elke province'
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat zijn Honduras rolschaatsen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij hebben we slowchatters in elke provincie zitten, maar niet in FrieslandHmm, en niet in Zeeland geloof ik. En Flevoland... never mind met de 'elke province'
Tja, lastige keuze.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef golfer het volgende:
Zondagmiddag is bij ons weer De Mot-verhalen vertellen gepland, maar als de Elfstedentocht op zondag doorgaat, dan weet ik het zo net nog niet.
Volgens mij stond iets dergl. op mijn 4-wielige rolschaatsen.quote:
Beetje hoor! Maar jij vertegenwoordigt momenteel Limburg en bent daar ook de enige, toch?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben wel een Friese Slowchattertelt dat ook?
Retrodingen zoals dat vind ik wel heel tof! Ik weet niet of ik die rolschaatsen ook had maar die geweldig lelijke roze remmen aan de achterkant... echt tofquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgens mij stond iets dergl. op mijn 4-wielige rolschaatsen.
Tussen de klemmen kon je je schoenen aandraaien.
/ retro.
quote:Rutte: we kunnen vertrek Griekenland aan
DEN HAAG (AFN) - Het is nog steeds beter dat Griekenland in de eurozone blijft, maar er zijn inmiddels zoveel maatregelen genomen dat ,,we zo'n
vertrek aan zouden kunnen''.
Dat zei premier Mark Rutte dinsdag in het Radio 1-programma Dit is de dag. Hij is het eens met eurocommissaris Neelie Kroes dat de eurozone er na maatregelen als de noodfondsen en de herkapitalisatie van banken een stuk sterker voorstaat. Het doel van de maatregelen was volgens hem steeds om ,,besmetting'' van de Griekse problemen naar andere landen te voorkomen.
Anderhalf jaar geleden waren de gevolgen van een vertrek van Griekenland uit de eurozone veel groter geweest, benadrukte Rutte. Hij sprak daarmee tegen dat criticasters als PVV en SP met de woorden van Kroes hun gelijk zouden kunnen claimen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef LieLie het volgende:
Nog eentje:![]()
Ik vind het zo raar
Straks komen m'n ouders nog een borrel drinken, mrLie moest helaas eerst naar de raad.
En nu zal ik ophouden met over mezelf praten
/egodag
Hij is ook echt leuk!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Jij mag vandaag de hele avond nog over jezelf praten
Heb je verdiend
![]()
hihi ik ben zo blij met mijn armband![]()
vind hem echt heel tof en hij is ook echt heel erg Sun
![]()
Als je nou die bami in de oven zet....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezellig dat je ouders langskomen Lie.
En mijn bami is nog half bevroren. Oven maar aangezet voor een diepvriespizza en dan morgen de bami eten...
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij is ook echt leuk!
Ze hebben ook een paar hele toffe turqoise chunks, misschien maar eens kijken na mijn verjaardag
Kan dat dan? Geintje zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je nou die bami in de oven zet....
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan dat dan? Geintje zeker.
Jammer want kan er morgen maar 1x van eten. Hoopte op vnv en morgen maar kan em nu niet meer terug in de vriezer stoppen.
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Britt + Britt(Thijmen) bij DWDD Briljant!
Alu dan hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]tuurlijk kan dat.. dan ontdooit het. Folie er over zodat het niet te hard gaat. Misschien nog even in een pan lekker bakken als het eenmaal goed ontdooit is.
Hmmm voor een lekker plastic finish over het gerechtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, je weet het niet, heb vaker mensen vershoudfolie in de oven zien zetten
Ja ik had niet aan in de pan bakken gedacht, zat met mijn hoofd alleen maar bij de magnetron. Echt zo knulligquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]tuurlijk kan dat.. dan ontdooit het. Folie er over zodat het niet te hard gaat. Misschien nog even in een pan lekker bakken als het eenmaal goed ontdooit is.
Britt Dekker is de andere?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Britt + Britt(Thijmen) bij DWDD Briljant!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Britt Dekker is de andere?
Ik heb em ff overgezet... ik hoop dat ik haar nog zie. Britt Dekker is tofquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]+ jochie die haar briljant goed na doet
echt hilarisch!
Is al geweest nu..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb em ff overgezet... ik hoop dat ik haar nog zie. Britt Dekker is tof
Hoezo "moeten filteren"? Hoe haal je het überhaupt in je hoofd om onder werktijd porno/naaktfoto's te gaan zitten kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)tapt-naaktfotos.html
BizarMaar schijnt idd dat de meeste pr0n onder werktijd wordt gekeken. Overigens zouden alle bedrijven dit ueberhaupt moeten filteren op de werkvloer, heb je er ook geen last van.
Tja, mensen doen dat...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo "moeten filteren"? Hoe haal je het überhaupt in je hoofd om onder werktijd porno/naaktfoto's te gaan zitten kijken
Ik vind er geen flikker aan, hoop altijd maar dat die domheid een act is.quote:
Ik hoop dat die neus een act isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind er geen flikker aan, hoop altijd maar dat die domheid een act is.
Maar deze scene met imitator was leuk
Kun je als het om echte pornosites gaat wel doen, maar dit soort remedies leiden uiteindelijk al snel tot regelzucht en betutteling. Gewoon normale gedragsrichtlijnen formuleren en ingrijpen als er incidenteel een idioot tussen zit die het niet wil begrijpen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, mensen doen dat...
Beste remedie imho: mogelijkheid ontnemen.
Gaan ze maar met hun smartphone naar de WC.
Ja, dat bedoel ik ook. Wel pr0nsites, niet dumpert bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kun je als het om echte pornosites gaat wel doen, maar dit soort remedies leiden uiteindelijk als snel tot regelzucht en betutteling. Gewoon normale gedragsrichtlijnen formuleren en ingrijpen als er incidenteel een idioot tussen zit die het niet wil begrijpen.
Moet kunnen johquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:43 schreef LieLie het volgende:
En nu zal ik ophouden met over mezelf praten
/egodag
en waar wil je de grens leggen? en wie gaat de lijst bijhouden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik ook. Wel pr0nsites, niet dumpert bijvoorbeeld.
Ik geloof dat de regel op mijn werk 'niet werk-gerelateerde sites' zijn niet toegestaan isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:22 schreef z80 het volgende:
en waar wil je de grens leggen? en wie gaat de lijst bijhouden?
beter is het duidelijke regels op te stellen en enkel dat te filteren dat kwaad kan op je netwerk.
hoe meer je dicht zet, hoe meer omwegen er gezocht worden.
Nou is dat muliti-interpreteerbaar in een ziekenhuis, waar naakt toch vrij normaal is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat de regel op mijn werk 'niet werk-gerelateerde sites' zijn niet toegestaan is
Ik denk dat je haar had moeten volgen in 'Echte meisjes in de jungle'. Dat keek ik altijd graag en daar moest ik zo ontzettend om haar lachen. Maar ze was ook de liefste en de sterkste van de groep.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind er geen flikker aan, hoop altijd maar dat die domheid een act is.
Maar deze scene met imitator was leuk
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar had moeten volgen in 'Echte meisjes in de jungle'.
Ja, overal zo ongeveer, maar er is gelukkig geen hond die dat wil en kan handhaven. Mensen worden wat mij betreft betaald voor prestaties, niet om net te doen alsof ze 8 uur achteren geconcentreerd kunnen werkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat de regel op mijn werk 'niet werk-gerelateerde sites' zijn niet toegestaan is
Ja, dan was ik wel fan geweest denk ikquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar had moeten volgen in 'Echte meisjes in de jungle'. Dat keek ik altijd graag en daar moest ik zo ontzettend om haar lachen. Maar ze was ook de liefste en de sterkste van de groep.
Dat wilde ik ook al typenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik denk dat het heel goed is dat hij dat niet heeft gedaan
Wie is Britt en waarom zou ik die moeten kennen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik denk dat je haar had moeten volgen in 'Echte meisjes in de jungle'. Dat keek ik altijd graag en daar moest ik zo ontzettend om haar lachen. Maar ze was ook de liefste en de sterkste van de groep.
Kun je niet weten als je t niet hebt gezien maar tis idd geen programma voor Tavquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik denk dat het heel goed is dat hij dat niet heeft gedaan
Helaas vind men bij DWDD haar leuk of zo, vandaar dat ik het weetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is Britt en waarom zou ik die moeten kennen?
Ik ben toch blij dat ik die programma's niet volg.
Ik heb niet eens een tv en weet wie Britt isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:32 schreef golfer het volgende:
Wie is Britt en waarom zou ik die moeten kennen?
Ik ben toch blij dat ik die programma's niet volg.
Trust me: ik heb fragmenten gezien en weet genoeg. Alleen al de titel was op zich afdoende, maar goedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kun je niet weten als je t niet hebt gezien maar tis idd geen programma voor Tav
Heel lang geleden dat ik DWDD heb gezien. Is altijd net in onze tukkie-tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Helaas vind men bij DWDD haar leuk of zo, vandaar dat ik het weet
Jullie nemen toch altijd alles op??quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel lang geleden dat ik DWDD heb gezien. Is altijd net in onze tukkie-tijd.
Niet alles en zeker geen DWDDquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Jullie nemen toch altijd alles op??![]()
Ik was sowieso een beetje Matthijs-moe.quote:Ik blijf DWDD toch wel erg leuk vinden. De afwisseling vooral dan wel
Oh ik helemaal niet. Vind het prettige tv. Ook al zitten er mindere dagen tussen, valt vaak genoeg toch genoeg te lachen en zien imo. P&W zap ik tegenwoordig direct weg als er weer eens vreselijke politieke gasten zitten... Politiek heeft het inmiddels voor elkaar dat ik ze zo weinig mogelijk volg, behalve via de krant.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:35 schreef borisz het volgende:
Bij DWDD begin ik langzaam ook wel vaker weg te zappen. Niet zo erg als PenW maar toch
.
Henche tukkietime, ik snapquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet alles en zeker geen DWDD
[..]
Ik was sowieso een beetje Matthijs-moe.
Welke? Ik kijk Last Holiday met Gerard Depardieuquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef golfer het volgende:
We gooien er hier even een film tegenaan.
Bingo -quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
folie niet. wel proefondervindelijk vast gesteld dat een bamie bakje niet magnetron bestendig is.quote:
quote:
Op de pet ? Of op de comp.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:18 schreef LieLie het volgende:
Anne, doet je MyAt het alweer? Bij mij wel. Heb de geschiedenis en cookies gewist. Kan bij Instellingen > Safari.
Op de pet! Mijn highscore bij Jewels is 56.000, weet niet welke level dat isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op de pet ? Of op de comp.
Want het doet ut niet![]()
En heb je meegekregen dat ik de Jewel tip leuk vindt.
Kom maar tot level 12 of zo. Wordt wel sneller.
Nichtje vertelt blij dat ze een paar dagen vrij heeft en het nieuwe boek van Isabel Allende.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]nice one
Ik ga in bed liggen met een boek
Poeh ik kom aan 30.000 oid.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Op de pet! Mijn highscore bij Jewels is 56.000, weet niet welke level dat is
Instellingen - safari -wis en Check. Merci Lie?quote:
The Iron Lady met een briljante Meryl Streep.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Welke? Ik kijk Last Holiday met Gerard Depardieu
Kwaliteit is prima. (gedowloade versie zonder subtitles).quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is de kwaliteit golfer? Is daar al een DVD van uit?
Moet voor jou een leuke film zijn: ik herinner me Thatcher ook nog wel, maar natuurlijk niet met de politieke implicaties, en de recessie in de jaren '80 met tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud.
Ik vond het een erg mooie film. Maar idd wel schrijnend dat het nu uit moest komen, terwijl Thatcher zelf zo dement als een deur is.
We keken The Double met R. Gere maar die DVD was brak, dus Thatcher erin geschoven. Tis niet my cup of film maar wel leuk genoeg om af te kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is de kwaliteit golfer? Is daar al een DVD van uit?
Moet voor jou een leuke film zijn: ik herinner me Thatcher ook nog wel, maar natuurlijk niet met de politieke implicaties, en de recessie in de jaren '80 met tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud.
Ik vond het een erg mooie film. Maar idd wel schrijnend dat het nu uit moest komen, terwijl Thatcher zelf zo dement als een deur is.
Oh die wil ik ook graag zien! Maar eens een keer kijken in de videotheekquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
The Iron Lady met een briljante Meryl Streep.
Nu even pauze.
Ja, ik ging erheen met een vriendengroep die uitsluitend uit PvdA, GL en SP-stemmers bestond, en die zaten ook te tandenknarsen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwaliteit is prima. (gedowloade versie zonder subtitles).
Is heel veel herinnering aan dat vreselijke wijf en ondanks het feit dat ze haar nu wegzetten als een wat demente aardige vrouw blijf ik een bloedhekel aan haar hebben. Ze staat voor alles waar ik in mijn actieve politieke tijd tegen streed.
Ik dacht gisteren ook dat het playback was. Als je niet naar het fimpje zelf kijkt is het lastig om te onderscheiden wie wie is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zie nu de imitatie van Britt.... hallloooo, lijkt bijna playback zo goed!
Hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:18 schreef LieLie het volgende:
Anne, doet je MyAt het alweer? Bij mij wel. Heb de geschiedenis en cookies gewist. Kan bij Instellingen > Safari.
Nah dat wel, dat jongetje legt het er nml extra dik erbovenop met iedere keer 'enzo' maar de stemmen zijn wel gelijk, echt grappigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren ook dat het playback was. Als je niet naar het fimpje zelf kijkt is het lastig om te onderscheiden wie wie is.
DENNIS!!! WHERE IS MY DINNER!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:12 schreef z80 het volgende:
Thatcher doet me meteen weer denken spitting image.
Dat zou een fijne manier zijn om de zomer door te brengenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Deze hele zomer gaan er artiestenreizen naar Kemer, Turkije. Ik ga de organisatie eens polsen of ze danseressen nodig hebben.
Nou echt waar. Ik weet dat er ieder jaar van die artiestenreizen zijn en heb ook al eens een keer 2 meiden erbij gezien (op Brabant TV). Ik zou dat ook wel graag willen. Tot nu toe zit ik deze hele zomer op Texel en Terschellingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou een fijne manier zijn om de zomer door te brengen
Geen water meer uit de kraan, gelukkig nog een aantal emmers gevuldquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:26 schreef borisz het volgende:
Er is hier ergens een waterleiding gesprongen... hier als in de straat.
Onhandig!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:26 schreef borisz het volgende:
Er is hier ergens een waterleiding gesprongen... hier als in de straat.
Jij belde mij laatst om 8:00quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Dat geloof ik graag, Lie!
En ik wacht altijd tot zeker na 9 uur voor ik mensen thuis ga bellen, maar de dokter alhier vindt het heel normaal om ook voor 8 uur al te gaan bellen
Dat kan ook wel even duren zeker?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen water meer uit de kraan, gelukkig nog een aantal emmers gevuld
Hebben jullie nu een ijsbaan voor de deur?quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:03 schreef borisz het volgende:
Dat deed het wel ja,. PWN heeft er twee auto's met monteurs en gereedschap op afgestuurd om het probleem te verhelpen. Dus zal zo wel weer over zijn.
Maar goed ik ben naar de VU en heb er geen last van wrs.
Goed bezigquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:08 schreef AnneX het volgende:
En dan ook nog steeds vrolijk wakker worden...![]()
/ positief na-effect van wandelcoach..
Maar ik wist zeker dat je wakker was!quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:58 schreef freecell het volgende:
Jij belde mij laatst om 8:00
Maar normaal zou ik wel schrikken als ik om 8:00 een ziekenhuis aan de lijn had!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:15 schreef TAV74 het volgende:
De tering zeg... Leuk zo'n functieverbreding, maar ik geloof dat ik nu echt op iedere verzendlijst binnen de organisatie sta. Ik moet mailmanagement gaan studeren denk ik
Goed puntquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik wist zeker dat je wakker was!
Nee, maargoed, ik moet verplicht de hele middag schaatsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet de hele dag al werkenDacht je dat ik zin had om door de kou te fietsen voor 7 uur vanmorgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |