Maar maar maar! Kreeg je niet direct te horen of je geslaagd wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
Ging heel goed! Begeleider noemde me na afloop een geboren overheidsvrouwNu tot vanavond wachten op het cijfer!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
Ging heel goed! Begeleider noemde me na afloop een geboren overheidsvrouwNu tot vanavond wachten op het cijfer!
Op welk tijdstip staat de wekker van een ambtenaar?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:58 schreef TAV74 het volgende:
Een geboren ambtenaar... Weet je zeker dat het een compliment was![]()
Je weet nu wel zeker dat je er vanaf bent neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ISTJ ftwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:54 schreef LieLie het volgende:
Gezondheid.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ISTJ ftw![]()
![]()
Laydina was dat ook, als ESTJ
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.aspquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gezondheid.
En gefeliciteerd LieLie.
Net als golferquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:34 schreef MaximusTG het volgende:
Grappige test. Ben een INTJ. Mastermind.
Sja echt..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)tale-cito-toets.html
Overheid en IT_!
onacceptabel eigenlijk dit...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sja echt..arme kinderen helemaal in de stress
Hoop dat het bij mij op school wel allemaal goed gaat..
En dan noemen we het een leerling volgsysteem. Briljant ideequote:Sowieso worden die kinderen (vooral door de ouders, dat wel) helemaal gek gemaakt met die toets.. Waarom stappen we niet over op toetsen gedurende heel groep (6) 7 en 8, die voor heel het land hetzelfde zijn? En dan steeds voor een onderdeel, zonder dat er een heel gedoe van gemaakt wordt. Dan spreid je het uit over een aantal jaar en krijg je een veel beter beeld van wat een kind kan.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:05 schreef MaximusTG het volgende:
Oh... Haha! En daar is die Eindtoets dus onderdeel van? Hmm, dan wordt er gewoon veel te veel heisa over gemaakt. Of teveel waarde aan de score op dat laatste onderdeel gehecht.
Volgens mij is het Cito geen overheidsinstelling, maar een particulier bedrijf.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)tale-cito-toets.html
Overheid en IT_!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is het Cito geen overheidsinstelling, maar een particulier bedrijf.
Zien!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn Noosa armband is er
en hij is echt super tof in het eggie!
Moet je langs komenquote:
Het is te koud om te fietsenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet je langs komen![]()
Zal straks wel ff een foto makeneerst ff boskippen doen.
@FFT: het is idd echt weer om lekker binnen te blijven..
Och, gisternacht ook nog naar huis gefietst, half uurtje ongeveer, rond 12 uur. Handschoenen, sjaal, dan krijg ik het al snel warmquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik lees op facebook van iedereen dat ik vandaag beter binnen kan blijven omdat het ijs- en ijskoud is. Potver, vind dat toch echt niet leuk. Dat wordt dus weer max een wandeling van 10 min want ga niet fietsen vanwege gladheid.
Werkt dit?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:44 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Och, gisternacht ook nog naar huis gefietst, half uurtje ongeveer, rond 12 uur. Handschoenen, sjaal, dan krijg ik het al snel warm.
Maar als je wel wil fietsen, ik vond dit wel een slim idee:
[ afbeelding ]
Soort spikes heb je dan. Alleen denk ik dat ze snel slijten en los laten..
ISFJ. Alweerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp
Doe es
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |