quote:Eurovision in Concert 2012
Eurovision in Concert is back! The 4th edition of Europe's biggest Eurovision Promo Event takes place on April 21 in Amsterdam!
The event will be hosted by Ruth Jacott (ESC 1993) and Cornald Maas. Venue of this year's edition will be 'Melkweg' - well known for its concerts by established acts and its excellent sound system!! The venue can host up to 1500 fans!
Stay tuned as we'll announce the first participating acts within the next few days. Tickets will go on sale on Thursday, February 9 and will be priced ¤ 26,00
Had het van FB, misschien was er ook een Nederlandse versiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:52 schreef Peter het volgende:
Aankondiging in het Engels.. terwijl 90% van het publiek Nederlands zal zijn?
Je bedoelt dat je er niet heen kunt of dat je het niet leuk denkt te vinden?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik verwacht niet dat dit 'm voor mij wordt...
Dat ik er niet heen kanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er niet heen kunt of dat je het niet leuk denkt te vinden?
Van weleer?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:00 schreef Iwanius het volgende:
26 euro??? datis 54 harde guldens!voor een stel 2de rangs EVS kandidaten van weleer.
quote:De Belgische zangeres Iris en de Franse deelneemster Anggun zullen op zaterdag 21 april ook een optreden verzorgen tijdens Eurovision in Concert 2012 in de Melkweg in Amsterdam. Het totaal bevestigde optredens staat hiermee inmiddels op 6. Komende weken worden er nog meer deelnemers bekend gemaakt.
En jij denkt dat nederlanders geen engels verstaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:52 schreef Peter het volgende:
Aankondiging in het Engels.. terwijl 90% van het publiek Nederlands zal zijn?
quote:Al tien landen op Eurovision in Concert 2012!
Optredende artiesten:
- Hongarije: Compact Disco
- Slovenië: Eva Boto
- Oekraïne: Gaitana
- Georgië: Anri Jokhadze
- Turkije: Can Bonomo
- België: Iris
- Cyprus: Ivi Adamou
- Frankrijk: Anggun
- Zwitserland: Sinplus
- San Marino: artiest nog bekend te maken
- Binnenkort worden nog meer landen bekend gemaakt!!
De vierde editie van Eurovision in Concert zal plaatsvinden op zaterdag 21 april in de Melkweg in Amsterdam. Presentatie: Cornald Maas en Ruth Jacott. Tickets: ¤ 26 (vvk); aan de kassa ¤ 30
`quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:56 schreef Greys het volgende:
Ja, want ik wil met de Russische deernes op de foto bij de persdag
Engelbert? Ja? Ja?quote:René Romkes
If you haven't bought tickets for EiC yet, I recommend you to do it fast... (Can't say much yet, but WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!)
Ik ga *nu* mijn kaartje bestellen!quote:
Leuk!quote:Op maandag 12 maart 2012 18:47 schreef Greys het volgende:
Ik hoop heel snel te horen met hoeveel personen we mogen komen deze keer!
Hoop op drie! (incl fotograaf!)
En even kijken of Tha_Erik mee kan en wil deze keer. Anders zal ik zeker aan je denken![]()
Ze heeft inderdaad afgezegdquote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Cyprus schijnt te hebben gecancelled vanwege budgettaire redenen
Jaaaaa, het lijkt me zo gaaf, 1400 songfestivalfans! feestje!!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:24 schreef Arth_NL het volgende:
Georgië komt blijkbaar ook niet, in plaats daarvoor komt Moldavië.![]()
Nog maar een paar nachtjes!
Wow dat doen ze snel!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
Veel pics
http://www.eurovision.tv/page/multimedia/photos?gal=51903
HenkPiet zegt dat Roemenië tof is!
Geen kabouters of eenwielers zoals Moldavié vorig jaar, maar wel heel aanstekelijk en met doedelzakken en accordeons en nog 30 instrumenten
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
En Ruth Jacott moet dood volgens HenkPiet omdat ze Joan 'Joanne' noemt![]()
![]()
Ruth!Lekker geïnteresseerd ook ja
Nu nog Jedward en Joan!
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond Roemenië echt geweldig.
En Jedward ook, trouwensWat een entertainers zijn dat!
Jedward zong gewoon live over een backing track, ze kunnen echt wel wat zingen, maar het zijn geen wereldzangers natuurlijk, dat moet ik ook bekennen.quote:Op zondag 22 april 2012 13:12 schreef Greys het volgende:
Ah zieIk dacht het al te horen, want Jedward zong Waterline ook verrassend goed live kennelijk, terwijl ik me daar niet zoveel bij kan voorstellen als ik hun eerdere live versies daarvan heb gehoord
En Can Bonomo kan mss prima echt live zingen, maar dit clipje klonk wel heel erg exact hetzelfde als de officiële videoclip
Weet ik ook, ze zijn gewoon om op te vreten, vindt het echt zulke schatjes.quote:Op zondag 22 april 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
Oh het was ook zeker niet om de Jedward boys af te zeiken hoor
Want ik vind ze geweldig. Heb vorig jaar in Dusseldorf enorm gewapperd en gejubeld voor ze bij Lipstick.
Ja, ik vond het ook wel wat lullig voor Joan, ze viel helemaal weg na Jedward. En de roze soepjurk was het natuurlijk ook nét nietquote:Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef hunter2011 het volgende:
Joan kreeg natuurlijk ook veel bijval, maar ze vond het een minder flitsend optreden dan Jedward's, en ze twijfelt of Joan internationaal gezien wel gaat opvallen. We zullen zien.
Ja, niet om onaardig te doen maar Joan heeft best wel een aparte smaak.quote:Op zondag 22 april 2012 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel wat lullig voor Joan, ze viel helemaal weg na Jedward. En de roze soepjurk was het natuurlijk ook nét niet
Die jurk maakt haar wel zwaarder dan ze is... maar voor de restquote:
Je hebt het linkje al gevonden zag ik, maar wij waren iets te veel afgeleid door zijn slechte outfit om een mening over de muziek te hebben.quote:
Alleen Roemenië, San Marino en misschien Griekenland (daar zijn we nog niet over uitquote:Op zondag 22 april 2012 13:09 schreef yvonne het volgende:
Aan de reacties te zien onder de ytjes was het niet live.
Tja... het is inderdaad anders Maar of dat positief is? Wat mij opviel was dat eigenlijk elke artiest echt stond te performen. De meesten knalden het podium af. Veel energie, professioneel, inspelend op het publiek.quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je hebt het linkje al gevonden zag ik, maar wij waren iets te veel afgeleid door zijn slechte outfit om een mening over de muziek te hebben.
Wat mij opviel is dat het liedje van Joan wel echt heel anders klinkt dan alle andere liedjes. En dat is denk ik heel erg positief!
Ik ook. Ik heb het idee dat we één van de weinige zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 20:15 schreef ato het volgende:
Leuk verslag Grazz, ik geloof ook dat Joan ga stralen en verrassen.
Hmm, volgens een vriendin van mij die ook was geweest kreeg Jedward flink wat applaus ze maakten er een goede show van, en Joan kwam juist wat lauwtjes over in haar roze jurkquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef MisterO het volgende:
Het was echt zoooo leuk!!!![]()
Het publiek reageerde het luidst op Griekenland, Spanje, Frankrijk, Roemenië en Nederland natuurlijk.
Portugal vond ik ook verrassend goed!
Er waren ook een paar dramatische optredens, maar dat zal ik even achterwege laten.
Oh ja, Jedward waren heel vervelend.
Gelukkig doet ze die roze jurk niet aan bij het ESF, ze heeft een leuk liedje en is lief en je gunt het haar wel maar ik blijf erbij dat ze denk ik uiteindelijk niet goed gaat overkomen bij het grote publiek (en dan bedoel ik niet de "hardcore Eurovisiefan")quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hmm, volgens een vriendin van mij die ook was geweest kreeg Jedward flink wat applaus ze maakten er een goede show van, en Joan kwam juist wat lauwtjes over in haar roze jurk
Thuisbasis en Hardcore Euro-fans, bij vele echte Euro-fans heeft ze al gewonnen of is ze top 5.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:07 schreef MisterO het volgende:
Jedward had heel veel fans in de zaal, zelfs met dezelfde kapsel en al, dat snapte ik niet helemaal...
I guess you love it or hate it.
En als je Joan's optreden op youtube bekijkt, zie je dat de hele zaal keihard aan het meezingen was
Ben je niet in de war met het post-icon?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:54 schreef LLonden het volgende:
Die smileys staan bij mij elke keer vooraan?
Het is toch best knap dat ze telkens hetzelfde concept weten uit te melken en het liedje toch een oorwurm is van jewelstequote:
Ha, ja, toen ik het eerst hoorde dacht ik 'pffff niet weeer'... maar inmiddels is het toch echt 1 van mijn favorietenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch best knap dat ze telkens hetzelfde concept weten uit te melken en het liedje toch een oorwurm is van jewelste
Dit wordt gewoon weer Top 10 voor Griekenlandquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, ja, toen ik het eerst hoorde dacht ik 'pffff niet weeer'... maar inmiddels is het toch echt 1 van mijn favorieten
in een dozijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon weer Top 10 voor Griekenland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |