Gelukkig doet ze die roze jurk niet aan bij het ESF, ze heeft een leuk liedje en is lief en je gunt het haar wel maar ik blijf erbij dat ze denk ik uiteindelijk niet goed gaat overkomen bij het grote publiek (en dan bedoel ik niet de "hardcore Eurovisiefan")quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hmm, volgens een vriendin van mij die ook was geweest kreeg Jedward flink wat applaus ze maakten er een goede show van, en Joan kwam juist wat lauwtjes over in haar roze jurk
Thuisbasis en Hardcore Euro-fans, bij vele echte Euro-fans heeft ze al gewonnen of is ze top 5.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:07 schreef MisterO het volgende:
Jedward had heel veel fans in de zaal, zelfs met dezelfde kapsel en al, dat snapte ik niet helemaal...
I guess you love it or hate it.
En als je Joan's optreden op youtube bekijkt, zie je dat de hele zaal keihard aan het meezingen was
Ben je niet in de war met het post-icon?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:54 schreef LLonden het volgende:
Die smileys staan bij mij elke keer vooraan?
Het is toch best knap dat ze telkens hetzelfde concept weten uit te melken en het liedje toch een oorwurm is van jewelstequote:
Ha, ja, toen ik het eerst hoorde dacht ik 'pffff niet weeer'... maar inmiddels is het toch echt 1 van mijn favorietenquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch best knap dat ze telkens hetzelfde concept weten uit te melken en het liedje toch een oorwurm is van jewelste
Dit wordt gewoon weer Top 10 voor Griekenlandquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, ja, toen ik het eerst hoorde dacht ik 'pffff niet weeer'... maar inmiddels is het toch echt 1 van mijn favorieten
in een dozijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon weer Top 10 voor Griekenland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |