Wacht ff, welke?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
What happened to the latina, Dqod?
Nee, wel een lookalikequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef .C het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb ik nooit een foto van haar gezien.
Ja ooit heel lang geleden had ik wel een semi-"relatie" met een Mexicaanse ja, denk dat je daarop doelt? Maar om dat nou relatie te noemen. Het was slechts via msn ehquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet neit, dacht dat je ooit iets had met een Zuid-Amerikaanse.
Zo easy dit ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef Fascination het volgende:
Haha, die reactie van je in fernandes, Allure. Heel erg eens.
Waarom haar in dit topic steunen en niet waar het gebeurtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef Fascination het volgende:
Haha, die reactie van je in fernandes, Allure. Heel erg eens.
Ik ben bang voor Jajong.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef .C het volgende:
[..]
Waarom haar in dit topic steunen en niet waar het gebeurt?
Haha, wat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef Allure_ het volgende:
Wow, er wordt overal gewaarschuwd voor me. I'm bad.
'Bepaalde' mensen proberen half FOK! tegen me te krijgenquote:
Je bent eerder zelf de dupe van je gezeik, dat wij je niet meer moetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Bepaalde' mensen proberen half FOK! tegen me te krijgen. Misschien kan er een subforum worden opgesteld, het 'huilhoekje'; voor alle gedupeerden van Ally's getreiter.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Bepaalde' mensen proberen half FOK! tegen me te krijgen. Misschien kan er een subforum worden opgesteld, het 'huilhoekje'; voor alle gedupeerden van Ally's getreiter.
Wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent eerder zelf de dupe van je gezeik, dat wij je niet meer moeten
Noem eens wat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent eerder zelf de dupe van je gezeik, dat wij je niet meer moeten
Ga maar weg.quote:
Ik vrees dat ze net weg is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |